недеља, 3. март 2013.

Piletina u pivu

 
 
 
Dobro jutro, dragi moji, jeste li već odlučili šta ćete praviti danas za ručak ili možda još uvek razmišljate?:) Mogu li da vam preporučim nešto ukusno i fino, a sem toga vrlo brzo za pripremu. Potrebno je jedno manje pilence ili samo nekoliko batačića sa karabatacima, može se ubaciti i neko krilce, malo belog luka i grančica ruzmarina, a najvažniji dodatak je ovog puta - pivo!
 
Sastojci: 1 manje pile (ili samo bataci sa karabatacima), 2-3 češnja belog luka, 1 grančica ruzmarina, oko 2 dl piva, so, biber
 
Priprema:
 
Pile iseći na manje komade i posoliti sa svih strana. Umesto celog pileta mogu se korisiti i samo bataci sa karabatacima ako više volite. Na zagrejanom ulju kratko propžiti 2-3 cela češnja belog luka ili jednu manju glavicu presečenu na pola. Dodati i grančicu ruzmarina i kad fino zamiriše staviti isečenu piletinu.
 
Piletinu pržiti 10-tak minuta sa svih strana dok fino ne zarumeni. Zatim sipati pivo i smanjiti temperaturu. Poklopiti i dinstati 30-tak minuta dok meso lepo ne omekša. Ako tečnost ispari u toku kuvanja, dodati još malo piva po ukusu.:)
 
 
Gotovu piletinu složiti lepo u tanjir, preliti umakom od pečenja i posuti sitno seckanim peršunom. Poslužiti uz prilog od kuvanog pirinča ili omiljeni pire krompir... prijatno!:)
 
 
 
Mali nedeljni podsetnik i najava šta ćemo fino spremati ovog meseca.:) Recepti možda neće biti objavljeni baš ovim redosledom ali nadam se da će poslužiti kao lepa inspiracija za brzi ručak i večeru, ili možda ukusno posluženje za drage goste.:))
 
 

1. Pita sarmica
2. Piletina u pivu
3. Lignje u belom vinu
4. Krem čorbice
5. Tartlete sa brokolijem
6. Musaka i sufle od kelja
7. Rösti od krompira

Recept za Piletinu u pivu šaljem našoj dragoj Milkici kao ulaznicu za ovomesečni krug igrice Ajme, koliko nas je na temu ruzmarina.:)

17 коментара:

  1. Oho, već ulaznica za igricu, svaka čast! Pivo i ja nismo na istoj valnoj dužini, ali zato mi se jako sviđaju neki od prijedloga koji nas očekuju u ovom mjesecu

    ОдговориИзбриши
  2. Mislim da bi se mojoj jacoj polovini ovo veoma dopalo:) Ko zna mozda ga i iznenadim ;))

    ОдговориИзбриши
  3. odlična ideja za jedan od narednih dana.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман3. март 2013. 16:14

    Divno izgleda..ukusno...sočno,njami,njami...
    Vanja

    ОдговориИзбриши
  5. Ja obožavam pivo, kako u čaši tako i u hrani :) Odličan recept, jednom sam spojila neko meso s pivom i bilo mi je jako fino, samo sam zaboravila to ponoviti :D

    ОдговориИзбриши
  6. Lanice ova piletina će biti čim prije isprobana,krasan recept,prezentacija je tako slasna da sam i sita ogladnila odmah:))

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман3. март 2013. 21:42

    Recept ja za isprobati. Oduševljena sam vašim lepim dekoracijama i prezentovanjem hrane.

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala Lana na lulaznici... :) Odlična je!!!
    A jedva čekam i ostale recepte sa ovog menija. Posebno ove pite sarmice... :)

    ОдговориИзбриши
  9. jako zanimljiva kombinacija!! Svakako mami na isprobavanje!

    ОдговориИзбриши
  10. Vratila sam se po recept i sad shvatam da verovatno nemam ruzmarina u kuci :( Izgleda ce morati sa bosiljkom da se druzi piletina. Ma bitno je da imam pivo - malo za piletinu, malo za kuvaricu. :D

    Nesto ne stizem da komentarisem po blogovima ali vas redovno citam i kod tebe mnogo volim ove menije. Bas si me obradovala i ovim receptom i najavom.
    ljubim!

    ОдговориИзбриши
  11. Pravila sam danas, ruzmarin nisam nasla pa sam se ipak odlucila za majcinu dusicu. Upila se od ostatka piva, jedva sifru za bloger pogodih. Piletina je fantazija a tek ona moca ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drugari, drago mi je da vam se svidja, nadam se da ce biti prilike za probu.:))

      Taci, hvala ti puuuno sto si isprobala, nisam stigla ovih dana do bloga, pa zato odgovor kasni, verujem da je sa timijanom bilo isto odlicno i bas volim sto ti se svidelo... saljem ti puno lepih pozdrava!:))) mah-mah!

      Избриши
  12. Piletinu odmah bilježim, tako dobro izgleda i ovo se jednostavno mora isprobati. Veselim se i ostalim receptima koje si nam pripremila za ovaj mjesec !

    ОдговориИзбриши
  13. Hvala Branka, nadam se da ce ti se dopasti.:)))

    ОдговориИзбриши