четвртак, 28. фебруар 2013.

KuVarijacije: Pita bread




Prošlog puta sam vam rekla da ću u narednom postu postaviti recept za hlepčiće sa "džepom" od kojih možete napraviti fine sendviče. Recept je isproban u okviru blogerske igrice KuVarijacije  i kao što znate obično ga objavljujemo poslednjeg dana u mesecu. Recept je bloga Astal- kuhinja moje ravnice koji piše u uređuje naša draga blogerica Vera, a kod nje možete pročitati i originalni recept .

Ove hlepčiće sam pravila već nekoliko puta do sada i zaista sam zadovoljna sa receptom, svaki put se oduševim kako brzo narastu u rerni i kako se fino stvori taj "džep" za punjenje. Pretpostavljam da je glavni štos u tome što se tanko razvijaju pre pečenja, a imaju i dovoljno vremena da lepo narastu dok se testo odmara. Ako ih odmah ujutru zamesite, imaćete ukusne i tolple hlepčiće već za doručak.:))

Sastojci: 500 g brašna, 25 g svežeg kvasca, 1 kašičica soli, 1 kašika ulja, oko 2,5 dl mlake vode

Priprema:

Razmutiti kvasac u pola šolje tople vode sa jednom kašičicom šećera i brašna. Ostaviti na toplom da dok ne ispuni šolju.

Posebno izmešati brašno, pripremljeni kvasac, so i ulje, pa sa mlakom vodom zamesiti srednje mekano testo. Testo pokriti i ostaviti da odmara dok ne udvostruči svoju zapreminu, oko 1 h. Podeliti zatim na 6 delova i oblikovati jufkice. Ostaviti da odmaraju još 10-tak minuta.



Svaku jufkicu rastanjiti oklagijom u krug i poređati na pleh od rerne. Neka odmaraju još 5 minuta, a zatim ih staviti u pretodno zagrejanu rernu i peći na 220 C 10-15 minuta. Kad su hlepčići ispečeni, pokriti ih još malo krpom da odstoje a zatim poslužiti uz namaz i ćuftice od leblebija... prijatno!:)




 

15 коментара:

  1. Pita pecivo, falafel i hummus moje su omiljeno jelo. Mislim da na svijetu nema bolje brze hrane. Ovo sve je savršeno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. S obzirom da sam tek nedavno prvi put probala leblebije, mogu se sloziti sa tobom da su veoma ukusne brze grickalice i sigurno cu ih praviti jos koji put, uz ove hlepcice se divno slazu.:))

      Избриши
  2. Ja tako i zamišljam hlebčiće, taman samo da se poslužim. Uvek za tu vrstu klope:)

    ОдговориИзбриши
  3. Ohoho,recept je već tu. Super. Imam jedan recept za,ja ovo zove lepinje,po kome,pravim već duže vrijeme,ali ne sumnjam da će ga ovaj tvoj, zamijeniti.
    Nisam nikad probala,ni falafel kuglice i humus namaz. Vidim da su svi oduševljeni,pa ću obavezno probati. Leblebije,iliti čičeriku,koristim,ali je drugačije kuvam,kao čorbu. A dopada mi se priča sa chef-om.Hhahaha...nešto slično je bilo i kod mene kući,dok sam živjela kod roditelja.Otac obožava da proba nove specijalitete,i kad odem kod njih,pa nešto da napravim,nije mu muka čitav grad da obidje,da nadje to što mi treba... Baš su pravi...
    pozdrav od mene,Lana i sve najbolje. Vanja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vanjuska, videla sam tvoje lepinjice i stvarno mislim da bi trebala da pocnes da pises blog.:)) Eto, recimo taj receptic za corbicu je verujem nesto finoo, a posto volis leblebije onda ce ti se sigurno dopasti namaz i cuftice. A tata je glavni snabdevac kod nas kuci, on lepo napravi spisak i voli da proseta, ma necu ga menjati.:)) Puno vas sve pozdravljam... mah-mah!:))

      Избриши
  4. Radila sam ove kruščiće poodavno,ali su mi ostali u lijepom sjećanju,prekrasno napuhnuti,bili su savršen obrok..krasno si sve prezentirala kao i uvijek..uživaj,pusa!

    ОдговориИзбриши
  5. Predivni, vidi se po njima da su uspeli. Hvala!

    ОдговориИзбриши
  6. Žao mi je što nisam stigla sudjelovati u ovom krugu kuvarijacija. Volim pita bread, ali do sada sam koristila samo kupovni.

    ОдговориИзбриши
  7. Krasni su ti, moji se nisu baš tako jako napuhali. Tko zna što sam krivo napravila?!

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam tako žalosna šta imam tako malo vremena i za sve igre i za ovako divne recepte. Sve ti tako super izgleda da bi sa slike pojeo...

    ОдговориИзбриши
  9. Kako su ti fine ove pite hleb, mada me puno podsećaju na naše lepinje, ipak se razlikuju od njih...mada ovde pita hleb nikada ne bude ovako pufnasta..leblebije obožavam i koristim ih maksimalno u svojoj kuhinji, pune su proteina a lakše su mi od pasulja..koristim ih puno sa salate koje su mi kompletni obroci.

    ОдговориИзбриши
  10. Krasni kruhići, baš si ih super napravila, a kombinacije za probati ih su tek odlične !

    ОдговориИзбриши