среда, 30. новембар 2011.

KuVarijacije: Nana Anine kiflice sa sirom


Zamalo da zaboravim na ovaj receptic, sva sreca da je nasa Northie postavila sliku ovih kiflica na FB-u pa sam se setila da je danas poslednji dan igrice KuVarijacije i da treba objaviti post i otkuckati utiske o kiflicama koje su nam bile zadata tema za ovaj mesec. Pravila sam ih jos pocetkom meseca (i posle jos jednom ponovo;)) jer su zaista divno mekane, cak ako ostanu i za sutra, a najlepse ih je grickati dok su onako fino tople ujutru za dorucak uz soljicu caja.:)

Recept je naravno Tacin, "pozajmljen" sa bloga U dzaku brasna, a kiflice su isprobane i poruckane u slast.:) Na ovom linku mozete procitati originalni recept i detaljno uputstvo kako napraviti savrsene kiflice. Sada cu napisati samo skracenu verziju recepta, vise kao mali podsetnik potrebnih sastojaka kada se ponovo uzelimo ovih finih kiflica.:))

Sastojci: 500 g mekog brasna, 1 kasicica soli, 25 g svzeg kvasca, oko 2,5 dl toplog mleka, 1 jaje, 1 kaf.soljica ulja (80 ml), 175 g margarina za premazivanje, susam ili kim za posipanje

Fil: oko 300 g svezeg sira, 1 jaje

Priprema:

Razmutiti kvasac u malo toplog mleka, dodati kasicicu secera i brasna, poklopiti i ostaviti da ispuni solju.
Os brasna, pripremljenog kvasca i svih navedenih sastojaka (osim margarina) zamesiti srednje meko testo i ostaviti da odmara oko 30 minuta.

Testo zatim podeliti na 8 jufkica, svaku razviti u okruglu koru, pa spajati po 2 kore i premazati ih margarinom (gornju koru ne treba premazivati), na kraju se dobiju 4 x 2 kore. Razviti svaku koru posebno i iseci na 8 trouglica, na svaki staviti po malo fila od sira i umucenoj jajeta. Zamotati kiflice i redjati ih u podmazan pleh. Premazati umucenim jajetom i posuti sa malo susama ili kima, a ogore narendati preostali margarin ili ga iseci na manje kockice i rasporediti preko kiflica.

Kiflice peci u prethodno zagrejanoj rerni na 200 C oko 30-tak minuta dok fino ne porumene (fotkane su pri vestackom svetlu, pa je zato ova druga slika ispalo ovako, ali to nam nije smetalo da ih lepo poruckamo.;)) Recept za svaku preporuku, brze, mekane i neverovatno ukusne kiflice... od ove mere izadje 32 komada sto je sasvim dovoljno za jedan veliki pleh.... prijatnooo!:))


28 коментара:

  1. I ja sam skoro zaboravila da je danas dan za kuvarijacije, evo trkom pišem post upravo :)
    Fenomenalne su kiflice

    ОдговориИзбриши
  2. Pisi brzzzzo, hihhi... i ja sam nacisto zaboravila jer sam ih radila jos na pocetku meseca.:)))

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam ih radila na pocetku, pa posle oko sredine meseca al sam ih na vreme ubacila doduse sa odlozenom objavom, kako me Maja lepo naucila prosli put:)I, jutros iznenadih se i sama otkud one... baš su mi zamirisale, al oćeš-nema ih nigde a ja bila baš gladna:)))
    Minjončiću moj, kifličići su ti predivni, ma tvoje ruke uvek vešto rade posao:) Pozdrav, draga moja:)))

    ОдговориИзбриши
  4. Bože dragai, pa prekrasni su ti!? Ma kako ti to samo tako uspijevaš lijepo uraditi?! Pedantno i uredno do savršenstva! Nisam ih pravila i sada mi je žao. Ali, ne smeta mogu ja to i drugi put!

    ОдговориИзбриши
  5. E, samo da znate da sam i ja mislila raditi ih i prije nego sto su bile izabrane za Kuvarijacije, i onda nekako sam ih odmah poslije izbora recepta i pravila. Na putu sam i sva sreca da sam ponijela laptop gdje su i fotke sa nana Aninim kiflicama, inace bi bio belaj. Proslog mjeseca sam zaboravila Katarini poslati linkove sa receptima i propustila sam igricu. :(
    E, a sad, slike sa sobom nosam! :))))))

    Kiflice, standardno savrsene. Ja vise necu ni da ti pisem ispod recepata. Samo cu da gledam. I uzdisem. :P

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam njih pravila više puta i uvek su me oduševile mekoćom i strukturom :)
    Tvoje su tako divne na slikama :))

    ОдговориИзбриши
  7. Potpisujem Natašu od prve do zadnje , samo gledam i uživam.

    ОдговориИзбриши
  8. @ Nale, ja sam ogladnila na tvom blogu zbog slicica i kiflica.;)))
    @ Snjezo, kad god stignes da napravis, neces pogresiti..:))
    @ Kranjica, hvala!:))
    @ Natasa, a mogla bi lepo i da skoknes do mene, sve zajedno sa tim laptopom, hihih... pa treba vačjda napuniti negde i bateriju na pola puta.;D
    @ Tina, bas su takve kako ih je Taca opisala, mekane i fine... mora da sada stuca koliko je danas spominjemo.;)))
    @ Jafi, Olivera, Majo... hvala cure!;))
    @ Federica, grazie mille... un bacio per te!;))
    @ Dilajla, danas bas uzivamo u ovim kiflicama, i mene su razveselile posete vasim blogovima i lepe slicice.:))

    p.s. draga Jafi, ne uspevam da provirim na tvoj blog u poslednje vreme, stalno mi se pojavljuje obavestenje da mi treba nadogradnja IE zbog nove verzije bloga, ne znam da li i ostali imaju slican problem...?

    ОдговориИзбриши
  9. Ja ih vec tri puta pravila,a odavno postavila jer nisam razumela da mora bas zadnji dan.Drugi put cu biti strpljivija,ali sta da radim kad su kiflice mrak:))Prelepe su ti!!

    ОдговориИзбриши
  10. Lana nisam ni sumnjala da ćeš ti preskočiti ove lepotice. Ja sam ih odmah zamrzla sve da ostanu sveže pa vadim i podgrevam u mikrotalasnoj i uživam.

    ОдговориИзбриши
  11. Predivne su! Tvoje su tako lepo pravilne, vidi se da si majstorica! :)

    ОдговориИзбриши
  12. OK, to je to! Ovo je poslednji blog koji otvaram sa ovom tematikom! :) Mnogo lepo izgledaju a ja sam tako željna testa u poslednje vreme :)

    ОдговориИзбриши
  13. I tako mi svi napravimo kiflice, a onda Lana izađe sa svojim urednim, čistih linija, sve pod konac jednake - kako joj uspeva? Predivno, draga, verovatno je uživanje gledati te dok radiš.

    ОдговориИзбриши
  14. Kiflice,kiflice,na sve strane kiflice.Koji god blog da otvorim,naletim na kiflice.Odlepili svo svi za njima.
    A za tvoje kiflice,komentar znaš :)
    Ali ajde ipak da napišem-čisto savršenstvo!

    ОдговориИзбриши
  15. Prekrasne su Lana, tako mi mekano izgledaju da ih želim preko ekrana dohvatiti i dotaknuti. Naravno i zagristi, jer moje su doslovno planule, morati ću ubrzo napraviti još.

    ОдговориИзбриши
  16. Jao Lana divne su ti i hvala puno sto si ih isprobala! :*** Cim su dva puta pravljene znaci da su prosle test. :))

    ОдговориИзбриши
  17. Baš su prekrasne! Čini mi se da se i ja moram zavući u kuhinju :)

    ОдговориИзбриши
  18. Tolike blogove sam pogledala sa ovim kiflicama sada su mi definitivno stvorile zazubice jakooo,tvoja izvedba je prekrasna,savršene su...veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  19. Osetim kako mirišu! Sada mi je krivo što nisam učestvovala u ovom krugu ali ove kiflice će sigurno biti isprobane, koliko već danas!

    ОдговориИзбриши