петак, 25. новембар 2011.

Neke lepe novosti...:)



Dragi moji, u proslom postu sam vam spomenula da imam jos nekih lepih novosti i red je da ispricam o cemu se radi, necu vas jos dugo drzati u neizvesnosti.:)) Naime, pre nesto vise od mesec dana u inboxu sam zatekla jedan veoma zanimljiv mejl upucen iz izdavacke kuce Knjigotisak  iz Splita. U naslovu poruke je stajalo samo kratko Predlog poslovne saradnje i moram priznati da sam sa znatizeljom otvorila pismo. Ne bih vam sada puno prepricavala kako je tekla vise nego ljubazna i korektna prepiska, a kao rezultat svega toga nastale su ove dve knjizice recepta koje ce se uskoro naci u prodaji.:)

Moram vam reci da ih jos nisam videla "uzivo" i jedva cekam da mi ovih dana stignu stampani primerci, ali sam imala priliku da malo provirim dok su jos bile u pripremi za stampu. A iskoristila bih sada priliku da se zahvalim Urednistvu, kao i celom timu, a posebno gospodinu Dragi, koji su zaista dali sve od sebe i potrudili da na najbolji nacin pripreme recepte i fotografije kako bi ove knjizice ugledale svetlost dana.:))

Nadam se da ce vam se knjizice svideti i da cete uzivati u isprobavanju receptica, da ce vam biti isto tako zabavno kao sto je bilo i nama dok smo ih pripremali.:))

Ukoliko mozda budete zeleli da narucite, mozete to uciniti preko internet knjizare Marjan tisak (ova adresa je za sada dostupna samo za narudzbine iz HR), a za narudzbine iz Srbije ce biti malkice drugacije, ali o detaljima cu vas uskoro obavestiti.:) Ali mozete zato pogledati i ostala njihova izdanja, posebna preporuka za knjige sa receptima kojih ima zaista u lepom broju.;))

U knjizici  Blagdanski kolaci su brizljivo odabrani recepti za kolacice, fine keksice i torte, ima tu od svega po malo za svaciji ukus... malo novih i malo starih recepata, svi su tu na jednom mestu.

A ako ste vise ljubitelj slanisa, onda ce vam mozda biti zanimljiva druga knjizica Blagdanska kuharica u kojoj mozete procitati recepte za pripremanje raznih svecanih jela ali i nekih lepih slatkisa koji ce dobrodoci za nastupajuce praznike. Tu su i mastoviti recepti nase drage Sanje koju poznajete sa bloga Knjiski moljac u spajzu i mislim da cete uzivati u citanju.:)


Za sada vam mogu tek ovako u slicicama malo nagovestiti sta se nalazi izmedju korica, ali kada budem dobila prve primerke onda cemo ih prelistati zajedno.... do tada, sve vas puno ljubim i pozdravljam!;))))


p.s. eto, sada znate razlog zasto me mozda nije bilo tako cesto u gostima na vasim blogovima, ali zapravo i meni ovo sve jos uvek deluje neverovatno... nadam se da ipak ne sanjam.;)))

76 коментара:

  1. Knjigu obavezno kupujem, kad će biti u prodaji?
    Eto savršen poklon za Božić za drage prijateljice koje vole fino kuhati i papati:)

    Sve pohvale i čestitke cure!

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasne novosti ,veselim se zajedno s tobom i jedva čekam nabaviti knjigu i to pod obavezno,time ću sebe počastiti i uživati u divnim receptićima..veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Super, super... Iskrene čestitke, samo tako nastavi ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Lana,čestitam od srca!Tvoj sam veliki fan:) i jedva čekam da naručim knjige.
    Veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
  5. Dragi moji, hvala vam puno... jos uvek ne znam kada ce se tacno pojaviti u prodaji, ali mislim da ce to biti uskoro, mozda vec pocetkom decembra.;))

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Lana cestitam od srca! Neka ovo bude tek pocetak :)

    ОдговориИзбриши
  7. O, draga Lana iskrene čestitke. Ti si to zaslužila, čak i više nego zaslužila! Tako se radujem!

    ОдговориИзбриши
  8. Draga Lana, iskrene čestitke! Baš sam se jednom zapitala kad ćemo gledati tvoje predivne kolačiće u nekom tiskanom izdanju i eto ga. Jako se radujem i baš mi je drago zbog tebe, punom parom naprijed! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Baš mi je drago zbog tebe, čestitam! Jedva čekam da se počastim tvojom slatkom kuharicom.

    ОдговориИзбриши
  10. Mnogo sam ponosna na tebe i iskreno obradovana lepim vestima. Samo napred, zaslužila si to!

    ОдговориИзбриши
  11. Od tebe se i ne ocekuje drugo:))))CESTITAM TI!!!!Znaju ljudi da prepoznaju kvalitet:))

    ОдговориИзбриши
  12. Bravo Lana ! Iskreno ti čestitam i veselim se ovome ! Svaki od tvojih recepata zaslužuje naći se u nekoj od kuharica. Divno !!

    ОдговориИзбриши
  13. Lana draga, šaljem ti jednu veliku pusu iz Zagreba i iskrene čestitke. Jedva čekam da ju prolistam.

    ОдговориИзбриши
  14. Prelepa vest, čestitam od srca jer tvoji recepti su zaista divni, svi do jednog :)

    ОдговориИзбриши
  15. Lana,

    ostvario ti se san svake food blogerke. Uzivaj u svom uspehu! Nije mala stvar!

    ОдговориИзбриши
  16. Čestitam mila od srca, tvoji recepti i detaljni opisi su me uvek oduševljavali, zaista su odabrali pravog autora za ove knjigice koje jedva čekam da nabavim :)))

    ОдговориИзбриши
  17. Pa, i bilo je vreme! Čestitam od srca i nadam se da ću biti u prilici da pregledam te knjižice (tvoji recepti uvek funkcionišu, a fotke su ti prekrasne).
    Apsolutno zasluženo!

    ОдговориИзбриши
  18. bravo, bravo! od srca ti čestitam! ako itko ima kvalitetne recepte za blagdanske kolače onda si to sigurno ti! :)

    ОдговориИзбриши
  19. Cestitam, stvarno si zasluzila!!! Bas lijepo!

    ОдговориИзбриши
  20. Iskrene čestitke, atvarno si zaslužila dobiti i tiskano izdanje :)

    ОдговориИзбриши
  21. Dragi moji, sta da vam kazem, nisam ni mislila da cu nekada videti svoje recepte u knjizici, ovo se sve desilo tako neocekivano i brzo da jos nisam ni dosla sebi... hvala vam puno na podrsci i na lepim recima, mogu samo pozeleti svim mojim dragim blogericama da se dogodi jedno ovakvo lepo "cudo", mozda cak kada se najmanje tome nadate, a ne sumnjam da cu citati i vase knjige sa receptima... eh, kakva ce to tek biti predivna kolekcija!:)))

    ОдговориИзбриши
  22. Bravo!!!! Mnogo mi je drago! Zaista si zasluzila da objavis svoje kuvarice, jako sma ponosna na tebe. Tvoji recepti su vec jako dugo omiljeni i u nasoj, a i u mnogim drugim porodicama... :) Cestitke od srca!

    ОдговориИзбриши
  23. Bravo Lano ,nadam se da ce biti jos recepata za stampanje ali otom-potom,sada cemo uzivati u ovom izdanju !!!
    Sve najljpse ti zelim !!!!!!

    ОдговориИзбриши
  24. Čestitam, Lana! :)))
    Nadam se da će biti u prodaji i ovde :)

    ОдговориИзбриши
  25. Lana moja, koje divne, divne novosti kod tebe!! Tako sam sretna radi tebe, čestitam ti od srca :)
    Većinu tvojih recepata sam isprobala, sve ih imam pospremljene, neke sam radila za diplomu i svi su bili oduševljeni tako da sam sigurna da je ovo potpuno zasluženo :)
    Kuharicu ću sigurno imati u svojoj kolekciji, uvijek mi je drago kada vidim da se naš talent negdje nagrađuje :)
    kiss

    ОдговориИзбриши
  26. Draga Lana, pa to su prekrasne novosti, veselim se zajedno s tobom!!! Bravo, i samo naprijed... A kuharice obavezno kupujem, jer tvoji recepte i fotke me uvijek iznova oduševljavaju!:)

    ОдговориИзбриши
  27. Dragi moji, hvala punooo, cini mi se da cu morati da napravim veeeliku torticu da vas sve pocastim!:)))♥

    Draga Majo, volela bih da jednog dana imam puunu policu sa vasim kuharicama, zapravo ne sumnjam da ce to i ostvariti... hvala ti puno na linku!:))kiss

    Draga Tina, jos uvek ne znam kako ce to biti organizivano sa prodajom, ali nadam se da ce neki primerak stici i ovde.:))

    Tanjuska, hvala puno!:))kiss

    ОдговориИзбриши
  28. Čestitam Lanice, uživaj u ovome! Knjige obavezno kupujem jer su tvoji recepti prekrasni i ove tvoje knjige su prava riznica užitka za oko i nepce ;)

    ОдговориИзбриши
  29. Draga Snjezo, hvala ti puno... zapravo, cini mi se da je sve krenulo sa tvojom knjigom, ti si nekako probila led!:))

    ОдговориИзбриши
  30. Oooooo pa ovo su stvarno lijepe novine! Baš sam se obradovala, jer su tvoje ruke stvarno zlata vrijedne! Kakve čarolije mogu da naprave, to je čudo jedno!
    Čestitam ti od srca i nadam se da ću je uspijeti nabaviti je i kod nas.

    Svako dobro i puno pozdrava za Šefa. Sada ste pravi tim: jedno piše kuharice, a drugo viceve o onim divnim stvorenjima! :)))))))))))

    ОдговориИзбриши
  31. Sve čestitke!Da li će biti i kod nas u prodaji*

    ОдговориИзбриши
  32. Natasa moja, sef se zahvaljuje i puno vas sve pozdravlja... znas ti njega, mota mi se stalno tu po kuhinji, ne bi me iznenadilo da i on uskoro objavi kuharicu, hihih...;PPP

    Veruska, stvarno ne znam kako ce to sve ici, volela bih da moze i kod nas da se nabavi, ali sve zavisi od izdavaca.:))

    Jasenka, hvalaaa.:)) sada je na tebe red!;)))

    ОдговориИзбриши
  33. Čestitam Lana!
    Želim ti još mnogo, mnogo kulinarskih uspeha...

    ОдговориИзбриши
  34. Draga Aliki, hvala ti puno, saljem ti poljubac!:)))

    ОдговориИзбриши
  35. E ako je neko to zaslužio,onda si to ti! Bravo,bravo,draga moja,čestitam ti od srca!

    ОдговориИзбриши
  36. Lana, sve cestitke i bravo za divan i znacajan uspeh!!! Ma, ti si maher, ja sam to sto puta rekla i nije cudo sto su ti predlozili saradnju, znaju ljudi sta je majstor!!! Bravo, draga moja i sve mi ovo lepo izgleda, bas me raduje... Veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
  37. Lana draga moja i zaslužila si sve ove fine slastice objediniti na jednom mjestu i objaviti tako jednu finu kuharicu

    ОдговориИзбриши
  38. Sudeći po ovome što si nam pokazala, svaka domaćica će poželjeti da prelista ovu knjižicu i isproba lijepe recepte iz nje. Čestitke od srca i sa moje strane!

    ОдговориИзбриши
  39. Iskrene čestitke! Stvarno je veliki uspeh, i ja ti od srca želim sve najbolje!
    Miroslav

    ОдговориИзбриши
  40. Odlično Lana, čestitam i tebi i Sanji. Ja već imam par njihovih kuharica. Pravo malo bogastvo recepata!

    ОдговориИзбриши
  41. Iskrene čestitke, Lana! :) Nadam se da če se dobiti i kod nas u Sloveniji :)

    ОдговориИзбриши
  42. Lana, evo i mene konačno da čestitam na ovim predivnim vestima. Neizmerno mi je drago što je neko prepoznao talenat i shvatio da se da predivno upakovati za širu publiku. Samo mi je jako žao što to i neko iz Srbije nije uradio. Prvo treba neko da se potvrdi u inostranstvu pa tek onda kod nas. Tvoji recepti zaslužuju jedan podebeli kuvar.

    ОдговориИзбриши
  43. :) ako i jesam krivac za ovo drago mi je da jesam i da uživaš !!

    ОдговориИзбриши
  44. ;))) Hvala, cure... Jelena, sta da ti kazem, znas kako je kod nas.;)) Snjezo, ti bi sada vec mogla i drugo izdanje.;)))

    ОдговориИзбриши
  45. Čestitam i ja. Puno sreće u daljem radu. rad se na kraju isplatio,sve je završilo u koricama,super. pozdrav i sve najbolje. Vanja.

    ОдговориИзбриши
  46. Draga Vanja, hvala ti najlepse i puno te pozdravljam!:)))

    ОдговориИзбриши
  47. Srdacne cestitke na objavljenim knjizicama. Ja bih ih rado kupila, ali zivim u Melburnu. Da li znate da li i kada ce biti dostupne za prodaju u inostranstvu

    ОдговориИзбриши
  48. Iskrene cestitke,od sveg srca,tvoje recepte obozavam.....nadam se samo da ce i kod nas biti da se kupi.Srecno i u daljem radu!

    ОдговориИзбриши
  49. Čestitam draga Lana,knjigice izgledaju prekrasno, idem odmah da naručim jer bilo bi mi stvarno žao da u svojoj kolekciji knjiga nemam ove divne primjerke

    ОдговориИзбриши
  50. Nista lepse nisam mogla da procitam u rano jutro. Cestitke draga Lana, presrecna sam zbog tebe. Od kada sam te pronasla na coolinarici ni jedno porodicno slavlje nije proslo bez tvojih delicija.
    Jedva cekam da se pojave u prodaji i da mi ih mama posalje. Bice to moje dve omiljene i najsprobavanije knjizice sa receptima.
    Saljem ti puno poljubaca :)))

    ОдговориИзбриши
  51. @ Draga Slavice, za sada jos nemam novih informacija kako ce ici sa narudzbinama za inostranstvo, najveci problem su troskovi slanja, ali izdavac radi na tome da pronadje najbolje resenje, pa se nadam da cu uskoro moci nesto vise da Vam kazem... keep in touch!:))
    @ Andrijana, hvala puno... mislim da ce moci i kod nas da se nabavi, samo jos uvek ne znam sve detalje.:))
    @ Nina, hvala ti puno!:)) kiss
    @ Ljljo, gledacemo da neki primerak dostavimo i preko mora, znas da si ti isto moj uzor i ja bih tvoje recepte rado listala u nekoj knjizici!:)) puno te pozdravljam!

    ОдговориИзбриши
  52. Čestitam draga Lana !!!! BRAVO!!! Imala sam prilike lično da upoznam direktora Marijana i urednice na ovogodišnjem sajmu knjiga i mogu ti reći da su sjajni ljudi ! Želim ti i dalju uspešnu saradnju sa ovim divnom ljudima ! Veliki pozdrav draga! :-))

    ОдговориИзбриши
  53. Draga Jovana, hvala ti puno... onda, jel mozemo da ocekujemo uskoro lepe vesti i kod tebe?:)))kiss

    ОдговориИзбриши
  54. Izvini što dolazim tek sada, mislila sam stvarno da sam ostavila komentar. Sve čestitke dragam zasluženo je, a posebno mi je drago što su se naši recepti našli u istoj knjizi....kiss

    ОдговориИзбриши
  55. Draga Sanja, nista mi se ne sekiraj, mi smo se vec cule a jedva cekam nase knjizice pa da mogu lepo natenane da ih prelistam... ljubim te!:))

    ОдговориИзбриши
  56. Draga Lana, od sveg srca ti čestitam, želim što bolju prodaju i da ovo bude tek početak, jer ti si ovo doista zaslužila...
    Šaljem ti lijepe pozdrave :)
    P.S.
    Hvala na uvrštenju linka

    ОдговориИзбриши
  57. Draga moja, hvala ti puno na svemu, pregrst lepih pozdrava leti i do tebe!:))kiss

    ОдговориИзбриши
  58. Postovana gospodjo Lana od srca Vam cestitam na ovome zasluzenom uspjehu. Vasi recepti sto ja veoma rado i citam i isprobavam. Vec sam stupila u kontakt sa urednistvom Marjantiska i nazalost dobila odgovor da knjige ne mogu poslati u USA ali rijesila sam i taj problem pa se nadam mojim knjigama prije Bozica.
    Vama zelim sretne nastupajuce praznike i jos mnogo izdatih kuhara sa receptima u kojima cemo uzivati.

    ОдговориИзбриши
  59. Draga Jasna, hvala Vam puno na cestitkama i lepim zeljama, drago mi je da ce knjizice uspeti da, mozda i nesto duzim putem, ipak stignu do Vas, nadam se da cete uzivati u recepticima.:)) Saljem puno lepih pozdrava i zelim Vam sve najlepse za nastupajuce praznike!:))

    ОдговориИзбриши
  60. Draga moja, hvala ti puno i saljem veliki pozdrav na kvadrat, tebi i mojoj imenjakinji... nadam se da si mi dobro!;)))) kiss

    ОдговориИзбриши
  61. Oduševljena sam i od srca čestitam na ovom uspehu i tebi i Sanji. Zaista ste zaslužile ovako nešto i jako se radujem zbog vas!

    ОдговориИзбриши
  62. Jučer sam pročitala ovaj post i danas odmah - u knjižaru :) Kupila obje knjige, samo zato da ih imam na polici jer sam, naravno, sve recepte isprintala s Coolke i s bloga :)) ali - nije isto - print i knjiga, jel'da...:)
    Cijena - pristupačna, format dobro pogođen (ni premalen ni prevelik), kvalitetan papir (sjajan, ne pretanak) što omogućuje i kvalitetne slike, a slike su krasne...jedino mi nije jasno zašto na koricama nema podatka o autorstvu nego se mora "svijećom tražiti" na poleđini prve stranice...mislim, riječ je o jednom autoru, a ne o zbirci recepata pokupljenih sa svih strana (mada autorstvo gospođa Šare ne navodi ni na nekim drugim svojim izdanjima kuharica...).
    Usput, potražila sam čuvenu roladu koju je Lana prvu objavila na Coolinarici - bila je tako savršeno glazirana da joj neki nisu vjerovali da ju je sama napravila :)))nema je u knjizi, ali su zato tu ostale poznate slastice.
    Čestitke, draga Mignonne, nadam se da će biti još izdanja tvojih recepata koje ću moći kupiti.
    I - kupit ću još nekoliko komada za božićne poklone :)
    Anika s Coolinarike

    ОдговориИзбриши
  63. Draga Natasa, hvala ti puno u Sanjino i moje ime, saljem lepe pozdrave celoj ekipi!;)))

    Draga Anika, bas si me obradovala, evo jos nisam stigla da prelistam knjige, trebale bi da stignu u toku ove nedelje i vec ne mogu docekati postara.:)) Izbor recepata koji su se nasli u knjizici napravljen je u saradnji sa urednicama, ovog puta nisu svi mogli biti objavljeni... ostalo je nesto i za neki naredni put.;)) Hvala ti puno na lepim utiscima... saljem lepe pozdrave!:))

    ОдговориИзбриши
  64. Iju, kako mi je ovo promaklo ...
    Cestitam ti od srca na ovom divnom izdanju. Ma svala cast!
    Kuvare veoma retko kupujem jer su to za mene najcesce bacene pare, ali ovaj cu rado pazariti cim se ukaze mogucnost. Divno je imati sve tvoje najbolje recepte na jednom mestu i savrseno slikovito prikazano.
    kiss

    ОдговориИзбриши