среда, 30. децембар 2009.

FBI rukavice - keksici by Jasenka


Ovog meseca smo imali zaista lep zadatak, u blogerskoj igrici FBI rukavice koju je pokrenula mamajac imali smo zadatk da istrazimo blog "Sweet corner" nase drage Jasenke.

Moram vam priznati da je bilo pravo zadovoljstvo prelistavati stranice prepune divnih receptica i fotkica, a za ispobavanje sam odabrala keksice u slatkoj i slanoj varijanti, i verujte da mi je bilo jaaaako tesko izdvojiti samo par recepata medju svim onim divoticama...;)))

Prvi recept koji sam isprobala su bili ovi divni Limun keksici ...neverovatno ukusni i mekani, a sto je najlepse brzo se pripremaju.


Kad nesto isprobavam po prvi put, onda obicno pravim samo pola smese, ali ovog puta sam napravila izuzetak i s punim poverenjem resila da odmah zamesim celu meru...verujem da su komsije vec pomislile da otvaram fabriku keksica u stanu, jer ubrzo se celom kuhinjom prosirio divan miris limuna, pa zatim cokolade...:D

Sledeci kolacici iz ove lepe kolekcije su bili naravno sa cokoladom...recept za Cokoladne keksice. Zelela sam jos da ih malo dekorisem cokoladom i pospem perlicama, ali jednostavno nisam stigla...verujte mi na rec da su i u ovom "natural" izdanju vrlo fini!:))))


Bilo je tu jos punoo finih recepata koje bih tako rado isprobala, ali kako sam malo u stisci sa vremenom, odlucila sam se jos za slanu varijantu, jer sam zelela da ih iskoristim kao osnovu za jedan brzi "snack" (recept cu staviti posle praznika). Dakle, moj treci izbor su bili Tuc-tuc krekeri od sira .

Svi recepti su veoma lepo objasenjeni, mere precizne a fotografije tako dobre da Vam stalno odvlace paznju, jednostavno pozelite da se odmah sjurite u kuhinju i odmah pocnete da merite potrebne sastojke, mutite, mesite...;))) Sto se tice utisaka, najbolje ce biti da se sami upustite u avanturu i isprobate neki od ovih predivnih keksica, verujte da necete pogresiti...draga Jasenka, hvala jos jednom!;)))

12 коментара:

  1. I ti si uzivala u krekerima :)))
    Divni su zaista i meni se mnogo svidjaju, kao i svi Jasenkini recepti :)
    Zelim ti sve najbolje u Novoj godini i saljem puno prekoookeanskih poljubaca :))

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasni su keksići i recepti.
    I tebi svako dobro u Novoj godini:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepo! Cokoladne keksice sam i sama pravila, i stvarno su odlicni. A slani krekeri su mi bas pod konac, izgledom totalno industrijski, a verujem da im je ukus sve samo ne industrijski! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Predivno si ih naparavila, predivno si ih uslikala i iznijela svoje dojmove. Ja svoja zapažanja imam tek u nacrtu, i nadam se da ću stići na vrijeme objaviti post.

    ОдговориИзбриши
  5. Svi su ispali tako lijepo, i slikice su predivne.

    Punoooooo sreće i zdravlja u Novoj.

    Andrea

    ОдговориИзбриши
  6. wow, predivno si sve napravila, u sto uopce nisam sumnnjala:) hvala ti puno na isprobavanju, a slikice su krasne! draga moja, sve najbolje tebi i tvojoj obitelji u Novoj godini od srca zelim!

    ОдговориИзбриши
  7. Sve jako lijepo izgleda, a krekere sam i ja radila i totalno su me oduševili.

    ОдговориИзбриши
  8. Sve je tako pedantno i lepo!Sve najbolje u 2010,vama i vašoj porodici!!!

    ОдговориИзбриши
  9. Sve bez mane kao i uvijek!
    Krekere sam i ja odabrala!Puno sreće, zdravlja i ljubavi u Novoj!

    ОдговориИзбриши