уторак, 8. децембар 2009.

Lepinjice sa maslinama



 
Ovo je nesto vrlo zgodno za grickanje, kao lagana vecerica uz neki fini namaz a ukusne su i same, brzo se naprave, a kolicinu slobodno mozete povecati po zelji. Medjutim, problem je sto mrak sada tako brzo pada, pa ne mogu da slikam po dnevnom svetlu, zato cu morati da ponovim ove lepinjice i za dorucak (izgleda da mi je samo potreban izgovor da ih opet napravim:).

Sastojci: 300 g mekog brasna, 15 g kvasca, 1 ravna kasicica soli, oko 2 dl mlake vode, 4 kasike ulja, 100 g crnih maslina, ruzmarin

Priprema:

Kvasac razmutiti u pola solje tople vode, sa kasicicom secera i brasna. Zamesiti meko testo od brasna, malo soli, ulja, mlake vode i pripremljenog kvasca, podeliti na 6 loptica i ostaviti da odmore 15-20 minuta.


Svaku lopticu rastanjiti rukom, poredjati na podmazan pleh, izbockati viljuskom na par mesta i premazati uljem. Na svaku lepinjicu staviti po par maslina, malo ih utisnuti u testo, posuti seckanim ruzmarinom i krupnom morskom solju. Peci u prethodno zagrejanoj pecnici na 200 C oko 20 minuta.


8 коментара:

  1. Divno je. Uvijek sam se divila tvojim malim pecivima, a ove pogačice sa finim crnim maslinama izgledaju mi neodoljivo.

    ОдговориИзбриши
  2. Lepinjice volim :)- masline ne volim :(
    Al' može se i bez njih, zar ne? :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo zvuči izvrsno, posebno jer jako volim sve s maslinama. :)

    Inače prekrasan ti je cijeli blog! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja mogu da potvrdim da je sve gore navedeno tacno:) upravo pojedene,zaista su ispale odlicne,sto znaci da ce biti cesto pravljene...

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala cure...;))) Gago moja, ti slobodno prebaci sve masline kod mene, pa cemo ih Andrea i ja podeliti, hihi..;))
    Draga moja solka, bas me raduje da su vam se svidele...punooo lepih pozdrava saljem!;))

    ОдговориИзбриши
  6. Prefino, masline obožavam, pa kad su još na toplom svježem pecivu...mmm..

    ОдговориИзбриши