среда, 28. август 2013.

Omlet sa jabukama


Evo mene opet sa jabukama.:)) Jedan lagani i brzi slatkiš koji može biti fini popodnevni desert ili čak ceo ručak uz neku čorbicu od povrća. Volim ovaj recept jer se brzo sprema i za čas dobijemo ukusnu poslasticu. Recept sam pre par godina objavila i na Coolinarici, a evo ga sada i na blogu, ako ga još niste pravili najtoplije preporučujem da što pre isprobate.:)

Sastojci  (za  4 osobe): 4 jaja, 1 kasika šećera, 250 ml vode ili mleka, 200 g brašna 
Nadev: 3 jabuke, 1-2 kašike šećera, 1 ravna kašicica cimeta, 100 ml ruma, sok od 1/2 limuna 
Priprema: 
Jabuke oljuštiti i iseći na tanke šnite, preliti mešavinom ruma, limunovog soka, šećera i cimeta. Ostaviti da stoje 10-tak minuta i povremeno promešati, taman dok pripremimo smesu za omlet.

Izmešati žumanca, brašno, mleko ili vodu (za "light" verziju"), dodati sasvim malo soli i na kraju penu od umućenih belanaca.
 
Za svaki omlet zagrejati malo ulja, sipati testo i ravnomerno ga raširiti po tiganju, a odgore rasporediti šnitice jabuka. Kad se omlet ispeče sa jedne strane, poklopiti ga većim tanjirom i pazljivo preokrenuti na drugu stranu. Vratiti nazad u tiganj i peći još par trenutaka.  
Gotov omlet posuti mešavinom šećera i cimeta i posluziti dok je fino toplo. Od jedne mere mogu se ispeći 4 lepa omleta.:)
Recept je  iz Velikog Burdinog kuvara.

Ako ste ljubitelj slatkiša sa jabukama, evo malog podsećanja na ranije objavljene receptiće na blogu:


1. Lenja pita sa jabukama
2. Kolač od jabuka
3. Jabuke sa karamelom u lisnatom testu
4. Savijača sa jabukama

Pre neko veče, na otvaranju Roštiljijade, u gostima su nam bile članice novosadske grupe The frajle, a kako je nama bina bukvalno ispod samog prozora, možemo sve pratiti sa terase.;) Iako nismo oduševljeni tako glasnom muzikom baš svako veče (dok traje manifestacija), ipak smo uživali u odličnom koncertu i fantastičnim vokalima ovog ženskog benda. Na kraju, jedna njihova pesma i za vas, uživajte!.:)))
 

32 коментара:

  1. Mnogo fini recept, zamišljam ovaj omlet u neko jesenje kišno popodne, njam!

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasan recept! U kasno ljeto uvijek rado isprobavam deserte s jabukama, a ovo me podsjeća na jabuke u šlafroku, tj. omotaču od brašna i jaja... nema sumnje, sigurno je prefino!
    Sviđaju mi se i ove jabuke u lisnatom tijestu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Anja, u pravu si... testo je najslicne jabukama u slafroku, a dobije jos divnu aromu zbog ruma i cimeta.:))

      Избриши
  3. Sa jabukama nema pogreške,jako mi se sviđaju slastice s njima,kod nas je danas bila savijača sa jabukama..Frajle volim poslušati,vjerujem da ste uživali..pusa!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nely, ako ste grickali u basti, onda je to tek bila prava stvar. Frajle nisam ranije slusala i ovo je bilo zaista lepo otkrice, cure su nas sve odusevile.:))

      Избриши
  4. Izgleda prekrasno :). Ja puno volim stvari sa jabukama :).

    ОдговориИзбриши
  5. jabučice nam kreću u sezonu, ovo je jednostavno a jako fino :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sada je pravo vreme za ovakve deserte, bas sam se nekako uzelela pravih mirisnih jabucica.:))

      Избриши
  6. ja ovo zovem palačinkama s jabukama a mm prevrtama s jabukama....lijepo si me podsjetila nisam ih odavno pravila...fino, jednostavno i ukusno..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Snjezo, eto onda pravog trenutka da se malo podsetite... veliki ljubac ti saljem!:)))

      Избриши
  7. Najdrazi su mi kolaci i pite sa jabukama, a ovo me podsjeca na 'jabuke u slafroku'koje je mama moja nekad davno pravila. Divno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Jasna, vrlo su slicne nasoj omiljenoj poslastici iz detinjstva, mozda samo pripremljene na malo drugaciji nacin.:))

      Избриши
  8. Ostaviću recept za vreme pune sezone jabuka, moji ukučani će te dizati u nebo a ja onako:-)

    Frajle pun pogodak! Dobro je što si muziku ubacila u post, onako mi se čini da sam je samo ja primećivala :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Ne brini, podseticu te na receptic ako treba.:))) p.s. jos sam pod lepim utiskom sa koncerta, pa sam zelela da podelim i sa vama... kiss

      Избриши
  9. Miris detinjstva, ne znam je li isti recept ali sam na to potpuno zaboravila, divno podsecanje! A the Frajle na poziciji 2, odmah iza Balasevica xx

    ОдговориИзбриши
  10. Ovo je recept za moju sestru... Obavezno joj moram pokazati!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Milkice, veliki pozdrav tebi i seki, i samo joj reci da ti javi kad palacinke budu gotove.:)))

      Избриши
  11. Joj ovo tako dobro izgleda, i mora da je ukus nezaboravan. Inače volim jabuke u svim varijantama pripremanja hrane:) Hvala za recept.
    Puno pozdrava.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vrlo su fine na ovaj nacin i brzo se spremaju, pravi receptic za kasno letnje popodne.:))pozzzz

      Избриши
  12. Bas fino, mene podseca na palacinke sa jabukama, ali ovo 'omlet sa jabukama' je originalnije... Muzika me iznenadila, naravno odmah sam prepoznala pesmu, a i interpretacija mi se dopala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Bas sam razmisljala da li mozda treba da promenim naziv, nekako vise naginju palacinkama, pa sam na kraju resila da ipak ostane kao u knjizi.:)) p.s. frajlice imaju jos dobrih pesama, preporucujem "Fina" i "Ich liebe dich", a odlicne su im i obrade poznatih pesama.:))

      Избриши
  13. Kako dobra ideja za brzi recept. Pa jos sa jabukama, mmmm A Frajle - pa sta reci! Akd su iz Novog Sada, moraju biti dobre!

    ОдговориИзбриши
  14. Pravila sam prošle godine baš po ovom receptu, jako je zgodan i fin recept s jabukama, koje inače obožavam ukolačima:-) Frajle super super!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Tanja, bas mi je drago da ti se svideo receptic, a za devojke iz NS nemam zamerki.:))

      Избриши
  15. Pa ovo je stvarno jednostavno i ova divna glazba, predivno!

    ОдговориИзбриши
  16. Kakve predivne fotografije! Klopica po obicaju fantasticna. A za grncariju nemam reci! Kad god sam se vracala iz Makedonije kofer mi je bio pun raznoraznih posuda, sve je ukusnije ako se pece ili servira u glinenim posudicama.

    ОдговориИзбриши
  17. :)) Treba uvek napraviti mesta u koferu za takve stvari, hihhi... jos bolje je poneti rezervnu torbu.:))

    ОдговориИзбриши