субота, 15. јун 2013.

U gostima kod Sanje


U mesecu maju i junu smo istraživali blog našeg dragog "knjiškog moljca" Sanje, vrlo često ćete je zateći upravo ovde Knjiški moljac u špajzu, a možete čitati i odlomke iz njenih omiljenih knjiga na još jednom blogu koji piše Beleške knjiškog moljca. Više o pravilima igrice FBI rukvice koju je pokrenula naša Maja možete pročitati na ovoj stranici, a možete nam se i pridružiti sledeći put, dovoljno je samo isprobati neki recept sa bloga koji istražujemo, sve fotkati i posle objaviti utiske i linkove na svom blogu.:)

Evo mog izbora ovog puta, odlučila sam se više za laganija, letnja jela i samo ću reći da nam se sve jako, jakooo dopalo, recepte neću kuckati ali možete ih pronaći na linkovima u samom nazivu.... preporučujem ih sve od reda!:)))



Pravo letnje jelo koje može biti kompletan obrok, a lako ćete ga napraviti ako vam preostane nešto kuvanog ili grilovanog mesa od ručka. Jedna lepa zelena salata, fini dresing, malo kockica prepečenog hleba i trakice mesa su sasvim dovoljni da se naprave 2-3 tanjira ukusne salate.

Sve se toliko brzo sprema da nećete uopšte ni osetiti da ste spremali ručak, a fino će vas zasititi. Dresing od svežeg limunovog soka, senfa, malo majoneza i parmezana je veoma ukusan i koristiću ga i za druge salate. Sve preporuke, a za recept kliknite ovde .



Namaz od tunjevine sa maslinama


Ovim namazom sam posebno oduševljena, jako mi se dopao. Volim tako nešto iz domaće radinosti (kao što je recimo meldzano - namaz od plavog patlidzana ) što se brzo napravi i pri ruci vam je za grickanje kao lagana užina.

Ovaj namaz je sa mladim sirom, tunjevinom i maslinama, možete dodati i kapare ako volite, ali njih sam ovog puta preskočila. Ako koristite mrvljeni sir neutralnog ukusa, onda ga malo posolite, mada su svi ostali dodaci dovoljno slani.


Odlično se slaže sa vrućim domaćim hlebom ili svežim pecivom, namažite fino i pospite malo seckanim peršunom odgore, ooodlično je!:) Mislim da ću ovaj recept često praviti ovog leta, za sve detalje kliknite ovde.



Toskanska čorba od belog pasulja


Kako je ovih dana bilo nešto hladnije vreme, pravila sam i ovu finu toskansku čorbu od belog pasulja da se malo ugrejemo. Mirisni začini i panceta su dali odličan ukus ovoj čorbici i svi su se lepo zajedno stopili, pročitajte ceo recept.






Volim kad se recepti mogu brzo pripremiti, preporučujem odlične Booom sendviče  koji uz malo salate mogu zameniti klasičan ručak, zapravo posle njih nećete ni pomisliti na ručak... več samo na udoban krevet.:)

Joše jedan brzi recept, ove ukusne brodiće sam "otkrila" kod Sanje prošle godine i od tada sam ih pravila nebrojeno puta. Posebno su zgodni za kasni letnji doručak na terasi, kada vam se baš i ne pravi neki pravi ručak, a lepo su posluženje i kada vam dođu komšije pa onako fino ćaskate na terasi i grickate ove brodiće.:))


  


Pravila sam ih nedavno pa smo ih, onako još fino tople, grickali uz belu kafu za doručak. Čekali smo i komšije da nam se pridruže na terasi, ali kako ih tog jutra nismo zatekli kod kuće, probali su ih tek nešto kasnije popodne i bile su isto tako ukusne. Ovde možete pogledati ceo recept.


Meni se inače jako dopadaju ta mekana peciva za doručak, pogotovo kad fino zamiriše cimet iz rerne ili kada iz sredine, kad ih zagrizete, poteče rastopljena čokolada.... tako da su ove ružice sa Nutellom i lešnicama bile pun pogadak i najtoplije vam preporučujem da ih isprobate što pre ako ste i vi ljubitelji finog peciva.:))))


Od ove mere izađe 12 lepih ružica koje možete zajedno ispeći u nekom dubljem kalupu ili pojedinačno u kalupićima za mafine kako je i preporučila Sanja. Testo je fino mekano i lagano se oblikuje, tako da ćete ih veoma brzo napraviti.

p.s. Sanja, hvala još jednom na svim diiiiivnim receptima, najtoplije ih preporučujem za probu, zaista smo uživali u svemu isprobanom!:)))

20 коментара:

  1. Lana, selim se u tvoj komšiluk :D Prava si vrednica!

    ОдговориИзбриши
  2. Lana,sve izgleda prelijepo-preukusno. mislim da će se dosta toga isprobati i kod mene. A ovo za komšiluk,i ja bih se doselila,hahhaahhaha... pozdrav i sve najbolje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vanja, primam te rado u komisluk, a mozes uvek i u goste.:))) Puno pozdrava za celu ekipu!:)))

      Избриши
  3. Obožavam kad krene objava FBI postova, uvijek naiđem na neki recept koji mi je nekako promaknuo. Krasan odabir recepata, od svega po malo - a sad odoh proučiti recept za namaz!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tamara, i ja isto... nekada sam nestrpljiva da sto pre objavim kad nesto napravim, ali onda se nekako disciplinujem dok ne sakupim sve recepte... namaz je za cistu peticu, mislim da ce ti se jako dopasti.:))

      Избриши
  4. Odlično si izabrala i sve prelepo prezentovala. Baš si prava vrednica.
    P.S
    Cezar salata i nutela ružice su i na mom spisku za isprobavanje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zoko, jedva cekam da vidim tvoju verziju, ti uvek sve majstorski napravis i ufotkas.:)))

      Избриши
  5. Sve lepše od lepšeg. Kod Sanje ima tako finih stvari i raznovrsnih. Fotka Toskanske čorbe je za 10.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Jelena, mislim da nam je svima tesko odabrati samo par recepata od toliko finih djakonija, a najradije bi isprobali sve redom!:)))

      Избриши
  6. Stvarno si bila jakoooo vredna! Posebno mi imponuje sto su ti se ruzice dopale i sto brodice cesto pravis! I mi smo se castili pre neki dan tvojim lepinjama sa jajima :)

    :***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znas kako to vec obicno bude, spisak za isprobavanje je puuuno duzi nego sto su mogucnosti, ali sve nam se od isprobanog jako dopalo, nadam se da cu vremenom napraviti jos nesto i tako malo smanjiti "to do" listu.:))) Puno te pozdravljam i zelim vam lep provod sutra!:)))

      Избриши
  7. savršen izbor; od svega me ova juhica ipak najviše privlači

    ОдговориИзбриши
  8. Sve izgleda predivno, a i ja sam napravila tu toskansku čorbicu koja je odlična! Isprobala sam nekoliko stvari, a isplanirala sam mnogo toga... na početku prvog mjeseca izgleda kao da imamo toliko vremena... :)
    Odličan izbror!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Milice, kod mene je isto tako, gomila isprinatanih receptica, a posle sam uvek u frci sta pre da napravim... ali doci ce vec na red za probu.;))) pozzzz

      Избриши
  9. Super izbor, uvijek se potrudiš. Ovaj namaz od tunjevine sam i ja stavila na listu probavanja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ingrid, namaz nam se jako svideo, najtoplije ga preporucjem za probu.:)))

      Избриши
  10. Jako lijepi izbor Lana, neke od ovih recepata sam i ja mjerkala, ali su na kraju na mome meniju izašli skroz drugi :). Super sve izgleda, baš si krasno pripremila i prezentirala !

    ОдговориИзбриши