недеља, 21. март 2010.

FBI rukavice - u gostima kod Cookete


Ovog meseca u okviru igrice FBI rukavice koju je pokrenula Maja , istrazujemo blog Cooketa nase drage food blegerice Selme. Moram Vam odmah reci da je zadatak bio pravi izazov ali i velika inspiracija, jer Selma svakoj temi pristupa temeljito i sa predanoscu naucnika koji je maksimalno posvecen svom zadatku.

Njeni postovi su uvek zanimljivi za citanje i sa neverovatnom lakocom nas vode na fantasticno gastro putovanje koje je svaki put novo i drugacije.

Zaista nije bilo lako odabrati samo par receptica za probu u moru toliko divnih slanih i slatkih delicija, ali na kraju, odlucila sam se da sastavim kompletan meni i napravim po jedno jelo iz svake kategorije, pocev od predjela, preko glavnog jela i na kraju deserta.;))

Kao predjelo posluzena je odlicna Banica sa sirom za koju sam recept pronasla u Selminom postu o zemlji ruza. I mada nisam tako vesta sa razvlacenjem super finih i tankih kora, upustila sam se u eksperiment pravljena domacih kora za ovu ukusnu pitu...mi smo je zapravo napravili za dorucak i mogu vam reci da je nestala brzinom svetlosti.;))


Kao glavno jelo isprobala sam recept za Djuvec sa piletinom , to je kombinacija koju svi volimo a piletina pripremljena na ovaj nacin je posebno fina i pikantna. Dodatak vina i puno povrca u finom umaku se svima dopao...rucak za 5+!;))

A kao desert na kraju... Selmini Poljupci sa okusom limuna i papra , nagradjeni receptic iz prethodnog kruga na temu citrusa. Mmmm, nesto jako dobro (znala sam da ce nam se svideti, hehe..), pogotovo sam odusevljena kremom od limuna za koju mi vec padaju na pamet razne kombinacije.;)))

Lemon courd sam spremala na pari, posto ne koristim mikrovalnu, i sve je zaista vrlo brzo bilo gotovo. Sve potrebne sastojke sam mutila zicom na pari i bilo je dovoljno samo 5 minuta da se fil zgusne, a kad se malo prohladio dodala sam maslac i to je bilo sve...recept za svaku preporuku!;))

Draga Selma, hvala na svim divnim receptima i odlicnim postovima koje je uvek pravo uzivanje citati...sigurno je da cu se tvom blogu vracati jos puno puta!;)))

8 коментара:

  1. Puno ti hvala na lijepim riječima. Trudim se i nastojim blog učiniti zanimljivim kroz male pričice i uvode. Uhvatim se neke teme i kroz nju provučem par recepata. Samo da je vremena više, inspiracije mi ne nedostaje.
    Sve što si napravila je tako lijepo ispalo i zadovoljstvo mi je vidjeti sve ovo u tvojoj izvedbi. Poljupčići su ti predivni.

    ОдговориИзбриши
  2. Izvrstan izbor i slažem se da je vrlo teško napraviti izbor u moru prekrsnih delicija sa njenog bloga. Izvrsno si ti to nama još i prezentirala!

    ОдговориИзбриши
  3. i ja sam prezadovoljna Selminim poljupcima.Sve sto si isprobala je sjajno!

    ОдговориИзбриши
  4. sjajno si sve pripremila i prekrasno prezentirala. svaka čast :)

    ОдговориИзбриши
  5. Divno sve izgleda. Ja sam spremila par stvari koje sam htela da probam, ali ne stojim bas najbolje sa vremenom, pa nista ne stigne na slikanje :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odlično ti je sve ispalo. Sve izgleda očaravajuće i ukusno. :)

    ОдговориИзбриши
  7. fenomenalan izbor recepata i naravno vrhunski odradjen:)

    ОдговориИзбриши
  8. Sve ti je prekrasno od izbora, izgleda hrane do fotografija! Banicu sam i ja gledala, ali da tri mjeseca istražujem, ne stignem sve fino sa Selminog bloga isprobati!:)

    ОдговориИзбриши