четвртак, 11. март 2010.

Brzi rolatic sa kafom

Ovaj recept mi je posebno drag i mogu slobodno reci da je jedan od omiljenih porodicnih kolacica. Verujem da je dobro poznat, a kako je tema ovog meseca, u okviru nase blogerske igrice Ajme koliko nas je cija je domacica Ljilja, upravo kafa, ucinilo mi se da bi bilo zgodno podsetiti se ovog jednostavnog a tako ukusnog slatkisa.

Sastojci: 300 g samlevenog keksa, 100 g secera, 1 kasika kakaa, oko 1,5-2 dl jake crne kafe

Fil: 150 g maslaca, 100 g secera u prahu, 1 kuvano zumance

Priprema:

Izmesati samleveni keks, secer i kakao, pa sa kuvanom i ohladjenom kafom zamesiti smesu koja se ne lepi za ruke. Razviti preko folije u pravougaonu koru debljine oko 0,5 cm.

Umutiti penasto maslac i secer u prahu, dodati ispasirano kuvano zumance i sve lepo izjednaciti. Premazati preko razvijene kore i zaviti rolat. Ostaviti da stegne par sati u frizideru. Seci na tanke snite neposredno pre sluzenja.:)



9 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. I ja pravim ovaj rolatić ali mi nikada nije ovako lijep akao ovaj tvoj!
    Pedantno i prekrasno!

    ОдговориИзбриши
  3. Draga moja, samo je vazno da se tanko razvije i polako posle zamota...i kad se sece tako rashladjen i odmah posluzi, bude onda kao sladoled!:)))

    ОдговориИзбриши
  4. Ovaj rolat me podseca na detinjstvo :)... super je... mama ga je cesto pravila a kasnije i ja...

    ОдговориИзбриши
  5. e ovo obožavam! moja mama ga obavezno radi za sve blagdane i praznike. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Joj i ovo je prekrasno. Zbilja si jako talentirana za izradu ovih sitnih kolača, tako su ti svi lijepi. Teško te netko može nadmašiti.

    Ja inače ovakav rolat nikad nisam probala, kod nas se radi samo onaj od kokosa. Baš bi ga rado probala jer mi djeluje preukusno, ide na popis za isprobavanje. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Savrseno izgleda. Koliko cesto sam pravila slicne rolatice ali nikad ni iz bliza nisu izgledali tako uredni i precizni kao ovaj tvoj ;-)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман7. јул 2010. 07:45

    Mmmm! Yamy!
    Very nice blog!!

    ОдговориИзбриши