четвртак, 30. децембар 2010.

Izvolite, posluzite se...;))


Za nas novogodisnji tanjir sa kolacicima dobrim delom je zasluzna Dajana sa bloga Baker`s corner i njeni fantasticni receptici za keksice. Na gornjoj slici su (s desna na levo) Zvoncici sa krem sirom i Coko cvetici , slede moji Fini cajni keksici , a pravila sam jos i Magdine paprenjake prema Milicinom receptu sa Coolinarike, Kocke sa cokoladom i malinama , bajaderu (isprobala novi receptic;)) i Raspuknute keksice (chocolate crinkles)... i mislim da je za ovu godinu bilo dosta.;)))

Dragi moji, zelela bih da se zahvalim svima vama na svim lepim receptima koje ste tako vredno kuckali cele godine, da podelim utiske o kolacicima koje sam prvi, drugi, a neke i po treci put isprobala, hihih.... i da Vam jos jednom pozelim sve najlepse u Novoj godini koju sutra docekujemo, a do tada... izvolite, posluzite se!;)))

Coko cvetici (na slici gore) su pravljeni takodje prema Dajaninom receptu sa bloga Baker`s corner, fini za grickanje ovako "solo" ali jos lepsi ako spojite po dva keksica pekmezom od jagoda ili malina.;))


Kocke sa cokoladom i malinama


Ovaj Dajanin recept najtoplije preporucujem... nesto prefino! Prhko testo premazano finim pekmezom od malina i posuto slojem cokoladnih kapljica (kod mene je to bila cokolada iseckana na sitne kockice) a odgore sve premazano penom sa bademima ili u mom slucaju orasima... mmmm, obavezno isprobati u bilo kojoj varijanti!;))

7 коментара:

  1. Draga Lana, sve najljepse ti zelim u Novoj godini.
    Lijepo si me obradovala svojim odabirom kolaca. I kao uvijek sve si to lijepo prezentirala, i ne samo moje recepte. Kolac s cokoladom i malinama je jedan od rijetkih koji je tako odusevio mog muza da mi je dao odobrenje da ga cesto ponovim, hihi.
    Hvala jos jedanput i veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Lana, odličan izbor keksića i prekrasna izvedba ! Lijepo si ih sve pripremila i poslužila.
    Tebi i tvojima želim Sretnu i veselu Novu Godinu !!!

    ОдговориИзбриши
  3. Mmmm..krasno izgledaju ovako poslagani keksići, svaka čast Lana...doista si bila jako jako vrijedna, kao uvijek...predivni!

    ОдговориИзбриши
  4. sve najljepse i tebi !!kolacic ce biti sigurno isproban,ako ne u ovoj,onda u godini sto dolazi... imamo cijelu godinu pred sobom ;)
    Sretna Nova 2011-a!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala puno na lepim zeljama i svako dobro u Novoj godini!;)))

    ОдговориИзбриши
  6. Genijalni kolacici, ali ce morati pricekati do sljedece godine:)
    Sve najbolje u novoj!!!

    ОдговориИзбриши