петак, 24. децембар 2010.

Sretni praznici!:)


Dragi moji, svima koji veceras slave Badnje vece zelim da praznik provedu u miru i radosti sa svojim najmilijima, u dobrom raspolozenju i uz neke fine kolacice.;))
Koristim priliku i da svim dragim posetiocima bloga pozelim puno uspeha, dobrog zdravlja i svega lepog u Novoj 2011. godini... a sledi uskoro jos nekoliko novogodisnjih receptica!;))

Slatka pisma

Sastojci: 250 g brasna, 50 g gustina (skrobnog brasna), 175 g maslaca, 50 g secera, 1 vanilin secer, 1 jaje, malo cimeta, narendana kora pomorandze

Fil: cokolada, mleveni orasi, suve smokve, eurokrem, naribana pomorandzina korica... po zelji:)

Priprema:

Zamesite prhko testo od svih sastojaka, po potrebi dodati jos par kasika mleka, sve zaviti u foliju i ostaviti da stoji 2 sata u frizideru.

Testo zatim razviti u tanku koru, iseci na kvadrate i na sredinu svakog staviti po malo fila ( kockicu cokolade, kasicicu eurokrema, mlevene orahe, suve smokve, sve po zelji.... ovoga puta u kombinciji su bili mleveni orasi pomesani sa malo secera u prahu, naribanom cokoladom, koricom pomorandze i umucenim belancetom).
Uglove testa samo presaviti prema unutra, kao pismo, ali ostaviti malo prostora izmedju ivica... ne treba ih premazivati pre pecenja.

Peci na 180 C oko 15-20 minuta. Sacekati da se malo ohlade u plehu pa prebaciti na tanjir. Pre sluzenja posuti secerom u prahu zamirisanim vanilom....prijatno grickanje i sretni praznici!;))

19 коментара:

  1. Predivni i prigodni kolačići! Veliki pozdrav draga Mignonne !:-*

    ОдговориИзбриши
  2. Veliki pozdrav, sretni praznici i tebi i tvojoj obitelji! Kolacici izgledaju super, sigurno su ukusni, ali ja sam pretjerala sa svojim sitnim kolacima, tako da ce ovi morati sacekati:)

    ОдговориИзбриши
  3. Mmmm, prekrasni kolačići:))
    Hvala na čestitkama, draga Lana, sretne nadolazeće blagdane tebi i tvojoj obitelji, ali još ćemo se "čuti":))

    ОдговориИзбриши
  4. Dragi moji, hvala i Vama na lepim zeljama...htela sam da ovaj post objavim ranije, ali jednostavno nisam stigla, tako da ako budete zeleli, ove keksice mozete isprobati za Novu godinu...sve najbolje jos jednom!:)))
    p.s. u pripremi je nekoliko lepih receptica do nove godine, ali cu morati da malo pozurim sa njima, pssst...;)))

    ОдговориИзбриши
  5. Super je ideja sa suhim smokvama, sretan Bozic i tebi!

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala, dragi moji...lepo mi se provedite za praznike!;)))

    ОдговориИзбриши
  7. Baš bih se obradovala kad bi mi poštar donio par ovakvih slatkih pisama:)

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala draga moja, Sretan Božić i tebi, kolačići sa smokvama čudesni!

    ОдговориИзбриши
  9. Draga Lana hvala ti na lijepim željama kao i na ovim prekrasnim kolačićima. I tebi i tvojima želim sretne i radosne blagdane !

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala na čestitkama, a prije svega hvala na divnim receptima i druženju. I tebi i tvojim najmilijima sve najbolje u Novoj i za nadolaseće blagdane od srca! T i T :)

    ОдговориИзбриши
  11. Sretni praznici i tebi i tvojoj obitelji! pisamca su super :))

    ОдговориИзбриши
  12. Sve najbolje za blagdane, puno mira, veselja i dobrih želja! Odlična su pisma! :)

    ОдговориИзбриши
  13. Sretni praznici i tebi draga Lana!
    Pisma mi se jako sviđaju, izgladju neodoljivo kao i sve iz tvoje kuhinje. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Savrseni su kao i sve tvoje mila sto uradis i napravis.Hvala ti na divnim cestitkama za Novu Godinu,i ja tebi zelim sve najbolje u 2011..Puno poljubaca od mene draga..

    ОдговориИзбриши