недеља, 1. август 2010.

Paketici sa mlevenim mesom



Sastojci: 700 g brasna, 1 kasicica soli, 30 g svezeg kvasca, 1 jaje, oko 3 dl vode

Nadev: 250 g mlevenog mesa, 1 srednja glavica crnog luka, so, biber, persun, 1 jaje

Priprema:

Razmutiti kvasac u pola solje tople vode, dodati kasicicu secera i brasna, poklopiti i ostaviti da ispuni solju. Zamesiti testo od brasna, malo soli, pripremljenog kvasca, 1 jajeta i mlake vode. Testo podeliti na 10 loptica i ostaviti da odmore 10-15 minuta.

U medjuvremenu pripremiti nadev: na malo ulja proprziti sitno seckani crni luk, dodati mleveno meso i zacine po ukusu. Sve dinstati 15-tak minuta, zaciniti po ukusu i na kraju dodati seckano persunovo lisce. Kad se malo prohladi umesati i jedno jaje.

Svaku lopticu od testa razviti u krug, na sredinu staviti po kasiku nadeva a ivice testa premazati sa malo vode ili umucenog jajeta. Preklopiti na pola i dobro pritisnuti krajeve, da se ne otvore prilikom przenja, pa viljuskom jos malo utisnuti svuda okolo (da bude ipak sigurno;)).

Spustati po jedan paketic u zagrejano ulje i prziti kratko sa obe strane dok lepo ne porumeni. Posluziti odmah dok je jos toplo... bon appetit!;))

Napomena: ove "paketice" mozete ispeci i u rerni ako vise volite (slika dole), dovoljno ih je samo premazati umucenim jajetom i posuti susamom, a zatim peci 20-tak minuta u zagrejanoj rerni... bice isto tako ukusni i kad se ohlade.;))


15 коментара:

  1. Joj baš prekrasno, upravo razmišljam koji bi slani zalogajčić napravila, a ovo tvoje ko naručeno.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicni su!! ja sam i veceras napravila muzu sutra da ponese za rucak jer smo imali pizzu mi za rucak i iskoristila tijesto za njega..nisam ih nikada przila u ulju ???moram da probam i tako !!!:))

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Dunja, bas me raduje da je receptek stigao u pravi cas, ovo bude nesto poput punjenih mekica kad se isprzi, i to sve ide prilicno brzzzo....;))
    Draga Mirjana, eto koja slucajnost da na dva kraja sveta pravimo nesto slicno, hihih...ovo je upravo takvo testo za pizzu ili pancerote, ali sam htela da isprobam kakve su i kad se ispeku, pa sam pola "paketica" stavila odmah u rernu... isto su ukusne, samo su onda vise nalik obicnom pecivu.,..pa, eto mozete odabrati nacin koji vam vise odgovara.;))
    Grazie, Federica...ciao!;)))

    ОдговориИзбриши
  4. Ajmeeee, savršeno je! Meni bi dobri bili i ti iz pećnice, ustvari ne znam što je bolje:))

    ОдговориИзбриши
  5. Ne volim baš mleveno meso u testu ali moj muž će se oduševiti kad budem pravila!A hoću :)))

    ОдговориИзбриши
  6. Jako dobro..Ideja je za 10, a izgleda sočno i jako ukusno, baš i za prste polizati.

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam neki ljubitelj mlevenog mesa ali mislim da ne bih ni mrvicu ostavila u tanjiru! :)

    ОдговориИзбриши
  8. ja baš obožavam mljeveno meso u svim oblicima, jako lijpo izgledaju na slici

    ОдговориИзбриши
  9. Peceni na slici izgleda lepse, ali przen mora biti ukusniji, ogladneh odmah! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Eto, sta sam sada napravila...odmah ste mi ogladnili, hihih...hajde, lepo svi kod mene, pa cemo napraviti jos koju turu ovih paketica, i przenih i pecenih...;)))) pozzz

    ОдговориИзбриши