субота, 24. јул 2010.

Kolac sa ribizlama


Sastojci za prhko testo: 200 g brasna, 120 g maslaca, 80 g secera u prahu, 20 g mlevenih badema, 1 zumance

Fil: 300 g crvenih ribizli, 3 jaja, 100, g secera u prahu, 1,5 dl slatke pavlake, 2 kasike gustina

Pena: 3 belanceta, 6 kasika secera

Priprema:

Napraviti prhko testo od navedenih sastojaka, zamotati u foliju i ostaviti da stoji 30 minuta u frizideru. Razviti testo i obloziti okrugli kalup precnika 24 cm, koji smo prethodno namazali sa malo maslaca.
Testo izbockati viljuskom, odgore staviti mastan papir i par kasika zrnevlja (pasulj ili sl), pa sve peci oko 15 minuta na 180 C. Izvaditi testo, skloniti papir sa zrnevljem, i rasporediti bobice ribizli.

Umutiti jaja, slatku pavlaku, secer i gustin i sve sipati preko voca. Peci jos 20-tak minuta da se stvori fina korica.

U medjuvremenu, umutiti belanca u cvrstu penu, dodati secer i staviti u spric sa zvezdastim nastavkom. Izvaditi kolac i preko fila praviti puslice, pa vratiti u pecnicu jos 5-10 minuta, samo da blago zarumeni. Kad se kolac ohladi, dekorisati ga sa par grancica svezih ribizli.


Recept je iz nedeljnog dodatka "Zivot plus" koji objavljuju Vecernje novosti.;)

12 коментара:

  1. Fino jako izgleda, volim takve ljetne voćne pite..a ova zapečena pjena mi je baš odlična..

    ОдговориИзбриши
  2. i ja sam juce pravila pitusa limunom od sipkavog testa i sa belancima preko...volim kada se zumanca i belanca iskoriste zajedno....jako lepo...zabelezeno

    ОдговориИзбриши
  3. obožavam ovakve voćne kolače s prhkim tijestim. sjajno izgleda!

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno prelijepo izgleda, da imam sve potrebne sastojke odmah bih ga pravila.

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam zaljubljena u tvoje recepte,prelepo izgleda ,probaću i ovo sigurno!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Priziva me, zar ne čuješ? Odličan je i vrlo rado ću probati:)

    ОдговориИзбриши
  7. Ovaj kolač me oduvijek fascinira, sjećam se da ga je mama imala u jednoj knjizi sa slikom i ja sam je dugo bezuspješno nagovarala da ga napravi, jednom sam s sestrom bila sama a kako sam imala voća i ostalih potrebnih sastojaka bila sam sigurna da ja to mogu sama napraviti... ugl.nije ispalo slavno, sve je završilo u kanti za smeće, imala sam tada negdje oko 12 godina... ugl.kasnije se nikad nisam sjetila da ga napravim, hvala na podsjetniku ovo ću uskoro probati - nakon toliko godina možda mi ovaj put uspije :)

    ОдговориИзбриши
  8. Joj kako je lep.
    Meni mama skuplja recepte iz dodatka. :)Ima intreresantnih.

    ОдговориИзбриши
  9. 1 nagradica te čeka kod mene:

    http://shangrilafood.blogspot.com/2010/07/back-to-reality-i-nagradice.html

    ОдговориИзбриши
  10. Kolač ti je zaista predivan.. i ja volim jako ovakve kolače.. :D

    ОдговориИзбриши