недеља, 18. јул 2010.

Sladoled od kupina


Priprema: 2,5dl slatke pavlake, 2 dl kisele pavlake, 50 g secera u prahu, 1 solja pasiranih kupina (ili drugog voca po zelji)

Priprema:

Umutiti slatku pavlaku kao slag, dodati secer, kiselu pavlaku i na kraju pasirano voce. Sve lepo izjednaciti i zamrznutil. Povremeno promesati da se ne bi napravili kristalici leda. Ako volite kremastiji sladoled posluzite ga dok se jos nije sasvim stegao.

Na isti nacin se moze pripremiti i sladoled od drugog voca, a posebno ce interesantno izgledati posluzen na stapicu. Pripremljenu smesu treba sipati u male plasticne kalupice za sladoled i zamrznuti.
Pre sluzenja, kalupic sasvim na kratko zaroniti u vrucu vodu da bi se lakse izvadio sladoled. Dok je jos zamrznut preliti sa par kasika rastopljene cokolade, okrecuci stapic u jednoj ruci. Posuti odmah sa seckanim lesnicima i sacekati par trenutaka dok se glazura stegne.;)

15 коментара:

  1. Odličan je..ja općenito više volim voćne varijante od onih mliječnih i čokoladnih..Okus mu mogu zamisliti, odlično draga!

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična ti je ova ledena poslastica, jednostavno a sigurno prefino. Ja radim sladolede u aparatiću, no mrsko mi je koji puta za malo sladoleda na brzinu toliko posla oko samog aparata. Ovo ću baš probat.

    ОдговориИзбриши
  3. volim ovakve sladolede!!!pravo osvjezenje..ni ja ne mogu docekati da mi aparat napravi sladoled i kadgod pocmem,na pola posla prekinem i stavim u zamrzivac..:)

    ОдговориИзбриши
  4. Imam ovaj recept godinama i uvijek iznova pravim po njemu sladolede. Jedini problem je mjseto u frizeru:(
    Probala sam i sa Eurokremom umjesto voca (ne bas 250 gr to je previse, ali po ukusu) i dobije se isti sladoled kao iz poznate sarajevske slasticarne 'Egipat', san snova!
    Hvala na podsjecanju!!!

    ОдговориИзбриши
  5. odlično! slično i ja radim i super je jer je bez jaja :) predivno izgleda!

    ОдговориИзбриши
  6. Volim sladoled ali samo ako nema jaja! Tako da ovaj receptic ulazi u moju zbirku. Odlicno:)

    ОдговориИзбриши
  7. odlično, ja radim jako slično, samo nikad nisam probala staviti kiselo vrhnje, uvijek samo slatko

    ОдговориИзбриши
  8. Mmmmm kako krasno izgleda, boja je predivna !!
    Vooolim sladoleddd !!

    ОдговориИзбриши
  9. Draga moja, izvrstan sladoled pogotovu što je od voća a bez jaja.

    ОдговориИзбриши
  10. Fenomenalan sladoled,mogu zamisliti divan miris i ukus!!:)Izvoli draga nagradicu: http://auringonkeittio.blogspot.com/2010/07/blog-award.html
    lep pozdrav

    ОдговориИзбриши
  11. Sjajno,jedva čekam da probam!
    Pravila sam skoro tvoj sladoled od vanile,klinci su bili oduševljeni!POZZ!

    ОдговориИзбриши
  12. Lanice,dok ga gledam rashladi mi se dusa po ovoj vrucini.Prekrasno izgleda,a za ukus nesumljam...najbolji..
    Svrati draga kod mene po nagradu....

    ОдговориИзбриши
  13. ja najviše volim ovakve voćne sladolede bez jaja! fenomenalno izgleda...nažalost, smijem samo gledati jer zbog zdravstvenih razloga moram biti na rigoroznoj dijeti :( ali idem vidjeti što još finog pripremila dok me nije bilo, sigurno ću neći nešto za sebe :)

    ОдговориИзбриши
  14. Sladoled odlično izgleda ! Voćna varijanta i još sa mojim omiljenim kupinama :) Izvrstan !

    ОдговориИзбриши
  15. Ovo savršenstvo me tako mami u ovoj prevrućoj noći. :)
    Divno izgleda sladoled, a nesumnjam da je jako ukusan i kremast. :)

    ОдговориИзбриши