недеља, 24. јануар 2010.

Piletina "Cordon bleu"


Samo na brzaka da otkuckam receptic, verujem da je svima poznat ovaj fini delikates koji je zapravo neka verzija beckih snicli sa nadevom...ovo sve zaista vrlo brzo bude gotovo i jako je zgodno posluziti kad ocekujete goste, a u frci ste sa vremenom i treba da napravite jos i desert...ali o slatkisima cemo u nekom narednom postu!;))) Do tada, prijatan ruckic...i lepo mi provedite nedeljno popodne!;)))))

Sastojci: pilece belo meso, praska sunka, kackavalj (trapist, ementaler ili slicno) i jos brasno, jaja i prezla za pohovanje

Priprema:
Pilece meso iseci na tanje snicle, malo istanjiti i zaciniti po ukusu. Na svaku sniclu staviti po sniticu praske sunke i kackavalja, preklopiti na pola. Snicle pohovati na klasican nacin, uvaljati ih prvo u brasno, zatim u umucena jaja i na kraju prezlu. Prziti oko 5 minuta sa svake strane dok ne dobiju finu rumenu koricu, izvaditi na kuhinjski papir da upije visak ulja i posluziti toplo uz neku finu salaticu po zelji... bon appetit!;)))

16 коментара:

  1. Jako volim Cordon blue, to je jedna od rijetkih prženih stvari koju si povremeno dozvolim. :)
    Tvoj izgleda fantastično. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super je, bas sam se ukljucila da vidim da li si stavila nesto novo :))
    Hvala za recept :)))

    ОдговориИзбриши
  3. rijetko ih pripremam (kao i bilo kakavo pohano meso) zbog količine ulja u kojem se peku...ali kad ih napravim onda uživam u svakom zalogaju...tvoji su fenomenalni!

    ОдговориИзбриши
  4. Jako lepo izgleda,ovo je ručak kojem ne bi niko odoleo!

    ОдговориИзбриши
  5. ja sam lijena za pohat, to uvijek mami nekako prebacim :D.. cordone bleu izgleda sjajno..

    ОдговориИзбриши
  6. savršeno jednostavno i fino :) ovako pripremljena piletina nikad ne iznevjeri i svi je vole :) veselim se slatkišima ;)

    ОдговориИзбриши
  7. ciao mi chiamo Tiziana e ti ringrazio per essere passata dal mio blog......complimenti per i tuoi cordon bleu sembrano proprio saporiti...ciao

    ОдговориИзбриши
  8. bas si me podsjetila na ovaj sjajan recept,moracu ga uskoro spremati,pozdrav...

    ОдговориИзбриши
  9. Ovo mi je bas fino. Ne jedem cesto pohovano meso ali ga obozavam.

    ОдговориИзбриши
  10. Nisam do sada mislila da ovo moze tako lepo da izgleda :) Vrhunski si ga napravila!

    ОдговориИзбриши
  11. Bio je to,danas, odličan ručak :) Hvala za recept i ideju šta skuvati. Kao prilog bio je "Gratan sa tikvicama i sirom" (po Vašem receptu)
    Srdačan pozdrav iz Sremskih Karlovaca

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Sanja, bas ste me obradovali i raduje me da su receptici fino posluzili. Moram priznati da je ovo pilence u "kaputicu" davno objavljeno, pa je red da dobije novu fotkicu cim, prvom prilikom, stigne ponovo na red.:))
      Hvala na javljanju i lepim utiscima, uzvracam lepe pozdrave sa juga!:))

      Избриши