среда, 18. децембар 2013.

Mala zbirka keksića:)


Znam da smo sada svi u pripremama zbog nastupajućih praznika i nekom slatkom isčekivanju, možda čak malkice i kasnim sa ovim postom, ali ako ste još uvek "u zaletu" pravljenja kolačića ili se tek spremate da počnete, zavirite u ovaj slatki kutak i možda pronađete baš neki keksić po vašem ukusu.:) klik, klik na linkove...:)

1. Čokoladni keksići (na mašini)
2. Keksići od kokosa sa čokoladom
3. Ovseni keksići sa čokoladom
4. Keksi sa zobenim pahuljicama
5. Prhki keksići sa pekmezom
6. Danski keksići
7. Slatki paketići
8.  Pfeffernusse
9. Crno-beli keksići
10. Cvetići
11. Puzzle cookies
12. Čokoladne šapice
13. Raspuknuti čoko keksići
14. Venčići sa kokosom
15. Vanilice
16. Prhke zvezdice

(nadam se da svi linkovi rade, ako neki slučajno ne štima, samo mi javite:)

Dupli čokoladni keksići


Sastojci: 250 g brašna, 200 g šećera, 50 g kakaa, 1 kašičica praška za pecivo, 1 vanilin šećer, 170 g maslaca, 3 jaja, 200 g seckane čokolade

Priprema:

Izmešati brašno, šećer, kakao i prašak za pecivo. Maslac rastopiti na laganoj temperaturi i sipati u brašno, dodati 3 jaja i sve fino izjednačiti. Na kraju umešati kockice seckane čokolade. Zamotati smesu u foliju i staviti na pola sata u frižider.

Zatim oblikovati kuglice, poređati u pleh preko papira za pečenje i blago pristisnitu odgore. Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180 C oko 15-tak minuta. Pošto su tamni, pazite da se ne prepeku suviše... prijatno grickanje!:)


Još malo keksića iz arhive, tu su i keksići koje sam pravila po vašim receptima a linkovi vode do originala, neka budu tu svi zajedno jer će, i vama i meni, biti lakše da ih kasnije sve pronađemo.

Nadam se da ćete uživati u pravljenu keksića i isprobavanju novih receptića, a do sledećeg posta sve vas puno, puno pozdravljam!:)


17. Rafioli
18. Ovseni keksići sa brusnicama
19. Fini keksići od oraha
20. Keksići sa maslacem od kikirikija
21. Ledene kiflice
22. Čokoladni cvetići
23. Medene figurice
24. Keks sa čokoladom
25. Fini čajni keksići
26. Čokoladne zvezdice
27. Barokni kolačići (sa eurokremom)
28. Čokoladni keksići
29. Integralni keksići
30. Paprenjaci
31. Mekani medenjaci

29 коментара:

  1. Jao draga Lana, pa ovo su takva umetnicka dela! Zaista nemam reci, zaista. Moram priznati da sam tvoj veliki postovalac, dugo citam tvoj blog. A konacno sam se okurazila da zapocnem i ja svoj. Istina, pre 3 godine je zapocet, ali evo tek sada je onako zvanicno :) Mnogi tvoji recepti su me inspirisali, mnogi su i isprobani. Veliki pozdrav! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Marija, dobro nam dosla, da ti i ovde pozelim dobordoslicu, mada sam vec provirila na tvoj blog... sada kada je probijen led ici ce sve lakse, za pocetak nikada nije kasno *meni je trebalo skoro godinu dana da se odvazim i objavim prvi recept:). Puno te pozdravljam i samo napred....!:)))

      Избриши
    2. Hvala Lana, na takvoj nesebicnoj pomoci. Retko se susrecu takvi ljudi danas ;)

      Избриши
  2. Samo sam recept za barokne keksiće pročitala i pođe mi voda na usta...dakla sad nemam vremena,ali ovde se večeras vraćam.Hvala puuuno za ovu predivnu zbirku na jednom mestu:***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Sandra, nadam se da ce ti lepo koristiti, i meni je nekako zgodnije kada ne moram posebno da ih trazim.:))

      Избриши
  3. Draga Lana, pa ovo je fenomenalna kolekcija. Istina je da sam u guzvi oko pripremanja keksica, kao vecina , ali neke od ovih jednostavno moram da stavim na listu za isprobavanje, pa makar i nakon Bozica :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Ma, moze i preko cele godine, nekako je sladje kad se uzelimo keksica, ionako ih ima previse za praznike.:)))

      Избриши
  4. Ovo je fantastično!!! Sve na jednom mestu i sve tako lepo napravljeno i uslikano, samo čovek da gleda i trepće:) Kiss

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Mislim da cemo svi vec poceti da sanjamo keksice koliko se ovih dana vrte na blogovima, hihihi....kiss, kisss

      Избриши
  5. Ajme meni koja zbirka! Baš sam guštala gledajući fotke :D Dobro da si me podsjetila s ovim puzzlama, imam takav kalup, ali nikako da ga iskoristim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Mozes se igrati sa tim keksicima, cak i napraviti celu puzzle scenu... steta sto ima samo jedan kalupic u kompletu, bas bi bila fora da ih ima vise.:))

      Избриши
  6. Ja vec par puta od jutros dolazim da ih pogledam i svaki put ostanem bez teksta. 31 keksic, za svaki dan u mesecu po jedan. I ne zna se koji je lepsi.
    Lana, hvala ti sto nesebicno delis sa nama ove divote :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, nisam se setila da bi svaki dan mogao da ima po jedan receptic, divna ideja!:)) Znas da sam se i sama iznenadila koliko ih ima kad sam zavrsila popis, a sledeci put ce sigurno biti dopunjen sa tvojim keksicima.:))) puno poljubaca...

      Избриши
  7. Kakva fenomenalna kolekcija Lana!!! Svaka čast!!! Sve bih isprobala i to redom. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Moze, al‘ polako.... meni je trebalo skoro sest godina da ih sve isprobam.:D

      Избриши
  8. Zaboravila sam reći da mi se jaaaakoooo dopada nova slika na vrhu bloga... :)

    ОдговориИзбриши
  9. Divota draga kao i uvjek,uzivaaaaaaaaaaaaaaaam ;))

    ОдговориИзбриши
  10. Ovo mi je super, ali oni tvoji minjončići su neodljivi i sigurno ću neki napraviti

    ОдговориИзбриши
  11. Ne znam što mi je ljepše,izbor je zbilja prekrasan,Lanice kod tebe je uvijek zlatna riznica prekrasnih receptića,pusa ti leti!

    ОдговориИзбриши