среда, 25. март 2015.

Korpice sa mekim sirom i pršutom (I deo)



Dragi moji, danas vam predstavljam prvi u nizu prazničnih recepata koji će se, ovih dana, naći na blogu. Recept je iz poklon knjižice Uskršnji kuvar, lepe zbirke uskršnjih ideja i recepata, koju možete prelistati i preuzeti potpuno besplatno. Recepte su za vas ovog puta napravile Ana, Milica, Olivera, Dragana i moja malenkost, u saradnji sa Doncafe Ljubitelji kafe i Najbolja mama na svetu .


Korpice sa mekim sirom i pršutom


Sastojci: 250 g lisnatog testa, 150 g mekanog punomasnog sira (Brie, Camambert i sl.), 100 g pršute, 2 jaja

Priprema:

Rastanjite lisnato testo i isecite veće krugove tako da odgovaraju kalupićima u kojima će se peći. Obložite kalupiće sa svih strana, malo utisnite ivice testa da se napravi lepa bordura a dno izbockajte viljuškom na nekoliko mesta. Od preostalog testa možete napraviti paketiće.


Sir isecite na kockice i ravnomerno rasporedite u korpice od testa. Pršutu iseckajte na manje komadiće i stavite po nekoliko u svaku korpicu. Ulupajte jaja blago viljuškom, pa sipajte po malo preko fila.

Korpice pecite u prethodno zagrejanoj rerni na 200 C oko dvadesetak minuta da fino zarumene. Poslužite tople.

Napomena: ako vam je ostalo testa, samo ga pažljivo skupite (bez mešenja), ponovo razvijte i isecite nekoliko pravougaonika. Na svaki stavite po malo fila, preklopite i poređajte na pleh. Premažite jajetom pre pečenja i po želji pospite susamom. 


Poklon knjižicu sa uskršnjim receptima možete preuzeti na ovom linku, možete je sačuvati u PDF formatu na svom računaru ili odštampati za uspomenu.:)

Nadam se da ćete uživati u isprobavanju recepata, baš kao što smo i mi dok smo ih pripremali, aranžirali, grickali i fotkali.:)


(sponzorisani post)

27 коментара:

  1. Svaka čast na ovom predivnom Uskršnjem kuvaru! Prelistala sam ga i mogu reći da izgleda zaista fenomenalno a i recepti i ideje za Uskršnji meni će svakom dobro doći. Ove korpice su ti dekorativne i dala si mi ideju kako da upotrebim svoje kalupčiće...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, draga Zorice, evo i mi smo ga juce prelistale prvi put, vec sam odabrala par receptica za probu.:) A ovo je jedna zaista brzinska varijanta, korpice se mogu napuniti i drugim nadevom po zelji.:)

      Избриши
  2. Dit ziet er heerlijk uit. Bedankt voor het recept.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман28. март 2015. 22:06

      Lana, ovo je holandski jezik, a gospodja je iz Belgije. Kaze da ovo sjajno izgleda i zahvaljuje ti se za recept. Verovatno ti je i google to rekao, ali et prevod i od mene.

      Ymme, mocht je vertaling nodig hebben, laat hier een boodschap achter! De recepten hier zijn inderdaad fantastisch.

      Избриши
    2. :)) Draga Sladjana, hvala puno na pomoci i na prevodu iz prve ruke.... iskreno, morala sam da konsultujem google prevodioca, ali nekim cudom je cak lepo preveo.:))

      Избриши
  3. Uskrsna kuharica je divna i da je u tiskanom izdanju baš bih ju rado listala dok grickam ove fine košarice

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, i ja bih volela da stranice fino suskaju pod prstima, ako kojim slucajem imas stampac kod kuce, mozes odstampati celu knjizicu, nema tako puno stranica.:))

      Избриши
  4. Divan ste posao napravile, izbor recepata, tekstovi, fotografije:)) Tvoje korpice divno izgledaju na to malo sunca sto je provorilo! P.S. odusevila sam se kad sam "otkrila" da ti imas Montijev Cardas u klipu,bas za moju dusu:))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga... da znas da sam sunce "lovila" danima, ove korpice su uslikane jedno jutro pre nego sto je stiglo da se sakrije iza oblaka.:) p.s.bas volim sto sam pogodila muzicki ukus.:)))

      Избриши
  5. Kako ovo primamljivo izgleda.. tako da ću ovih narednih prazničnih dana da nas počastim :)

    ОдговориИзбриши
  6. Korpice i paketići izgledaju božanstveno! ♥
    A kuvarčić je više puta iščitan i neke ideje se razmatraju...

    ОдговориИзбриши
  7. Predivni zalogaji ;) Knjizica je vec prelistana. Superiska <3

    ОдговориИзбриши
  8. prelistala kuharicu i moram reći da je izvrsna..svaka vam čast na predanom radu....
    receptići su baš zanimljivi....

    ОдговориИзбриши
  9. Draga Snjezo, hvala ti... verujem da ce se za svakoga naci po nesto.:))

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман28. март 2015. 22:20

    Jako lepo, Lana! I knjizica i ove korpice.

    ОдговориИзбриши
  11. Tako lepo i primamljivo izgledaju a o ukusu mmm!Kuvarcic sa PRELEPIM IDEJAMA,VELIKI POZDRAV LETI NAJBOLJOJ UMETNICI.

    ОдговориИзбриши
  12. Hvala puno draga Ivana, saljem pregrst poljubaca i zelim ti lep danansnji dan!:)

    ОдговориИзбриши
  13. Tako lepo i primamljivo izgledaju a o ukusu mmm!Kuvarcic sa PRELEPIM IDEJAMA,VELIKI POZDRAV LETI NAJBOLJOJ UMETNICI.

    ОдговориИзбриши