четвртак, 30. октобар 2014.

U gostima kod Nevene


Znate već da povremeno imamo blogerske igrice u kojima svako možete učestvovati po želji. Jedna od njih su FBI rukavice koju je osmislila naša Maja, a pravila su sledeća - tokom dva meseca treba istražiti izabrani blog, isprobati recepte koji nam se dopadnu, a zatim objaviti utiske o isprobanim receptima.:)

Protekla dva meseca istraživali smo Nevenin blog Ebba‘s CuisineNjeni recepti su zaista posebni i prefinjeni, smelo kombinuje sastojke a ukus vas uvek iznenadi na najlepši način. U nastavku pogledajte šta sam isprobala sa Neveninog bloga (linkovi su u naslovima iznad svake fotke:).



Ovi francuski kolačići bili su moj prvi izbor kad sam krenula da čitam Nevenine receptiće. Moram priznati da me je privukla prelepa fotografija i simpatični naziv.:) Ovi kolačići se prave bez jaja i podsećaju pomalo na medenjake, samo što su puuuno mekši.:) 

Unutra su sve fini sastojci poput meda, cimeta i začina za medenjake. A u sredini svakog kolačića krije se slatko iznenađenje u obliku džema od pomorandže. Mislim da vam ne moram pričati kako samo predivno mirišu, i definitivno ću ih ponovo spremati. 

Obavezno zabeležite ovaj fini receptek za predstojeće praznike.:)





Pravi domaći keksići koje ćete rado grickati uz čaj, sa zobenim pahuljicama i suvim voćem. Moja verzija keksića bila je sa seckanim urmama (datulama), a mislim da bi bili fantastični i sa suvim kajsijama. Zapravo, sva lepota i jednostavnost ovih keksića je u tome što ih možete napraviti po svom ukusu i biće uvek ukusni. Tople preporuke, za recept kliknite na sledeći link .:)



 Božićni čokoladni tartufi


Nevena pravi izuzetne čokoladne kolačiće, mogla bih komotno da je zamislim kao vlasnicu kakve fine čokolaterije. Ove bombice sa pomorandžom i puno finih začina izmamiće vam veliki osmeh u hladne zimske dane, a lepo upakovati mogu biti i originalni poklon za nastupajuće praznike.:) Recepte za ove fine trufle možete pročitati kod Nevene na sledećem linku.:)


Karjalanpiirakka


Ove finske galetice, neobičnog naziva, su pravi zalogajčići da se zasladite posle ručka. Nisu previše slatke, zapravo dodala bih još malkice meda u fil ili možda u samo testo. Nevena ih je pravila sa raženim brašnom i borovnicama, kod mene su u kombinaciji sa crnim brašnom i ribizlama. Ispod voćkica se krije ukusan fil od pirinča, meda i toplih začina.:)

Testo je nešto poput testa za savijače, mislim da bi čak bilo fino dodati i malo masnoće u testo da bude prhkije (recimo, možda bi maslac koji se koristi za premazivanje, mogao da se umeša sa brašnom, samo glasno razmišljam:). Napravila sam 7 galetica, nisam mogla dobro da procenim koliko su velike, pa sam se bojala da ne budu premale.:) Sa uživanjem smo ih grickali posle ručka, a receptek možete pronaći ovde.:)

Draga Nevena, ovom prilikom se zahvaljujem na svim lepim idejama i maštovitim receptima koje deliš sa nama. Ovog puta slani receptići nisu stigli na red, ali sigurno ću doći ponovo u goste.:))

17 коментара:

  1. Odličan izbor recepata i vidi se da ste uživali u njima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Zorice, sa uzivanjem ucestvujem u tim nasim igricama jer uvek se isproba po neki lepi novi receptic.:)

      Избриши
  2. Reći ću vam, svaki dan proveravam ima li nečeg novog na vašem blogu i veoma se obradujem svakom novom receptu, divnoj prezentaciji i odličnom izboru tuđih recepata.
    Kad god odem u Ideu jedva se uzdržim od kupovine tih divnih tanjirića. Ali sada sam prelomila, kupiću ih. Eto, terate me u trošak.
    Vliki pozdrav,
    Duška

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Duska, sad ste mi izmamili osmeh.:) a tanjiric je kupljen u Idei upravo za potrebe fotkanja (samo jedan:), mislim da su trenutno na akciji, kod nas sam videla samo te male, desertne tanjirice, nije bilo velikih ni dubokih.:) Saljem puno lepih pozdrava!:)

      Избриши
  3. Divan izbor si napravila; tako ih slikas da stalno hoce da mi skoce u ruku, ove Nonnettes skoro da sam ti maznula:))) P.s broj rasparnih tanjira u nasim domacinstvima postaje kritican - u potrazi sam za dodatnom namenom :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nonnetttes su bas receptic za tebe, najtoplije ih preporucujem za probu.:) p.s.tanjrice sam vec pocela da odlazem u dnevnu sobu, u kuhinji nema vise mesta.:D

      Избриши
  4. Sve same divotice. Mislim da bih počela sa nonnettes, a završila s tartufima

    ОдговориИзбриши
  5. Sve izgleda tako predivno, slika i tekst su me nagovorili da jednom prilikom svakako isprobam Ninnttes, jer tražim recept koji će biti baš tako sočan :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Natasa, ovaj receptic je bas poseban i toplo ga preporucujem za probu.:))

      Избриши
  6. Super recepti kao i ceo blog.Bas se radijem svakom novom receptu:)

    ОдговориИзбриши
  7. Sve je super, a zobeni keksići isprobani i isto preporučam!

    ОдговориИзбриши