уторак, 21. октобар 2014.

Mala čajanka na blogu i peti rođendan :)


Ako ste se možda zapitali gde sam nestala ovih dana i povremeno virnuli na blog čekajući novi receptić, odmah ću vam reći - pripremala sam vam nešto fino jer ne puni se svaki dan pet godina... mislim, virtuelnih.:))))

I tako, dragi moji, evo nas već pet godina zajedno na ovom mestu.:) Razmišljala sam kako bih mogla da vas obradujem za sve ove godine lepog druženja, pa sam tako za tu posebnu priliku rešila da napravim jednu malu zbirku odabranih recepata.

U knjizi se nalazi petnaestak proverenih recepata za sitne kolače i slane zalogajčiće koje i vi sada lako možete napraviti u svakoj prilici. Moja preporuka je da ih poslužite uz omiljenu šoljicu čaja, kafe ili tople čokolade, onda najlepše prijaju. Zapravo, napravite ih kad god poželite da obradujete drage ljude oko sebe.:)

Knjižicu sa receptima možete prelistati na na sledećem linku.:)


Mali "sneak peek" u zbirku da vidite šta vas sve fino tamo čeka  (slika ispod). U knjižici su svoje mesto pronašli stari i novi recepti, tu su neki meni veoma dragi koje ćete možda prepoznati sa slika, a i novi će postepeno biti objavljeni na blogu. Uglavnom, trudila sam se da budu zastupljeni slatki i slani zalogajčići, mada su slatki, očekivano, uvek u većini:).


Za sada ne postoji mogućnost da se knjižica preuzme u pdf formatu, nažalost sajt na kome sam je radila ne pruža takvu opciju. Nadam da vam to neće smetati da je prelistate kad god poželite na ovom linku.:)


Do sledećeg posta, dragi moji, budite mi dobro i lepo se ušuškajte ovih dana, ne zaboravite da "uvek ima vremena za šoljicu čaja" sa prijateljima.:)

                                                                        (ilustracija)

72 коментара:

  1. sretan to blogorođendan i to ne bilo koji nego veliki 5.
    Želim ti i dalje puno uspjeha i inspiracije

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Lana, čestitam ti jubilej <3
    Uživanje je čitati tvoje recepte i gledati divne slike koji ih prate... Blog ti je vrhunski! :*

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Lana, cestitam ti peti blogorodjendan! Tvoji recepti su uvek vrhunski, a ova knjiga recepta je zaista majstorski odradjena. Tvoj blog je uvek prepun ideja i inspiracija, a verujem da ce takav i ostati...jedan od najboljih! Gros bisous!

    ОдговориИзбриши
  4. Vec duze vremena posecujem tvoj blog. I cvrsto stojim iza reci da je NAJBOLJI. Cestitam od srca i rado cu se uvek vracati da vidim sta ima novo!

    ОдговориИзбриши
  5. Sretan blogorođendan, Lanči! I još dugo, dugo da nam traješ, jer šta bi smo mi bez tvojih recepata za kolačiće i tortice :)

    ОдговориИзбриши
  6. sretan 5. blogo rođendan, draga Lana i želim ti još puno godina ovdje, da se družimo uz tvoje lijepe i maštovite kreacije :)

    ОдговориИзбриши
  7. Draaagaaa, srecan ti peti blogorodjendan:) Neizrecivo mi je drago sto postoji ovakvo mesto, gde mogu uvek da nadjem pouzdane recepte, da uzivam i da se opustim. Želim ti da još puuunooo godina traje ovo naše virtuelno druženje jer stvarno sam se na mnoge od vas, uključujući tebe, naravno, baš navikla:) Hvala puno druženju uz čajić<3 Knjižica je divan poklon. CMOK

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Nale, hvala na uvek toplim recima i podrsci, a da znas da te cekam na jednoj pravoj kafici ili cajicu uzivo... puuno poljubaca ti leti!:)))

      Избриши
  8. Draga Lana, čestitam ti blogorođendan sa željom da nas još dugi niz godina častiš ovako dobrim receptima kao i do sada. Sve najlepše, pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  9. Od srca ti čestitam 5-ti blogorođendan i želim da slaviš još punooo godišnjica, jer tvoj blog je zaista pravi raj za oći i dušu. Prelepa ti je knjižica recepata i majstorski si se potrudila da to uradiš. Svaka čast. Pozdrav iz Požarevca!

    ОдговориИзбриши
  10. Draga Lano, srećan ti ovaj veeliki blogorođendanko i da nam ovaj tvoj kutak uvijek bude sigurno, ušuškano i kao-kod-kuće mjesto kao do sad, da nas uvijek iznenađuješ divnim receptima i da uvijek pišeš sa toliko volje, strpljanja i ljubavi... Šaljem ti mnooogo poljubaca i želim još mnogo divnih godina blogovanja! <3

    ОдговориИзбриши
  11. oduševljena sam tvojom knjižicom...
    sretan ti blogorođendan..i želim ti, želim,...ma, želim ti svako dobro...i još puno knjižica ...

    ОдговориИзбриши
  12. Knjižica divna, ali nije ni mogla biti drugačija, bila si i ostala kraljica kolača i minijatura! :) Sve najbolje za rođendan bloga i još mnogo ih zajedno slavili. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Tadeja, tvoja knjizica mi je bila velika inspiracija... hvala ti puno na lepim zeljama.:)))

      Избриши
  13. Sve čestitke za rodjendan i divne recepte koje nam nudiš :)

    ОдговориИзбриши
  14. O draga Lana, od srca ti čestitam!!! Tvoje recepte jako volim i mnoge sam isprobala. A svaki isprobani bio je savršen!!! Želim ti još puno godišnjica bloga!!! :) Knjižica je divan poklon! :)

    ОдговориИзбриши
  15. Srećan blogrođendan! Imaš jako dobre recepte mnogo volim da listam tvoj blog.

    ОдговориИзбриши
  16. Sretan rodjendan! Da ti i sve godine koje tek predstoje budu uspjesne i slatke kao lijepi kolaci koje pravis! Hvala za knjizicu, vec vidim da ce biti prelistana vise puta :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Biljana, hvala puno na lepim zeljama, nadam se da ce knjizica moci i da se preuzme, samo jos da smislim kako.:))

      Избриши
  17. Srecan peti rodjendan draga moja Lanushka! izrasli ste u veoma drago, toplo i iznad svega mesto kome se veruje:))) Zelim ti da ova mala poklon knjizica preraste u veliku za koju ce s traziti kopija vise:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja, hvala ti na svemu, mozda u medjuvremenu osvane jos po neka knjizica, mislim dok ne stigne ta "velika", hihihi..:)))

      Избриши
  18. Sretan blogorođendan! Pet godina, wow! Želim ti još puno godišnjica bloga, a sad jurim prelistati knjižicu (nestrpljiva sam)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad smo vrc krenuli u vrtic, hihihi... hvala ti puno na lepim komentarima.:)))

      Избриши
  19. Lanči srećan rođendan! Želim ti još puno blogorođendana da proslaviš!
    Divna je knjižica, hvala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nensi, hvala puno na lepim zeljama i drago mi je da vam se knjizica dopala.:))

      Избриши
  20. Srećan blogorođendan i još puno puno da nam ih slaviš! Tvoji recepti su nam jedni od omiljenih u kući, probala sam ih puno i nikad nikad nisam bila razočarana. A da ne pominjem to što si mi uvek tu za bilo kakav savet ili sugestiju koja mi treba. Nenadmašna si! Odoh do knjižice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja, hvala ti na lepim zeljama, veliki pozdrav tebi i tvojim curicama.:)))

      Избриши
  21. Srećan blogo-rodjendan...zelimo ti jos puuuuunooooo rodjendana...i da dobijemo jos puuuuuuunoooooo lijepih recepata. Hvala na svemu,lijepom ugodjaju,kad sam "kod tebe"... na divnim receptima,fotografijama,savjetima... pozdrav od nas i sve najbolje...

    ОдговориИзбриши
  22. Draga Lanice, srećan ti 5. blogo rođendan! Deli sa nama još puno godina tvoje lepe recepte!
    Hvala ti na tvom lepom blogu i na pomoći koju si mi pružala kada sam ja počinjala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Veki, hvala ti puno i na lepoj fb promociji.:)) p.s tu sam uvek kad zatreba...cmook

      Избриши
  23. Draga moja Lanice,ti si moja najdraža kuharica i veliki uzor,sa toliko ljubavi radiš ovo sve, tvoj kutak obožavam jer uvijek odiše jednom posebnošću,i nadalje ti želim da nastaviš na svome blogu uveseljavati nas sve svojim divnim receptićima i slikama..pusica dear!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Nely, hvala puno na uvek lepim recima, veeeliki pozdrav vam svima leti!:))

      Избриши
  24. :-* :-* :-* :-*

    Čestitke, Lana, a ovaj post i knjižica su savršeni, kao i ova tvoja čajanka, ma sve na tvom blogu :-). <3

    ОдговориИзбриши
  25. Srećan blogorođendan! Knjižica je divna, hvala :)

    ОдговориИзбриши
  26. Sretαn ti rodjendan , Lana ! Sve najbolje zelim tebi i tvom blogu :))

    ОдговориИзбриши
  27. Cestitke za tvoj blogorodjendan; zelim ti da nastavis pisati svoj blog, sa entuzijazmom i ljubavlju koji si pokazala u proteklih 5 godina.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Jasna, hvala ti puuuno na lepim zeljama.:))) p.s. ne znam gde mi se izgubio komentar od jutros..;))

      Избриши
  28. Pridružujem se čestitkama. Mnogo volim tvoj blog...ma i pre bloga pamtim tvoje recepte iz časopisa "Čarobni lonac"...i tako, još dugo da se družimo...i hvala...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Mirjana, hvala ti puno na lepim zeljama i drago mi je sto se secas Carobnog lonca, bio je to bas dobar casopis, zao mi je sto je prestao da izlazi... saljem poljupce!:))

      Избриши
  29. Draga Lana iskrene čestitke za 5. blogorođendan (i kod mene će uskoro fešta :) i želim da proslavimo zajedno još puno blogorođendana, da nas i dalje častiš tvojim prekrasnim postovima, recepti, slike, lijepa riječ, ......, uživam svaki put kada posjetim tvoju kreativnu kuhinjicu ! Hvala ti na knjižici recepata, u miru ću je prelistati i sigurno ponešto, ako već nisam, isprobati. Veliki pozdrav ti šaljem !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Branka, hvala ti puno na svemu, a posebno mi je drago sto su nam blogovi vrsnjaci.:)) p.s. nadam se da ce knjica koristiti, mozda dobije i nastavak..:))

      Избриши
  30. Draga moja, srecan ti 5. Blogo-Birthday! Knjizica je divna, kreativna i vrlo inspirativna. Evo, odmah spremam jednu solju caja od kamilice i lavande, sedam u fotelju i spremna sam da je sa uzivanjem malo bolje prelistam. Jos jednom sve cestitke i pohvale na dosadasnjem 5-ogodisnjem radu i trudu, sa zeljom da se druzimo i zajedno kuvamo jos mnooooogo godina. L O V E :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Ruzice, hvala puno na lepim rodjendanskim zeljema, a moja je zelja da tvoji mastoviti receptici uskoro dobiju i zvanicnu blog stranicu.:)))

      Избриши
  31. Draga moja, srecan ti blogorodjendan! Jos punooo divnih i mirisljavih recepata ti zelim.

    Hvala za knjizicu!

    xoxox

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja, hvala puno na svim lepim zeljama... veliki pozdrav celoj ekipi!:)))

      Избриши
  32. Draga Lana pridruzujem se cestitkama za blogorodjus. Nadalje ti zelim puno uspeha i lepih recepata. Tebi hvala za poklon, mada tvoj blog dodje kao sam poklon, bar meni.

    Svako dobro ti zelim, i saljem ti topao pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Rado, hvala na uvek lepim recima... saljem veeeliki pozdrav sa kisnog juga.:))

      Избриши
  33. Draga Lana sretan ti blogorođendan. Kroz moje bloganje imam osjećaj da sam neke od vas već upoznala za stvarno. Jako volim tvoje stranice, tvoje slike i svaku tvoju toplu riječ! Hvala na knjižici, uvijek će dobro doći.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Ingrid, hvala ti na lepim rodjendanskim zeljama, saljem pozdrave i poljupce tebi i tvojoj ekipi!:))

      Избриши
  34. Draga Lana, ovo je divnoooo. Ne zna se šta je izazovnije, recepti ili sličice :) Želim ti srećan jubilej i još mnogo uspešnih blogovskih godina, a nama želim još mnogo tvojih divnih kreacija :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Milly, hvala puno na iskrenim i lepim zeljama, saljem veeeliki pozdrav!:)))

      Избриши