четвртак, 5. мај 2011.

Punjene pomorandze i musli plocice


Dok jos ima svezih pomorandzi napravite i ovaj brzi slatkis i posluzite ga u "casicama" od pomorandze, a ako ste ljubitelj "zdravih" grickalica onda ce vam sigurno dopasti i ove musli plocice sa suvim vocem i pahuljicama.;))



Ovo je jedan odlican i brzi slatkis koji pravi nasa Aleksandra sa bloga Sweet food ... najpriblizniji opis bi bio da je vrlo slicno biskvitu koji je posluzen na jedan potpuno novi i originalni nacin, a kako tek dobro mirise, mmmmm... i ukus i miris svezih pomorandzi!;))

 Ovde mozete procitati ceo recept ako budete zeleli da isprobate.:))





Kod Ane na blogu Kasicica secera i prstohvat soli nasla sam ove zanimljive grickalice sa puno suvog voca, orasatih plodova i integralnih pahuljica, pa jos sve zamirisano medom... mislim da je sasvim dovoljno razloga da ih jednom napravite. 

Samo je par sitnih izmena u odnosu na originalni receptic , suncokretove semenke sam zamenila susamom, koristila sam lesnike umesto badema i stavila nesto vise suvih kajsija i brusnica.... verujte, prijatno cete se iznenaditi ukusom i uzivacete u svakom zalogaju, gric!;))


            
Drage moje, hvala punooo na lepim receptima!:))))

19 коментара:

  1. Jako zgodna ideja s posluživanjem u narančama, a ove pločice sam već zamijetila, izvrsne su!

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam pripremala nista slicno ovim pomorandzama, jako lepa ideja a u ukus ne bih sumnjala! Plocice su jako lepe, ma odlican recept.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман5. мај 2011. 16:03

    Savršen prijedlog, vrijedi probati!

    ОдговориИзбриши
  4. Ne stižem te pratiti:) U tebe recepti i slastice izlaze kao na traci:)
    Prekrasno, draga Lana!

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepa prezentacija i fotkice, a i dobar odabir recepata!

    ОдговориИзбриши
  6. Stvarno savršena ideja napraviti biskvit u narančama. Mogu samo misliti kako je to fino mirisalo. :)
    Jako mi se sviđa i jedan i drugi recept, a tvoja izvedba i fotke su očaravajući. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Oba posta su ti divna.Prelepi recepti,uzivali ste sigurno:))

    ОдговориИзбриши
  8. predivno, predivno...ne znam sto mi je lijepse!

    ОдговориИзбриши
  9. Volim ovakve voćne deserte. S granolama sam na vrlo distancirano Vi, jednostavno mi nisu fine, no ove tvoje izgledaju savršeno privlačno.

    ОдговориИзбриши
  10. Kod tebe je uvijek izvrsno sve od prezentacije do finalnih proizvoda..savršeni receptići:)

    ОдговориИзбриши
  11. 3x Prekrasno!!! Prekrasna prezentacija, prekrasne fotke, prekrasni receptići! Ne znam koji mi se više dopada :)

    ОдговориИзбриши
  12. E, evo i mene:)
    Draga Lana, hvala na linku i isprobavanju, svidjaju mi se izmene i drago mi je da ste uzivali:)

    ОдговориИзбриши
  13. Kako samo lepo izgledaju ove tvoje izvedbe :)

    ОдговориИзбриши
  14. Ne znam što mi se više sviđa, ove pločice radit ću prve.

    ОдговориИзбриши
  15. Super recepti i super si ih napravila. Desert u naranči je jako zanimljiv, ali pločice su me skroz osvojile. Prekrasno sve izgleda !

    ОдговориИзбриши
  16. Ne znam šta je lepše! Opredelići se za đevreke pošto ih moja ćerka obožava!!! Svrati po nagradu :)))

    ОдговориИзбриши
  17. prekrasne su ove naranče, kroz ekran mi mirišu!

    ОдговориИзбриши