субота, 14. мај 2011.

Jagnjetina u skartocu




Mozda jedan od najpopularnijih reality show-a je svakako Masterchef, kulinarski obracun kuvara amatera koji se vec neko vreme prikazuje u svetu (na youtub-u se mogu pogledati snimci iz prethodnih sezona;)). Ako kojim slucajem mozete da pratite emisije Masterchef-a na NovojTV, onda ce vam ovaj recept sigurno biti poznat... kockice mekane jagnjetine i krompirici peceni u paketicima od papira, mmm vrlo ukusno. Hvala i mom drugaru koji me je uputio na ovaj fini receptic, a ovde mozete procitati original.:))

Jagnjetina u skartocu


Sastojci: jagnjece meso od plecke, krompir, crni i beli luk, suseni paradajz, nekoliko crnih maslina, malo crnog vina, so, biber, ruzmarin

Priprema:

Meso odvojiti od kostiju i iseci na manje komade, najbolje da kocke budu 5x5 cm da bi se lepse ispekle. Meso posoliti i pobiberiti i kratko zapeci sa obe strane na maslinovom ulju. Krompir iseci na cetvrtine i zajedno sa kostima kuvati do pola u posoljenoj vodi.

Crni luk iseci na trakice a beli na tanke listice, pa sve zajedno kratko proprziti na ulju zajedno sa mesom. Dodati masline, suseni ili svezi paradajz isecen na cetvrtine, krompir, sipati malo vina, dodati ruzmarin i sve zajedno dinstati jos par minuta.


Na papir za pecenje prebaciti meso i povrce zajedno sa sokom od pecenja i zavezati paketic. Peci u prethodno zagrejanoj rerni na 200 C oko 45-60 minuta. Moze se servirati tako u paketicima ali meni je bilo zgodnije da raspakujem i sve lepo slozim na tanjir.;))


Meso pripremljeno na ovaj nacin  je vrlo mekano i socno, upije sve arome i mirise od povrca i zacina... najtoplije preporuke za probu, prijatnoo!;)))

10 коментара:

  1. Анониман14. мај 2011. 22:04

    I ja sam probala ovo jelo i oduševila se!
    Odlična preporuka za sve ljubitelje dobre hrane.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam baš planirala praviti meso ovako u "kesi" ovih dana... Ovo izgleda božanstveno!

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Zondra, u pravu si, stvarno je vrlo fino i mislim da bi bilo isto tako ukusno i sa nekom drgom vrstom mesta, ovde nema bas uvek jagnjetine pa bi mozda teletina bila dobra zamena.;))
    Draga Olivera, jedva cekam da cujem tvoje utiske!;))

    ОдговориИзбриши
  4. Preukusno....odlicna ideja, probacu sigurno, mada mozda pre sa nekim drugim mesom, tesko je kupiti dobru jagnjetinu.

    ОдговориИзбриши
  5. Nemoj da čekate ...pravio sam jelo, fantazija od okusa

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Sanja, isprobaj svakako, mislim da ce se i tvojima dopasti.;))
    Cao Nenno, hvala puno na preporuci...evo, kad i glavni kuvar preporucuje mozete biti sigurni da necete pogresiti sa ovim jelom, a kolicinu i sve ostale sastojke slobodno prilagodite vasim ukucanima.;))

    ОдговориИзбриши
  7. Meni se jako bio svidio ovaj recept, pratim našem Masterchefa, a ti si ga odlično pripremila! Jako ukusno

    ОдговориИзбриши
  8. Da i ja sam gledala i taj mi se recept baš svidio jedino ću meso zamijeniti baš ne ljubim janjetinu.

    ОдговориИзбриши
  9. Evo baš sam i ja pisala o masterchefu kojeg, naravno, pratim.
    I inače obožavam ovako pripremati hranu tako da znam da je ovo jako ukusno jelo. Super si ti to pripremila, a fotke su ti čarobne. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Pratim masterchef i zbilja se nađe odličnih recepata. Ti si odabrala baš pravi, super je , super si pripremila janjetinu, izgleda tako fino i ukusno !

    ОдговориИзбриши