субота, 29. мај 2010.

FBI rukavice - u gostima kod T&T

Ovog meseca smo zavirili u T&T kitchen u kojoj kuvaju dve sjajne kuvarice, mama Tadeja a pomaze joj cerka Timna, tako da se na nasem meniju ovog meseca naslo nekoliko vrlo ukusnih jela, a sve u okviru igrice FBI rukavice koju je osmislila nasa mamajac .;))

Od mnostva finih receptica, izbor je pao na Foccaciu sa matarom, Zagorske strukle i Slatke poljupce... drage moje T&T cure, bilo je zadovoljstvo kuvati po Vasim recepticima!;)))


Odmah na pocetku cemo zavrnuti rukave i prstice umesati u testo za punjenu pogacu ili Focacia sa matarom . Naravno, ovaj zacin nisam nasla tako da je izostavljen, ali su zato svi ostali sastojci bili dostupni: sunka, feta sir, maslinke... sve lepo ususkano izmedju dva sloja testa, premazano maslinovim uljem i zacinjeno sa malo krupne morske soli i susenim ruzmarinom...divota;)))


Zagorske strukle sam vec imala prilike da pravim nekoliko puta (po receptima sa Coolinarike), i svi ih jako volimo, ali sada sam ih prvi put kuvala u vodi, pa tek onda zapekla... fino, mekano testo punjeno sirom i mileramom, pa zapeceno u rerni... da li ima nekoga ko im moze odoleti?;)))


I na kraju Slatki poljupci , prhki keksici sa cokoladom spojeni finom kremom, pa jos preliveni cokoladnom glazurom... nestali su brzinom svetlosti!;)) Ustvari ostalo mi je visak kesksica, ali razlog je taj sto je krema sa dulche de leche bila toliko fina, da mi je na kraju ponestalo materijala za filovanje, hihih...;)))

Kako se ovde ne moze nabaviti kupovno kondezovano mleko, najvise vremena mi je zapravo otislo na pripremu "home made" dulche de leche... a sam postupak je izgledao ovako: 5 dl mleka i 125 g secera kuvati dugo, duuugo na tihoj vatri dok ne dobije divnu boju kramela i postigne potrebnu gustinu. Obavezno kuvati u dubljoj posudi sa debljim dnom, i povremeno promesati da ne izgori, sto se vrlo lako moze desiti ako se ne pazi (meni je ceo postupak trajao nesto manje od 2 h)... na kraju se dobije oko 2 dl najfinije karamel kreme.;))


Ostalo je jos puno divnih recepata koje ovog puta nisam stigla da isprobam, ali ce sigurno polako doci na red... hvala cure jos jednom na svim mastovitim receptima koje ste nam napisale, saljem puno lepih pozdrava za T&T duo!;))))

10 коментара:

  1. Sve izgleda predivno, a za strukle potpisujem da su fantasticne... ne znam da li je do toga kuvanja pa onda pecenja ili neceg treceg, mi smo svakako ostali odusevljeni :)
    A trenutno bi mi bas legao jedan ovakav keksic, ako je sta ostalo :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Moze, dear...sad cu ti dobaciti par kesica!:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Prava fantazija, u slikama, ali i u okusima..Svaka čast draga.. uvijek!

    ОдговориИзбриши
  4. Joj fotke su ti divne, tako su nježne i prozračne, baš proljetne. Sve izgleda savršeno. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Lana, hvala, puno! :)
    Zadovoljna sam tvojim izborom, oduševljena izvedbom, sve izgleda savršeno! I drago mi je da ste fino papali i guštali! I vama svima puno, puno lijepih pozdrava od T&T tima! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ne mogu oka skinuti sa kolačića! I ja bih jedan, a tek Timna! Znam kad smo ih radile da sam ih skrivala da mi ih ne pojedu do jutra jer ih nisam odmah uspjela poslikati! :)))

    ОдговориИзбриши
  7. Hej evo mene opet, radila sam one tvoje rum kockice s coolinarike. Oduševljena sam i baš mi je žao što nisi recept stavila i na blog.
    U svakom slučaju recept je savršen, a fotke moje izvedbe sam stavila na facebook stranicu od mog bloga pa pogledaj ako te zanima. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Savršeno, tako pedantno i lijepo urađeno. Zavidim ti:)))

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala, cure...bilo je zadovolsjstvo isprobavati receptice iz T&T kuhinje;)))
    Draga Andrea, sad cu odmah ici da potrazim fotke...bas se radujem da su fino uspele, mada njih ne ispadne puno od jedne mere;)) A moje receptice vec od ranije znate sa coolke, pa sam ovde htela neke nove da postavim...ali mozda ce se tu i tamo ponoviti jos neki poznati;)))
    Draga Snjezo, hajde ti lepo kod mene malo u goste, pa da zajedno poruckamo ove keksice;)))

    ОдговориИзбриши
  10. Tako si prekrasno ovo napravila i to sve.
    Poljupci su prekrasni, očaravajuće lijepi. Kako je meni ostao dio dulce de leche kreme, a svakako sam namjeravala raditi ove poljupce, koji u mojoj izvedbi ne bi bili za javnost, to ću ih također isprobati.

    ОдговориИзбриши