среда, 3. фебруар 2010.

Ajme, koliko nas je - februar - tema:AGRUMI

Dragi moji, kao sto je vecini vec poznato u igrici Ajme, koliko nas je ciji je osnivac Monsoon sa bloga Dalmacija Down Under, svakog meseca biramo jednu namirnicu koja ce biti glavni sastojak nasih jela koja cemo pripremati u tom periodu. U igricu mogu ucesvovati ne samo food blogeri vec svi zainteresovani koji ce svoje fotografije objaviti na nekom portalu, forumu ili galeriji.

Kad me je Nada sa bloga Just good food, nasa domacica prethodnog kruga, pitala da li bih htela da budem Vasa domacica ovog meseca, rado sam prihvatila i ovom prilikom joj se najlepse zahvaljujem, a kao novu temu zelela bih da predlozim agrume.:))

Mislim da cete se sloziti da nam je ovih hladnih zimskih dana najpotrebnija dodatna doza vitamina, a kako su pomorandze, mandarine, limun i grejpfrut prava riznica korisnih sastojaka, nadam se da cete uzivati u njihovom drustvu ovog meseca.

Neka se na vasem stolu nadju i njihovi nesto manje zastupljeni "rodjaci", klementine, limeta i kumkvat, verujem da vam maste nece nedostajati i neka vam ovog meseca kuhinju ispuni divan miris citrusa, a semenke mozemo uvek posaditi pa cemo vec sa prvim zracima proleca uzivati u mladim, zelenim biljcicama koje ce osvanuti na nasem kuhinjskom prozoru...:))

Svi vasi radovi bice objavljeni u posebnom pregledu na kraju meseca, a linkove mi mozete slati na sledecu adresu:
mignonne-le@hotmail.com.

26 коментара:

  1. Još jednom moje čestitke tebi kao novoj domaćici.
    Tema mi se sviđa. Moj muž je za razliku od mene veliki ljubitelj voća (svežeg), tako da svaki dan kad dođe s' posla donese po minimum 2kg mandarina, narandži i ostalog već šta mu padne na pamet, pa materijala za eksperimentisanje imam na pretek. Ja si jedino pravim limunadu, i to ledenu i ako je hladno. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Prije svega čestitke novoj domaćici, a nakon toga izražavam zadovoljstvo izborom teme!
    Obožavam agrume! Super! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Sve čestitke domaćici,tema i vise nego odlična!

    ОдговориИзбриши
  4. Potpisujem gore rečeno. Ipak još jednom čestitke i od mene!

    ОдговориИзбриши
  5. Jako mi se sviđa tema, odličan izbor, i ja ih obožavam! Bravo Minonne!

    ОдговориИзбриши
  6. Ajme, pogodila si mi želju. Molila sam se da bude limun. Obožavam i ovu temu. Veliki pozdrav i hvala

    ОдговориИзбриши
  7. prvo sam se nasmijala kad sam vidjela komentar od selme. selma ima neke moći :)))). htjela je jabuku pa dobila jabuku, pa limun pa evo limuna :))))

    odličan izbor teme, svaka čast. ja ionako skupljam hrabrost da ponovim jednu pitu od limuna koja je prvi puta bila živa propast, pa eto mi prilike. hvala

    ОдговориИзбриши
  8. Hehe, bice da je to telepatija...znam da smo vec imali pomorandze kao temu, pa sam zato malo prosirila izbor, nadam se da ce Vam prijati vitamini!;))) p.s.jedva cekam da vidim tu pitu od limuna...mljac!;)))

    ОдговориИзбриши
  9. Čestitam mignonne !!
    Nemam ideju ali imam starih časopisa pa ću već nešto iskopati ;) Pusa!

    ОдговориИзбриши
  10. Cestitke, tema je odlicna, jedva cekam da pocnemo, bice sigurno divnih receptica :))))

    ОдговориИзбриши
  11. čestitam domaćici :) tema je fenomenalna...već imam hrpu ideja :)

    ОдговориИзбриши
  12. Draga Mignonne, još jednom ti čestitam na ulozi domaćice. Ozbiljno sam sa pozabavila planiranjem i već imam mnogo ideja. Nadam se da ću ih danas-sutra sasvim definisati i da ću uspjeti ponuditi zanimljiva slana jela, a slatkiša i tako ima bezbroj :-)

    ОдговориИзбриши
  13. Čestitam domaćice, odabir teme mi se jako sviđa i već mi se motaju neke ideje po glavi.
    Radujem se novom krugu. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Cestitam!!!

    Znam tacno sta cu da ti spremim :))

    ОдговориИзбриши
  15. vrlo prigodan izbor teme a ovog puta mislim da cu se i ja pridruziti :))).

    ОдговориИзбриши
  16. Drage moje, bas sam srecna sto je ova tema naisla na teko lep prijem, vec sam spremila nekoliko Vasih receptica u draft...draga Mare, dobro nam dosla, sve linkove mi mozes poslati na pp!;))) pozdravcek...

    ОдговориИзбриши
  17. Draga Svetlana,
    čestitam na izboru domaćice za ovajmjesec i pozdravljam izbor namirnica.
    kiss

    ОдговориИзбриши
  18. ćao mignonne, posle par meseci pauze nadam se da ću uspeti u februaru da vam se pridružim ponovo na ovoj predivnoj temi

    ОдговориИзбриши
  19. Nisam bas razumela na koji nacin i gde mogu poslati recept,inace sam clanica collinarke, hvala na odgovoru

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман1. март 2010. 00:04

    Bok, je li rok danas (28.2.) ili sutra, 1.3.? fala!

    ОдговориИзбриши
  21. Dragi moji, izvinjavam se sto nisam odmah odgovorila (ako nekada slucajno ovo procitate), ali nemam ociju da pratim nove komentare na postovima, pogotovo ako su postovi starijeg datuma koje vrlo retko ponovo obilazim, pa tako sasvim nenamerno propustim vasa pitanja... molim vas da mi ne zamerite i ako imate neko pitanje, slobodno napisite ispod najnovijeg posta, tako ce sigurno biti primeceno.;))

    ОдговориИзбриши