субота, 20. фебруар 2010.

Buhtle by MASATERA


Ovog meseca u nasoj blogerskoj igrici FBI rukavice koju je osmislila Maja sa bloga Cooks and Bakes , istrazujemo blog Recepti iz moje biljeznice nase drage food blogerice Snjezane.
Na njenom blogu ima toliko divnih stvari i verujte da ce Vam biti tesko da odaberete sta pre da napravite...imate utisak kao da listate najdrazu svesku sa probranim recepticima, onu u koju upisujete samo one posebne i proverene.:))

Kao ulaznicu za ovomesecni krug, odabrala sam recept za buhtle (originalni receptic), jer vec odavno imam zelju da ih napravim i to upravo po Snjezinom receptu koji je postao pravi hit na Coolinarici.
I napokon danas, dok se najmekse buhtlice hlade na stolu, prenosim Vam fenomenalni receptic u celosti uz preporuku da ih, ukoliko to vec niste, napravite obaveznoooo!

Sastojci: 500 g mekog brasna, ravna kasicica soli, paketic kvasca, 1 dl mlakog mleka, 1 jaje, 2 zumanca, naribana korica 1 limuna, 50 g secera, 1 dl mlake vode; oko 50 g maslaca za premazivanje

Za nadev: omiljeni pekmez, nuttela, cokolada...vec prema zelji:))

Priprema:

Razmutiti kvasac u pola solje mlakog mleka, dodati malo secera i brasna. Od svih navedenih sastojaka i nadoslog kvasca zamesiti srednje meko testo, pokriti i ostaviti da odmara 30-40 minuta.

Razviti koru debljine prsta, iseci na kvadrate i na svaki stavljati po kasicicu fila (pekmeza ili cokolade). Zamotati u lopticu, pazeci da fil ne iscuri, pa svaku zamociti u rastopljeni maslac ili premazati cetkicom svuda okolo.

Redjati u podmazan dublji kalup precnika 26-28 cm (meni je ispalo 16 loptica). Ostaviti da jos malo odmore dok se rerna zagreje. Peci na 200 C oko 30-tak minuta. Gotove buhtlice posuti secerom u prahu i posluziti tople.

Draga Snjezo, hvala na odlicnom recepticu...od sada pravim samo po njemu, a vec je isprintan u nekoliko primeraka i podeljen komsiluku!;)))

11 коментара:

  1. prekrasno si ih napravila! tako dobro izgledaju u ovom lijepom kalupu :) odlično!

    ОдговориИзбриши
  2. Bas su ti lepe. Podsetile su me na brioche sa tim karnericima :))

    ОдговориИзбриши
  3. Drage moje, najtoplije ih preporucujem...tako su lagane za pripremu i zao mi je sto ih do sada nisam ranije pravila!;))) hehe, ali nikad nije kasno...;D

    ОдговориИзбриши
  4. Prekrasno izgledaju i sigurno su odlične. Već ih stoljećima nisam radila, morala bih.

    ОдговориИзбриши
  5. Stvarno izgledaju bozanstveno. I apsolutno se slazem u vezi utiska koji imas kad vidis tudju sliku Masaterinih buhtli na Coolinariki! Identicno se i ja osecam, i stalno obecavam sebi da cu ih jednom napraviti :)

    ОдговориИзбриши
  6. Mammma mia !! Koje krasne slike, totalno sam oduševljena ovim valovitim buhtlama :)
    Veseli me što su ti se svidjele!! Puno ti hvala što si sudjelovala !! Pusa!

    ОдговориИзбриши
  7. ajme, savršene su! i ja sam snimala ovaj recept ali ne znam hoću li ga stići isprobati ovaj put. ali jednom hoću svakako :)

    ОдговориИзбриши
  8. Joj, prekrasne su ti. Mislim da je to jedan od najisprobavanijih recepata sa Coolinarike!

    ОдговориИзбриши
  9. upravo sam ih napravila divno mirisu jedva cekam da ih probam

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uzivajte u mekanim buhtlicama i hvala puno na lepim utiscima.:)) Srdacan pozdrav!

      Избриши