недеља, 7. фебруар 2010.

Ruzice



Ovaj receptic sam dosta davno objavila na Coolinarici, ali zelela sam da ga objavim i na blogu jer je zaista veoma jednostavan za pripremu i mozda cete pozeleti da isprobate. Kod nas se ovi maleni puzici cesto nadju na stolu, a fino ih je posluziti uz popodnevnu soljicu caja ili kafe...volela bih samo da mogu da Vam docaram kako divno mirisu. Dragi posetioci bloga, zelim Vam prijatno popodne uz ove kolacice!:)))

Sastojci: 300 g mekog brasna, 15 g svezeg kvasca, 1 dl mleka, 2 zumanca, 1 kasika secera, mrvica soli, naribana limunova korica
 
Fil: 100 g maslaca, 100 g secera, 1 vanilin secer
 
Za preliv: 1 dl mleka, 1 kasika secera

Priprema:

Razmutiti kvasac u toplom mleku, dodati kasicicu secera i brasna, poklopiti i ostaviti da ispuni solju. Zamesitit testo od navedenih sastojaka sa pripremljenim kvascem, pokriti i ostaviti 15-20 minuta da naraste.
 
Testo razviti u pravougaonu koru, premazati umucenim maslacem i secerom, te zaviti kao rolat. Seci na manje komade velicine 4-5 cm (obicno izadje 9-10 komada). Puzice poredjati u dublji podmazani pleh ali paziti da imaju dovoljno mesta jer ce narasti prilikom pecenja.
 

Ostaviti ih jos malo da stoje dok se rerna ne zagreje, peci na 200 C oko 20-tak minuta. Pri kraju pecenja, izvaditi iz rerne i svaku ruzicu preliti vrelim, zasladjenim mlekom. Vratiti ih u rernu da se peku jos 5 minuta. Posluziti tople, ali su podjednako fine i kad se ohlade. Bon appetit!;)))


14 коментара:

  1. Vjerujem ti da su fini i kada se ohlade ako se stignu ohladiti tako fini i ukusni kako jesu!

    ОдговориИзбриши
  2. jako fino izgleda! hvala na receptu, probacemo :)) i hvala puno na linku :)

    ОдговориИзбриши
  3. Mmm kako samo dobro izgledaju, isto ih i ja radim to je još stari recept od moje mame i objavila sam ga ima već dugo na svom blogu, ali mi ne izgledaju kao tvoje. Znam kako prefino mirišu!

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno su jako lijepi i tako lijepa sličica.

    ОдговориИзбриши
  5. Predivno izgledaju i znam da su ukusni jer sam ih pravila bas po vasem receptu.

    ОдговориИзбриши
  6. Prekrasne su, izgledaju jako ukusne i tako su pedantno napravljene. Zbilja izvrsno. :)

    ОдговориИзбриши
  7. baš izgledaju super. mislim da bi mogle biti jako dobre za goste onako uz pivo :)

    ОдговориИзбриши
  8. Jesu divne, skoro sam pravila nesto slicno i odusevila se :)))

    ОдговориИзбриши
  9. Stvarno mame, mislim da bi moji u tome uživali! Prekrasno izgledaju!

    ОдговориИзбриши
  10. evo mogu si dočarati miris, naprosto mame na griz

    ОдговориИзбриши
  11. Volim ovakve stvari,lijepe i jednostavne,a izgledaju extra..

    ОдговориИзбриши