четвртак, 18. септембар 2014.

Gost kuhar - Nataša i kesten kolač:)

(ilustracija by Daniela Volpari )

Danas na blogu imam divnu gošću koja je prava majstorica za fine kolače i torte. Ako možda još niste upoznali Natašu Pralicu, posetite njen blog  kolači.biz i verujte da nećete moći odoleti svim slatkim đakonijama, prhkim keksićima, kremastim kolačima i tortama koji su izloženi kao u najfinijoj poslastičarnici.:)))

Nataša je za nas odabrala jedan poseban receptić iz bakine beležnice, sigurna sam da će vam se dopasti i da ćete odmah poželeti da ga isprobate.:)))


Kada me je draga Lana pozvala da gostujem na njenom blogu, zaista mi je bila velika čast. Veoma cijenim njene recepte i slike koje ona prekrasno prenosi na svoje posjetitelje i zato joj se ovim putem zahvaljujem. Pošto je stiglo vrijeme kestenja, odlučila sam se da moj odabir bude baš jedan kolač sa kestenom koji sam pronašla u staroj bilježnici moje bake. Kolač je doista jednostavan za pripremu, tako da ga možete pripremati bez straha da neće uspjeti J

Kesten kolač


SASTOJCI:

BISKVIT:

3 jaja
9 žlica šećera
9 žlica mlijeka
9 žlica ulja
9 žlica brašna
3 žlice griza
2 žlice kakaa
½ praška za pecivo

FIL :

2 pudinga od vanilije
600 ml mlijeka
150 gr šećera
200 gr margarina
 500 ml slatkog vrhnja
250 gr kesten pirea

PRIPREMA BISKVITA:

1.       Jaja i šećer izmutite pjenasto.
2.       Dodajte mlijeko, ulje, kratko izradite.
3.       Brašno, prašak za pecivo i kakao pomiješajte i ubacite.
4.       Dodajte griz i sve zajedno sjedinite.
5.       Tepsiju malo pouljite i lagano pobrašnite, te ulijte smjesu, moja tepsija je 25 x 35 cm.
6.       Pecite u zagrijanoj rerni na 180 stupnjeva 20 minuta. 



PRIPREMA FILA:

1 .       Puding i šećer pomiješajte sa malo mlijeka, a ostatak stavite da se kuha.
2 .       U uzavrelo mlijeko dodajte puding i kuhajte dok ne postane gust.
3 .       Ostavite da se rashladi.
4 .       Izradite margarin.
5 .       Puding i margarin sjedinite i dobro izradite. 



6 .       Premažite preko biskvita i poravnajte. 



PRIPREMA SLATKOG VRHNJA I KESTENA:

1 .       Slatko vrhnje izradite u šlag.
2 .       Dodajte kesten pire koji izmrvite u šlag i sve zajedno izmiksajte. 



3 .       Premažite preko fila. 




12 коментара:

  1. Obozavam Natasin blog, uvek se izgubim kada krenem da listam njene recepte i imam utisak da bih sve isprobala:) Pozdrav cure!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako, kod Natase ogladnim samo od fotkica.:))) Puno te pozdravljam... bisouuus!

      Избриши
  2. Draga Lana, od srca se zahvaljujem što sam imala priliku gostovati na Vašem blogu, među mnoštvom recepata kojima se divim, puno hvala :) <3
    Također se zahvaljujem i dragoj Nataši :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Natasa, najlepse hvala na divnom receptu i nadam se da cemo jos koji put kuvati zajedno.:))) Saljem lepe pozdrave u Osijek!:))

      Избриши
  3. Zdravo!
    Čudovit blog, lepe fotografije, da o dobrih receptih ne govorim! Rada pridem k Vam malo "šnofat"!
    Srečno!

    ОдговориИзбриши
  4. Baš sad sama sa sobom komentiram kako je ova kiša pogodovala kestenima, prošle godine ih nije bilo, a ja okružena stablima maruna. Odličan kolačić

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Receptic je onda stigao u pravi cas... ja moram sacekati dok ga dopreme u prodavnicu, hihihi.:))

      Избриши
  5. Kesten kolači su mi slabost,prekrasan mi je ovaj recept,svakako za isprobati!

    ОдговориИзбриши