уторак, 18. фебруар 2014.

Integralni tartići sa pečurkama


Ukusni zalogajčići za dobro jutro, lagani ručak ili večeru.:) Možete ih unapred napraviti i zamrznuti, a kad vam zatrebaju samo preliti pavlakom i ispeći. Biće isto tako ukusne i sa filom od povrća, slaninice ili sira, zapravo šta god vam se nađe pri ruci ili u frižideru... prijatno grickanje!:)


Sastojci (kora): 150 g integralnog pšeničnog brašna, 150 g belog brašna, 15 g svežeg kvasca, 50 ml ulja, 50 g mešanih semenki (susam, lan, suncokret itd.) oko 2 dl vode

Nadev: 400 g pečuraka (bukovače, šampinjoni itd.), 1 vezica mladog luka, 100 g naribanog sira, pavlaka za kuvanje, so, biber, peršunovo lišće

Priprema: 

Razmutiti kvasac u pola šolje tople vode sa kašičicom šećera i brašna. U dubljoj posudi izmešati obe vrste brašna. dodati so, semenke, ulje, pripremljeni kvasac i sa mlakom vodom zamesiti srednje meko testo. Pokriti i ostaviti da odmori 20-tak minuta. U međuvremenu pripremiti nadev.


Na malo ulja propržiti sitno seckani mladi luk, dodati seckane pečurke (ako su suve, prethodno ih kratko potopiti u toplu vodu). Posoliti i pobiberiti po ukusu. Dinstati sve zajedno desetak minuta dok pečurke ne omekšaju.

Testo razviti i podeliti 6-8 loptica, pa svaku rastanjiti u krug. Kalupiće premazati maslacem i obložiti testom. Preko testa rasporediti nadev od pečuraka, naribati malo sira i preliti sa pavlakom za kuvanje. Posuti seckanim peršunom po želji.

Peći na 200 C oko 20-tak minuta da se korica lepo ispeče i da se sir rastopi odgore. Poslužiti toplo.:)

Prijatnooo!:)


p.s. hvala mojim "dobrim vilama" na preslatkim kalupićima i na paketiću sušenih pečuraka koje su mi tako fino poslužile za ovaj receptić, one će se već prepoznati.:)))

38 коментара:

  1. Bas po mom ukusu - bitno je da su gljive prisutne; mislim da imamo i iste posude za mini tartice ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moze bilo koja kombinacija, nesto sto ukucano vole, a ovi kalupici su bas zgodni za takve receptice.:))

      Избриши
  2. Divno izgledaju, a ono što me je definitivno kupilo je mogućnost zamrzavanja - odlični su kao predjelo nekog svečanog ručka, ali tko ima vremena?? Ovako, super!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad sam ih pravila pre par dana, ostale su mi dve pitice koje sam zamrzla za probu... danas sam ih samo malo zagrejala na tosteru i bile su mi cak lepse tako hrskave.:)))

      Избриши
  3. Ovo je skroz po mom ukusu ;))) Pečurke i sir su mi uvek dobitna kombinacija!

    ОдговориИзбриши
  4. Ma kad ti to skockaš, smisliš, središ, namestiš, ja mogu samo da uzdišem!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sledeci put te zovem na probu, pa ti mi barem nisi daleko, hihihi... cmook!:)))

      Избриши
  5. Meni su ovakve stvarčice uvek dobrodošle. Obožavam sa različitim punjenjima.. Odlično!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj receptic je bas zahvalan i moze se kombinovati na razlicite nacine, sigurno ces nesto fino smisliti.:))

      Избриши
  6. Ne samo da sjajno izgleda, već je i kombinacija pun pogodak
    PS kalupi su odlični, ali ja ako još nešto unesem u kuću od tih kuhinjskih djakonija moraću da živim na terasi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod nas je slicno, mislim da cu se uskoro i ja iseliti na terasu, hihihi....:D

      Избриши
  7. Ovo je tako dobro da nemam reči! Posudice su preslatke, a tartić bi rado smazala jer verujem da je jako ukusan!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Suzy, verujem da bi ti fino iskombinovala na tvoj nacin, ovi tarticu su stvarno zahvalni za igranje u kuhinji.:))

      Избриши
  8. Fenomenalni su, dobro bi mi dosli za veceru:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moracu da posaljem po golubu pismonosi, hihihi... ti si mi dalje, pa da ne promasim prozor.:))

      Избриши
  9. E kad bi mi neka, samo jedna, stigla u krevet za doručak :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sledeci put cu da zamahnem jako i dobacim do tebe, ali prvo cu te zvrcnuti da otvoris prozor!:))) kisss

      Избриши
  10. Predivno... za mene i ukusom i izgledom. Ti pravis,sve sto ja volim... hahaha...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Nas dve bismo se super slagale u kuhinji, hihihi... puno pozdrava za celu ekipu!:)))

      Избриши
  11. Divni su u ovim individualmim posudama, volim te recepte koji mogu da se spreme unapred i zamrznu:))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zgodno je tako odvojiti porciju ili dve kad se nesto pravi, pa posle bude bas fino kad se ponovo uzelimo.:))

      Избриши
  12. Imam fantastično integralno brašno iz mlina i krajnje je vrijeme da napravim prhko tijesto s njim. Tvoj prijedlog s gljivama mi se jako sviđa! A i fotke su super!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, sa domacim brasnom ce tek biti posebno fino, a fil se moze napraviti po zelji, ovo mi se nekako naslo pri ruci.:))

      Избриши
  13. Ovo je za prste polizati. Par dobrih sastojaka i savrseno jelo. Ja sam jos i kajmak spazila na slicici, on mi od svega najvise fali :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Dobro si spazila, hihih... chef je kupio malo mladog kajmaka, on bas i ne jede ali se ja ne bunim.:)) p.s. mama je nekada pravila domaci kajmak, zapravo skupljala bi kajmak sa kuvanog mleka (najbolje punomasnog), pa bi redjala tako u slojevima u jednu casicu, a svaki sloj izmedju malo posolila.... za par dana bi se fino skupio kajmak, taman za jedne pogacice.:))

      Избриши
  14. Prekrasni tartići,vjerujem da su stvarno divni posebno sa integralnim brašnom..kalupići su posebni!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nely, ovi su posebno ukusni a sa lepim kalupicima je jos lepsa milina raditi.:))

      Избриши
  15. Prekrasni su. Nikada se nisam sjetila smrznuti ih, hvala na ideji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu se ispeci, pa zamrzni tako ispeceni, onda se samo malo zagreju kad treba i budu mi cak lepsi tako krckavi.:))

      Избриши
  16. Одговори
    1. Hvala Ingrid, stvarno su slatki i vec imam inspiraciju za par novih receptica..:))

      Избриши
  17. Ovi tartići su mi super, baš po mome ukusu i super mi je što ih mogu unaprijed pripremiti i samo izvadim i ispečem , jako lijepo izgledaju !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ce vam se svideti ako ih budete pravili, meni su bili cak ukusniji sutradan kad sam ih malo zagrejala na tosteru, poput nekih hrskavih sendvica.:)) Puno pozdrava!

      Избриши