субота, 13. јул 2013.

Za kišno popodne... krekeri, keksići i par filmova:)


Dobro, ne mora baš biti sa kišom, može i sa nekim oblačićem.:) Naime, želim da vam preporučim par isprobanih recepata ako ste možda raspoloženi za eksperimente u kuhinji ovih dana, bez obzira na vremenske prilike. Ako do sada niste probali Milicine Krekere, onda brzzzzo do bloga Na tanjiru po receptić, a usput pogledajte i ostale slane i slatke delicije.:))



Ovde neću posebno kuckati recept jer kod Milice je sve vrlo lepo objašnjeno, kliknite samo na link. Odlične integralne grickalice, ako ste ljubitelj ovakvih stvari, meni su se jako dopali. Napravila sam ih sa raženim brašnom i stavila dosta prepečenog susama i ovsenih pahuljica, što se može videti i na slikama.:)

Poslušajte Milicu i napravite odmah duplu meru jer su isto fine i kada ostanu za sutradan. Možete ih koristiti kao podlogu za mini sendviče i razne namaze, a mi smo ih grickali uz namaz od plavog patlidžana Malidzano.  



Pfeffernusse


Ovaj Gagin receptić mi se odmah jako dopao kad sam ga videla na blogu Moje grne. Nešto poput zimskih kolačića koji predivno mirišu na začine: cimet, karanfilić, muskatni oraščić, anis, pa čak i biber... da, da, dobro ste pročitali.:) Ali nećete se oljutiti, jer biber se tek sasvim malo oseti i fino se dopunjuje sa ostalim začinima.

Ovo su pravi kolačići koje možete grickati u kišno popodne, uz neku dobru knjigu ili omiljeni film... nemojte čekati prve pahuljice da ih isprobate, odštampajte odmah receptić za Pfeffernusse:))


A kolačiće je naravno najlepše grickati uz neki dobar film, pa ako ste ovog vikenda raspoloženi za filmsko popodne, evo par zanimljivih preporuka. Ovo možda nisu najnoviji filmovi, verujem da ste neke već i gledali, ali su su mi nekako najviše legli ovih dana. I da vas pitam, koji su vaši omiljeni filmovi i šta biste vi preporučili za kišno popodno... samo napred sa predlozima!:)

Filmske preporuke 

1. Bez rezervacije (No reservations) (2007), romantična drama sa K. Zita Džouns - ona je perfekcionista i glavni chef kuhinje u jednom otmenom restoranu. Sve se menja kada njena mala nećaka dolazi da živi sa njom, a u restoran stiže novi kuvar, opušten i beskrajno zabavan.:)

2. Reka uspomena (A River Runs Through It)- odlična drama u režiji R. Redforda, sa B. Pitom iz mlađih dana.:) Radnja filma prati odrastanje dva brata 30-tih godina u Americi, predivni pejsaži prirode i muzika Marka Ajšama. Film je dobio i oskara za najbolju fotografiju 1993. 

3. Lov na losose u Jemenu  (Salmon Fishing in the Yemen),  komedija uz zrnce romantike - šta kada šeik ima viziju da uvede sportski ribolov u pustinju, a njegova savetnica potraži pomoć ribarskog stručnjaka. Smušeni stručnjak prihvata posao i upušta se u niz neobičnih zgoda.:) 

4. Francuski poljubac (Frenc kiss)- lepršava romantična komedija iz 1995 sa Meg Rajan. Ona kreće za Pariz, iako se plaši aviona, da bi pokušala da povrati zaručnika. Na putu upoznaje sitnog krijumčara i upada u niz nevolja i komičnih situacija... podgledajte svakako.:) 

5. Mandolina Kapetana Korelija (Captain Corelli‘s Mandolin) - divna romantična drama sa Nikolasom Kejdžom i Penelope Kruz u glavnim ulogama. Grčko ostrvce je okupirala italijanska vojska, medju njima je i kapetan Antonio Koreli čija će ljubav prema muzici otopiti hladnoću rata... i zagrejati srce ćerke lokalnog lekara. Možete pročitati i knjigu.:) 

6. Zabranjen pristup (Firewall) (2006) - odličan krimi triler sa H.Fordom. On radi kao specijalista za bezbednost računara u jednoj banci. Medjutim, primoran je da premosti sistem i ukrade novac da bi spasio svoju porodicu. Napeta radnja filma drži vam pažnju do samog kraja. 

7. Waking Ned (1998) odlična komedija - dobitnik glavne loto premije je meštanin malog irskog seoceta. Kreće potraga za njim uz niz urnebesnih situacija... nasmejaće vas do suza.:) 

8. Izgubljeni pustolov (Las aventuras de Tadeo Jones) - animirani crtić iz 2012.godine u stilu najboljih avantura Indijane Džonsa, uživaćete zajedno sa klincima.:)


  
Dragi moji, želim i vama prijatan vikend uz neki dobar film ili zanimljivu knjigu... i fine kolačiće, naravno!

p.s. par fotkica koje sam uslikala juče u gradu posle kiše, nekako mi baš idu uz ova dva receptića i kišno popodne. :)


28 коментара:

  1. Biram Francuski poljubac, a preporučujem Nothing Hill, sa šarmantnim Hugh Grantom i Julijom Roberts. Mada danas nemamo kišu, napokon, izabrala bi ove krekere za grickanje ;)
    Lep ti je grad Lana, pa čak i posle kiše.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican izbor, a hvala i ne lepoj filmskoj preporuci.:) Mislim da ce ti se i krekeri jako svideti, planiram da ih sledeci put isprobam sa nekim drugim brasnom, mozda dodam i malo lanenih semenki. p.s. nekako mi je najlepse da prosetam gradom posle kise,sve je tako divno okupano i sveze...:)

    ОдговориИзбриши
  3. Kod mene je izbor za kišno poslijepodne kremasti kolač, a ovakve grickalice mogu u svako doba i za sve vremenske uvjete, pogotovo kad je dobar film na tv-u

    ОдговориИзбриши
  4. odlična kombinacija ovakvih krekera i namaza
    a ove zadnje sličice su posebno krasne :)

    ОдговориИзбриши
  5. Sve mi se dopada, i ja kako sam na godisnjem samo nesto grickam imaću 200kg..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahh

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :))) To mije nesto poznato, hihhi... kad imamo viska vremena obicno smo u kuhinji.:D kiss

      Избриши
  6. Divan izbor, a sada i moja kontra-preporuka: It's complicated, Under the Toscan sun, Good year - romantika i ma koliko puta ih gledala, uvek odjavnu špicu sačekam nasmejana; za ljubitelje trilera - Fracture.
    A pretrešću i tvoju listu i staviti na to-do listu. Cmok!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ooo, hvala puno na divnim predlozima, vec vidim da cu imati sta da se zanimam ovih dana... zelim ti lep vikend!:)))

      Избриши
  7. Jao Lano, baš mi je drago što su ti se dopali krekeri! Odlično izgledaju, a uz dip od patlidžana... uh, neću ni da mislim! :) Hvala! :)
    A ove Gagine keksiće sam odmah zapazila, sačuvala i iz dana u dan planiram da ih napravim, ali nešto prosto ne stižem! Mogu da zamislim samo kako su mirisni...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Grickalice su za 5+, hvala puno na lepom recepticu, jedva cekam da ih ponovo napravim.:)) A Gagine keksice isprobaj prvom prilikom, nama su se vec prepolovile zalihe iz kutije.:))

      Избриши
  8. Predivnooo, ko bi rekao da i kisa ima svojih cari... Ja je nesto nevolim, ali ako ti budes objavila jos koji ovakav post zavolecu je sigurno! Draga moja sve si prefino uradila i to jos finije uslikala. Ovi post-kisni momenti su pravo osvezenje:) KISS

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Nalence, najlepse je setati posle kise, sledeci put idemo zajedno u setnju!:)))

      Избриши
  9. E sada sam odmah poželjela da pada kiša..odličan post,hvala ti na ovim idejama,i jestivim i filmskim,sve je odlično!

    ОдговориИзбриши
  10. Jedini je problem što ja nemogu da se zaustavim ni sa krekerima ni kolačićima:-)
    Baš si uhvatila lepe kadrove iz šetnje!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad mi jednom dodjes u goste, idemo zajedno u setnju... jel vazi?:)) p.s. sacuvacu i kutiju onih finih krekera, pa cemo i njih poneti u setnju!:D

      Избриши
  11. Ti si već provjereno majstorica u kuhinji i svaka tvoja izvedba je krasna :)
    A moram priznati da je meni French kiss jedan jaaaako drag film, ta romantika me uvijek raznježi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jooj, i meni je taj film jako drag i svaki put me oraspolozi ma koji put da ga gledam.:)))

      Избриши
  12. Draga moja, ne zameri mi, ja tek sad vidim post. Opet sam za vikend bila u selu, a posle ne mogu da se pokupim kad dođem. :)
    Drago mi je da su vam se dopali keksići, moje malo dete je totalno poludelo za njima. Hvala ti na ukazanom poverenju i isprobavanju. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Ne brini, sacuvala sam ti par keksica, hihih... mislim ti vec znas kako su dobri.:)) Vec se razmisljam kad cu ih ponovo praviti posto sam ovu turu vec razdelila, pa mi je ostalo samo jos par komada.:PPP

      Избриши
  13. Анониман15. јул 2013. 22:19

    Predivno i keksici i krekeri. Uek sam za integralne grickalice i paste! Evo, mi konacno docekasmo sunce, a kod vas kisa. Malo ravnoteze nije na odmet!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozemo da se menjamo, mislim ako vam zafali malo kisice.;))) Puno lepih pozdrava!:)))

      Избриши
  14. Divno je kad se može nešto prigricnuti uz film :).
    Krasni su ovi krekeri, sviđa mi se receptić. A fotke iz grada su također odlične, hvala ti što si podijelila dašak atmosfere s nama :)

    ОдговориИзбриши
  15. :)) Da, uz film je najsladje nesto gricnuti, mogu to biti i kokice, ali kad dolazi drustvo, onda je lepo spremiti i neke male zalogajcice.:))

    ОдговориИзбриши