четвртак, 16. јун 2011.

Gratinirane palacinke sa slatkim sirom


Jos jedan lagani recept ako volite zapecene palacinke sa slatkim sirom, samo sto su ovog puta posluzene na malo drugaciji nacin. Naime, konacno sam nasla ove male keramicke posudice ( ima ih u Idei u razlicitim dezenima;)), pa sam resila da ih odmah isprobam!;)) Navedene mere su dovoljne za 3 modlice i vise su odokativne, tako da sastojke slobodno prilagodite vasim potrebama i ukusu.

Sastojci: 10-12 palacinki pripremljnih po vasem omiljenom receptu; za prelivanje: 1 dl mleka, 1 dl kisele pavlake, 1 jaje

Fil: oko 300 g mladog sira, 1 kasika secera, 1 vanilin secer, malo naribane limnuove korice, suvo grozdje po zelji

Priprema:

Pripremite palacinke prema omiljenom receptu i nafilujte ih nadevom od svezeg sira, secera i malo naribane limnuove korice. Ako volite grozdjice, mozete i njih staviti u fil.;)

Zamotajte palacinke i isecite ih na 3-4 dela u zavisnosti od toga koliko su vam visoke modlice u kojima cete ih zapeci. Racunajte da ce vam za svaku modlicu trebati 3-4 palacinke.

Male keramicke modlice namazite maslacem i rasporedite uspravno isecene palacinke. Posebno umutite kiselu pavlaku sa malo mleka, dodajte jedno jaje i prelijte preko palacinki. Zatim sve kratko zapecite u rerni i posluzite toplooo... bon appetit!;))



Petites crêpes farcies au fromage sucré

Ingrédients: une douzaine de crêpes, 1 dl de lait, 1 dl  crème fraîche, 1 oeuf
Pour la garniture: 300 g fromage blanc, 1 cuillère à soupe de sucre, 1 cachet de sucre vanillé, le zeste d´un citron, 50 g raisins secs

Préparation:

 Préparez les crêpes d´après votre recette préferée et laissez-les refroidir.

Pour la garniture: incorporez au fromage blanc le sucre, le zeste râpé de citron et les raisins. Etalez un peu de mélange sur les crêpes, roulez-les délicatement et coupez en 3-4 morceaux. Puis, rangez-les dans des petits plat à gratin beurrée, recouvrez avec la crème fraîche et faites gratiner dans le four pendant 15 minutes à 200° C.


22 коментара:

  1. Анониман16. јун 2011. 16:48

    Izgledaju prekrasno!

    ОдговориИзбриши
  2. Palačinke sa slatkim sirom obožavam i kod nas se često prave!Da mi je sada jedna!

    ОдговориИзбриши
  3. obožavam palačinke sa slatkim sirom! Krasne su

    ОдговориИзбриши
  4. I ja ganjam ove posudice, pa ću baš pogledati u Ideji! Ja bi ovde preko malo preliva od voća, pa da pojačamo kalorije!:)

    ОдговориИзбриши
  5. Lana, nadam se da si videla da je okupljanje pomereno za 26 Juni i da nam se možda možeš pridružiti.

    ОдговориИзбриши
  6. Obožavam zapečene palačinke sa sirom,baš ih često pravim,ovo mi je divan način na koji si ih poslužila..posudice su preslatke...veliki ti pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo je božanstveno i fino u svakoj prilici. Posudice su ti preslatke:) E, ako si požurila da ih upotrebiš, baš volim da zvirnem u tvoju kuhinjicu:))) Kiss

    ОдговориИзбриши
  8. Obožavam zapečene palačinke sa sirom. Za razliku od tebe, ganjam pravokutne posudice, okrugle sam kupila. Kod nas ih ima u Konzumu, samo što više nigdje ne mogu naći dvobojne.

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam ih već dugo radila, odlično izgledaju.
    Zdjelica ti je preslatka baš sam je jučer zapazila kod nas u Konzumu :)

    ОдговориИзбриши
  10. nisam 100 godina jela palacinke sa sirom!!! odlicna ideja!

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман17. јун 2011. 13:14

    Gratinirane slatko ili slano zapecene su najbolje.Tako dobiju nesto 'luksuzno'Moje najomiljenije slatke su Crepe Suzette.A ove tvoje sa sirom volim takodje;)

    ОдговориИзбриши
  12. Volim, volim, volim, zašto uopće pitaš?!? :) :)
    Davimo se u njima, pogotovo na jesen i zimi :)
    Divno ti izgledaju, a ova zdjelica je preslatka :)

    ОдговориИзбриши
  13. Joj, zaljubila sam se u ove posudice, sada samo smisljam sta cu u njima da pravim...moracu sada da nabavim i veliku cetvrtastu pa da mi bude ceo set!:)))

    Draga Jelena, nadam se da ce biti prilike da se jos koji put okupimo, necu moci ovog puta da vam se pridruzim ali mislicu na vas puuuno!:))) kiss

    ОдговориИзбриши
  14. Ne znam šta mi je slađe, ili posudice ili palačinke. Bravo!

    ОдговориИзбриши
  15. Ovo mi se cini jako fino. Svi u kuci jako volimo palacinke i dobro nam je dosao svaki novi recept :-) Stvarno su ti slatke posudice :-)

    ОдговориИзбриши
  16. To je ukusna torta recepte i prekrasne fotografije buenisimo .... BsssMARIMI

    ОдговориИзбриши
  17. Nikad slađih palačinki nisam vidjela :) Posudica je prekrasna! A slatke palačinke sa sirom mogu uvijek, njam :)

    ОдговориИзбриши
  18. Divno, divno, ovakve palačinke obožavam, a kod tebe izgledaju predobro i jako lijepo !

    ОдговориИзбриши
  19. ajem, ovo je prefino, mozda cak i veceras napravim po ovom tvom receptu. krasna fotkica:)

    ОдговориИзбриши
  20. Upravo sam ih napravila s domaćim pekmezom od jagoda! Prefine su, vrijeme i temperatura na kojoj se zapeku je savršeno. Jako su dekorativne, hvala na odličnoj ideji! :) Fotku možeš pogledati na mom Facebook fanpage-u: http://www.facebook.com/pages/Inspired-Foodie-Josipa/308671575795

    ОдговориИзбриши
  21. Draga Josipa, upravo sam videla sam fotkice, krasno izgledaju u onim kariranim crvenim posudicama...hvala ti puno na linku!;)))

    ОдговориИзбриши