понедељак, 4. април 2011.

Pile "croquette"



Ovo je jedan od recepata "iz arhive" koji sam vec ranije objavila na Coolinarici, ali cini mi se da je u poslednje vreme ponovo aktuelan, pa da ga imam zabelezenog i ovde na blogu. Sve je vrlo lagano za pripremu i uvek je ukusno posluzenje ako volite piletinu... ovog puta je pripremljena na nesto drugaciji nacin, ali verujem da ce Vam se svideti na "prvi zalogaj".))

Sastojci: 350-400 g kuvane piletine,  3 dl besamel umaka,  malo seckanog persunovog lisca,  1 mladi crni luk, so, biber 

Za besamel umak:  1 kasike maslaca,  1 kasika brasna,  2 dl mlakog mleka,  so, beli biber, malo muskatnog orascica

Priprema:

Skuvati domacu pilecu supicu sa svim zacinima i potrebni povrcem, pa kuvanu piletinu odvojiti od kostiju i iseckati na male kockice ili rezance (za ovaj recept dovoljno belo meso od jednog veceg pileta).

Napraviti gusti besamel umak, tako sto cemo na rastopljenom maslacu proprziti brasno, sipati mleko, zaciniti po ukusu i kuvati dok se ne zgusne.


Seckano pilece meso izmesati sa ohladjenim besamel umakom, dodati sitno seckani mladi luk i persunovo lisce, pa sve zaciniti po ukusu.

Oblikovati kuglice velicine kajsija, svaku uvaljati u brasno, umuceno jaje i prezlu (dobije se oko 20-tak kuglica). Prziti kratko u dubokom ulju dok lepo ne porumene, pa izvaditi na kuhinjski papir da se upije visak masnoce. Posluziti toplo uz neki fini umak po izboru i mladu dinstanu sargarepu.... bon appetit!:))

16 коментара:

  1. Efektne, krasne pileće kuglice, u stvari kroketi, ali su me oduševile glazirane mlade mrkvice.

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajno ! Probala sam ih po Mihaelinom receptu koji je sličan i fantastični su! :-))

    ОдговориИзбриши
  3. odličan, maštovit i dekorativan način za spremanje piletine! jako lijepo

    ОдговориИзбриши
  4. O, da! Vrlo lep receptic. Piletinu cesto koristim, ovo cu probati prvom prilikom. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  5. Eeee, kada vidim tvoje fotke, možda ovim kroketima dam i drugu šansu. :)
    Pravila sam ih kada si ih objavila, ali nama se nisu svidjele. Bile su nekako previše mekane u sredini, gnjecave.
    Vrlo vjerovatno da sam ja nešto fulala (možda previše bešamela?), i razmišljam se da ih možda ponovo napravim za predstojeći vikend.
    Idemo na popravniiiiiiiiiiiiii :)))

    ОдговориИзбриши
  6. Snimila sam ih još davno. Izgledaju tako sočno, a mi smo veliki konzumenti piletine tako da čekaju da dođu na red! Šargarepice su med medene!

    ОдговориИзбриши
  7. Posto volimo piletinu,obavezno cu da ih probam.Hvala Lana!!

    ОдговориИзбриши
  8. Dragi moji, ovo je fino kad zelite da malo promenite uobicajeni nacin pripremanja piletine, a mlade sargarepice iz priloga samo treba kratko prodinstati uz dodatak kasicice secera, da bi se lepo karamelizovale:))

    Draga Natasa, mozes staviti i manje besamela sledeci put, tek toliko koliko je potrebno da se svi sastojci lepo povezu... ali u sredini ce biti mekane, nisu poput onih pravih cuftica koje znamo, medjutim sve je to kuvano i ne treba brinitu da ce ostati presne, spolja ce biti fino hrskave a unutra kremaste:))

    ОдговориИзбриши
  9. Savrseno mila,savrseno.

    ОдговориИзбриши
  10. Jako mi se sviđa ova kombinacija. Ovo ću definitivno isprobati. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Fino ! Ovako pripremljena piletina je uvijek dobro došla, ukusno i dekorativno. Ali mrkvice...., one su prekrasne, baš ih gledam i divim se !

    ОдговориИзбриши
  12. Prekrasno izgeldaju, a u okus ne sumnjam! Ovo zaista dobro dođe kada se zasitiš pečene piletine :)

    ОдговориИзбриши
  13. Znači nisam fulala, fakat trebaju biti mekane u sredini. :)

    ОдговориИзбриши