петак, 22. октобар 2010.

Rolada od piletine

Dragi moji prijatelji i posetioci bloga, pre tacno godinu dana objavljen je prvi recept u kreativnoj kuhinjici.;)) Mogu vam reci da mi je to vreme proletelo neverovatno brzo, a kao sto je red za prvi rodjendan treba napraviti nesto fino i pocastiti drage goste, pa je tako na danasnjem meniju jedna svecana rolada od piletine (torticu cemo "seckati" u sledecem postu... prvo slano pa slatko, jel`te.;)).

Ovo je nesto sto mozete posluziti u nekoj svecanoj prilici ali i za porodicni nedeljni rucak, i verujte da ce se svi oduseviti. Priprema je mozda malo vremenski zahtevnija, ali puno je jednostavnije nego sto ce vam se uciniti prilikom citanja, nadam se da ce vam se dopasti!;))

Sastojci: 1 pile srednje velicine (oko 1,7 kg), 150 g slanine u tankim listovima, 1 glavica crnog luka, 2 snite hleba, 1 dl mleka, 1 jaje, seckano persunovo lisce, so, Vegeta, biber, malo ulja
Priprema:

Prvo ostrim nozem pazljivo odvojiti kozicu sa pileta, pazeci pri tom da ostane cela koliko je to moguce, jer ce nam posluziti kao osnova za roladu (to je zapravo i najzahtevniji deo posla). Pile zatim iseci na manje komade i odvojiti meso od kostiju (od njih cemo napraviti supicu;)).

Belo meso iseci na tanke filete a meso koje smo skinuli sa bataka i pribataka usitniti u blenderu ili sitno iseckati (sa krilcima se ne morate muciti, njih slobodno iskoristite za supu). Crni luk sitno iseckati i proprziti na malo ulja, a hleb potopiti u mleko i ostaviti da stoji 10-tak minuta dok ne omeksa.

Pripremiti nadev: izmesati meso koje smo usitnili, dodati proprzeni luk i hleb koji smo ocedili od mleka. Sve posuti seckanim persunovim liscem i dodati jedno jaje. Zaciniti po ukusu (bice dovoljna 1 ravna kasicica Vegete, 1/2 kasicice soli i malo bibera).

Preko lista od alu folije rasiriti prvo kozicu od pileta (ako se negde pocepala samo lepo namestiti), odgore rasporediti tanke listove slanine (slika 1). Preko toga staviti filete belog mesa (slika 2), malo posoliti a zatim naneti pripremljeni nadev (slika 3). Sve zajedno uviti u roladu, jos malo posoliti i preliti uljem, pa zamotati cvrsto u alu foliju.

U dublji pleh sipati malo vode i spustiti tako zamotanu roladu, sve zajedno peci na 200 C oko 45-50 minuta. Zatim izvaditi iz rerne i samo malo odmotati foliju, pa vratiti nazad u rernu da se pece jos 20-30 minuta dok korica lepo ne zarumeni.;))

Mozete posluziti i dok je jos toplo uz neki fini prilog od povrca, ali cete roladu ipak lakse iseci ako sacekate da se malo prohladi. Vrlo je ukusna i kad se ohladi pa se moze pripremiti i ranije... bon appetit!;))

27 коментара:

  1. Srećan blog rođendan. Zaista fino jelo i ovo je lakša varijanta od moje. Ja sam celo pile (dobro nisam lično ja imala sam pomoć) odvajala od kosti pa onda filovala i rolala. Ovo je mnogo brže. Odlično i jako elegantno!

    ОдговориИзбриши
  2. Sretan rođendan tvojoj "Kuhinjici"! :) Da bude pun(a) još lijepih recepata, slatkih, slanih, kolačića, kiflića... A roladica je vrh! Žao mi je što nisam toliko vješta da je radim.. :(

    ОдговориИзбриши
  3. To mene najviše oduševljava kod Mignonne :)
    Sve je precizno, elegantno i 100% profi :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Cestitam..Nekako su nam blogovi vrsnjaci, i ja neki dan proslavila 1. rodjendan :)) Predivno jelo :)))

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala, cure!;)) draga Jelena, volela bih isto to jednom da isprobam, da od celog pileta napravim roladu, samo ne znam kako bih se snasla sa koscicama!;D

    Draga moja Natasa, jel mi verujes da sam ovu roladu sada prvi put pravila... recept sam pre nekog vremena spazila u jednom casopisu, ali kad je dosla na red za probu od tog casopisa ni traga ni glasa...tako je to kod mene, sigurno ga cu pronaci posle nekog vremena!;P
    Na kraju sam roladu pravila po secanju, uz malo improvizacije...e pa, ako je to meni poslo za rukom, onda ce sigurno i tebi, stvarno nije tako komplikovano koliko se cini...a ukus je fantastican!;))

    Draga Tina, volim da ovde sa vama podelim receptice koji su provereni, a desi se da nekada nesto i ne ispadne kako treba, ali to onda ide na "popravni"!;))

    Hvala, draga Jafi... i saljem puno pozdrava za mog "blogo-vrsnjaka"!;))

    ОдговориИзбриши
  6. Čestitke Mignnone!!., a roladica VRHUNSKA!

    ОдговориИзбриши
  7. Srecan blogrodjendan....Rolada je sjajna...njamnjammljacmljac....
    :)))

    ОдговориИзбриши
  8. Minjoncicu, srecan ti blog-rodjendanko!
    Roladica je super, ali je mogla da padne neka tortica pa da duvamo svecice :P
    Salim se ;)

    pozdravcic :-***

    ОдговориИзбриши
  9. Srećan rodjendan uz želju da se još dugo družimo i nestrpljiva sam da prokemtarišem recept, joooooj. Al, red je red - prvo rođendan, pa nek' je srećno i veselooooo! Oduševilo me je sve, ali apsolutno sve od stepena iskorišćenosti namirnica do konačnog izgleda! Au, svaka čast:))

    ОдговориИзбриши
  10. ;))) Bice i tortica, nisam mogla da se odlucim sta pre da Vas posluzim, hihih....svecice cemo duvati u sledecem postu!;D
    Drugari, ova rolada je tako izdasna i zasitna, volela bih da mogu nekako da Vam docaram i ukus...eh, nema Vam druge, moracete je praviti!;PPP

    ОдговориИзбриши
  11. Sretna ti prva godišnjica! Bez tebe ovo naše blogiranje ne bi bilo ovako uspješno i raznoliko. Iskrene čestitke i na tvojem trudu i krasnim receptima koji su nas obogatili i inspirarali.
    Što se tiče rolade, nisam neki ljubitelj piletine, ali od ovog bi svakako smazala komad. Baš mi se sviđa što je ovako iz dijelova mesa a u sredini začinjeno. Baš za gozbu.

    ОдговориИзбриши
  12. čestitam ti godišnjicu, ima nas puno što smo počele bloganje prošli oktobar, i gle gdje smo danas! Za pile i ovu roladu jedino što mogu reči je: WOW!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  13. Sretan prvi rođendan tvom krasnom blogu i želim ti još puno ovakvih obljetnica. :)

    Jako mi se sviđa ova rolada, radim jednu vrlo sličnu i znam da je ovo izvrsno jelo. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Ne samo da mi se rolada svidjela već je rolada vrhunska !! I tako i izgleda.
    Prava rođendanska poslastica :)

    Sretan 1. blogo-rođendan i da ih bude još puno, puno, ..... :)

    ОдговориИзбриши
  15. Pa ti si tek naučila da hodaš a već nas vodaš od delicije do delicije ;)))
    Sretno ti bilo !!!

    ОдговориИзбриши
  16. Draga Mignonne,srećan ti 1. blogorođendan!!!
    Još puno ovako divnih i otmenih receptića a tortu jedva čekam;))

    ОдговориИзбриши
  17. Čao Mignonne. Ne znam ni kad deci izrastu zubi, a ne malim blogićima. No ako si nas do sad OVAKO hranila, mogu misliti šta će biti kad "malome" izbiju Šestice :))) Super si Mignone, nisam ja znao da si ti od skora u blog vodama. Lako je napraviti takvu grešku, jer očito kuvaš već dosta dugo, ali ni to nije dovoljn. Jednostavno kuvanje ti LEŽI.

    Ovaj rolat mi se BAŠ SVIĐA. Žao mi je što po ceo dan visim u onoj rupi od moje radionice (sad počinju slave, i do Nove Godine me kuhinja neće videti :(, bar kad su ovakva jela u pitanju) pa neću stići da ga napravim odmah, ali se lako može desiti da ga napravim za drugi treći dan Nove Godine. Kad mi prasetina izađe na nos, a nekako je bez veze da jedeš recimo PILAV za Novu Godinu :)))

    Srdačan, i najiskreniji pozdrav, i tebi i tom "mališi".

    ОдговориИзбриши
  18. Dragi moji, hvala Vam punooo na lepim komentarima i cestitkama, bas ste me razveselili...nadam se da cemo se i dalje ovako fino druziti i kuvati zajedno!;)))

    ОдговориИзбриши
  19. ova roladica je odlična, baš mi se dopada što je zamotana ovako u kožu, pa još slaninica... ma za peticu

    ОдговориИзбриши
  20. E pa sretna godišnjica, draga kreativko! Napravi još puno dobrih slano-slatkih delicija i podijeli ih s nama.
    Ova roladica je nešto jako lijepo i dekorativno, baš vrhunski.

    ОдговориИзбриши
  21. Bas mi je drago da Vam se svidja, i ako se nekom prilikom mozda nadje na Vasem stolu, obavezno mi javite utiske!:))) puno pozdrava...

    ОдговориИзбриши
  22. Molim te pomagaj ako si tu dnas, večeras se spremam se peći tu roladu, ali mi nije jasna ta voda u plehu, može li se stavit ulje jer ja bi ubacila i krompire.
    Hvala na odličnom receptu i pozdrav!!

    ОдговориИзбриши
  23. Kasno sam videla pitanje ali nadam se da je sve fino uspelo...moze se sipati i malo ulja i malo vode, to je samo zbog toga da ne izgori tepsija, a krompirici sigurno nece smetati...;)))

    ОдговориИзбриши