недеља, 6. јун 2010.

Krmenadle u foliji

Kako nam se vec priblizava leto i dani postaju sve topliji, gledam da ono sto se priprema za rucak bude brzo gotovo i bez suvisnog zagrevanja kuhinje, pa u tom cilju evo jedne ideje za "brzopotezni" rucak....vrlo je ukusno, nadam se da ce se i Vama svideti;)))

Sastojci: 4 krmendle, 100 g dimljene sunke, 100 g sampinjona, manja glavica crnog luka, belo vino, so, biber, malo maslaca

Priprema:

Krmenadle posoliti i kratko zarumeniti sa obe strane na malo maslaca i ulja. Izvaditi iz tiganja i odlozit na stranu, pa na tom istom ulju proprziti sitno seckani crni luk i listice sampinjona. Zaciniti po ukusu, a pri kraju dodati malo belog vina i sve zajedno jos kratko prodinstati.


Pripremiti 4 lista alu folije, svaki premazati sa malo maslaca pa rasporediti krmenadle. Preko mesa staviti po snitu sunke i nadev od sampinjona. Zapakovati kao paketic, sloziti na pleh i staviti u rernu da se pece jos 10-15 minuta. Servirati tako zajedno sa folijom, ili ako vise volite izvadite iz paketica i lepo slozite na tanjir...bon appetit.;))


8 коментара:

  1. :) kao da si mene pitala! I ja sam nedavno otkrila (toplu vodu:)) taj nacin kuhanja - en papilotte i stvarno je super, brzo, cisto, jednostavno, i najvaznije ukusno, a varijacije su bezbrojne.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično! Što kaže melrose-super, brzo, čisto, jednostavno, i najvažnije ukusno!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično, inače volim jela spremljena u pećnici što znači manje stajanja iznad špahera. Ali,... tako mi se nekako više zagrije kuhinja! Pa ti budi pametan!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  4. mmmm fino, fino! :)))) I ja volim kuhati u foliji. Jedno vrijeme sam masu stvari pekla u onim kesama za pečenje. Rerna čista, nema prskanja masnoće i znatno lakše za čišćenje posude za pečenje :)

    ОдговориИзбриши
  5. evo i ja da se pridruzim odobravanju kuhanja u foliji, od ribe preko piletine i svinjetine, fino i cisto :))

    ОдговориИзбриши
  6. Odlično ! Ja uglavnom ovaj način pripreme koristim kada je riba u pitanju. Ova kombinacija sa kremenadlama mi se sviđa i jako dobro mi izgledaju !

    ОдговориИзбриши
  7. Krmenadle su izazov, jer ih ne volim kad su suve. A ove mogu da zamislim samo kao vrlo socne i ukusne. Obicno biram meso oko rebara, ali ovaj nacin cu pribeleziti za sledeci put. Jako rado citam tvoj blog, a slike su ti fantasticne.

    ОдговориИзбриши
  8. Ovo je stvarno bio divan ručak. MM, bebac i ja smo uživali. Čini mi se da sam ja malo više obzirom da je vrijeme potrebno za pripremu ovog ručka minimalno :). Pažnju skrećem onima koji budu pravili da pri kupovini odaberu tanje krmenadle jer će time dobiti maksimalnu sočnost. Naime, one koje su bile tanje, bile su predivno sočne, a dok su deblji komadi malo suvlji.Ovo je moje iskustvo! Preporučujem! Hvala puno!

    ОдговориИзбриши