субота, 25. април 2015.

U gostima kod Tanje


Danas smo u gostima kod Tanje i istražujemo njen blog Kuhinja zaposlene žene, a sve u okviru blogerske igrice FBI rukavice koju je osmislila naša Maja.;)

Mogu vam reći da sam uživala u isprobavanju Tanjinih receptića, zapravo najradije bih se preselila u njenu kuhinju, jer sve šta sam pravila je bilo veoma ukusno. Svi recepti su napisani precizno i detaljno, sem toga svaki recept ima i opciju za štampanje što uveliko olakšava arhiviranje recepata, a tu je i slikovni indeks za lakše snalaženje po kategorijama.

Toplo vam preporučujem da posetite Tanjin blog, a u nastavku slede fotkice recepata koje sam isprobala, nadam se da vas inspirisati da ih isprobate (recepti su linkovani u naslovima;).




Ovo je nešto što ću definitivno ponovo praviti jer nam se veoma dopalo. Samo testo je divno mekano, a za nadev možete staviti bilo šta po želji, posebno je interesantno ako se nađe malo topljenog sira koji će upotpuniti doživljaj "probuđenog" vulkana.:)


Jedan deo peciva sam napravila na klasičan način, znači umesto kratkotrajnog kuvanja u vodi sa sodom-bikarbonom (kao za bavarsko pecivo), samo sam ih premazala umućenim jajetom i ispekla (slika ispod). Dopala su nam se na oba načina, šefu možda čak i više kao bavarsko pecivo. Toplo ih preporučujem za probu, a recept pogledajte ovde .:)





Ovo je jedna raskošna štrudla, divnog i punog ukusa, sa medom, krupno mlevenim orasima i toplim začinima, poput cimeta i karanfilića. Napravite ovu štrudlu za neku svečanu priliku i čućete samo  uzdahe i mmmmmm.:)


Kod mene je u obliku venca i to je samo malecna izmena koju sam napravila, recept je bez greške i za svaku preporuku. Ako ga budete napravili, uživaćete u svakom zalogaju!



Doboš torta


Odlučila sam se mini verziju jer ovo je prvi put da pravim Doboš tortu.:) Dopala mi se kad sam je videla na Tanjinom blogu (orignalni receptić je Marijin) i odmah sam rekla da ću pokušati da je napravim.:)

Radila sam od pola mere i pekla po tri korice u plehu od rerne, preko nacratnih krugova na papiru za pečenje (dobila sam 9 korica prečnika 20 cm). Sve je dobro i brzo išlo jer su se korice pekle samo po 5-6 minuta, a fil je već bio napravljen ranije.


Jedino sam malo nespretno uradila prelivanje korice sa karamelom, tako da ću još morati da vežbam.:) Koricu sam prvo isekla i poređala trouglice jedan pored drugog, pa sve zajedno prelila (računala sam da ću ih tako lakše iseći). Mislim da je možda ipak bolje raditi preko cele kore jer su se trouglići pomerali, karamel je ispunio sredinu, pa sam svakako morala da ih isečem.

Kod Jelene na blogu možete pronaći par korisnih saveta kako napraviti savršenu glazuru za doboš tortu, možda pomogne.:)


Bakine šapice


Skoro me neki recept nije toliko oduševio kao Bakine šapice.:) Već odavno želim da ih napravim i sada je bila prava prilika. Da vam ne govorim da sam kalupe za šapice kupovala već par puta i svaki put misteriozno nestanu kad se odlučim da ih napravim.:)


Uspela sam nekako da iščeprkam desetak kalupića i nekoliko korpica, pa sam ih pekla u više tura. Kad sledeći put nabavim kalupiće (ili možda uspem da pronađem sve one "stare"), uvezaću ih mašnicom i držati na kuhinjskom stolu.:)))

Divni prhki kolačići za grickanje uz čaj, kafu ili toplu čokoladu, koji će vas podsetiti na toplu bakinu kuhinju, gde je sve bilo lepo i ušuškano - svakako isprobajte ovaj receptić.:)



22 коментара:

  1. Odlican izbor! Dobosica mi narocito fino izgleda ali kako imam neku moju verziju nisam je isprobala mada se sad premisljam jer bas odlicno izgleda. Sapice sam probala i odlicne su jedino sam ja malo vise samljela orahe a cini mi se da su ovako jos bolje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozes je slobodno napraviti od pola mere, cak i zazmrznuti, pa samo seckati po potrebi... nasa tortica ceka tatin rodjendan za par dana, samo sto su mi neki misici vec poruckali pola "poklopicica" sa karamelom.:)))

      Избриши
  2. i ja sam pravila vulkan pecivo i sapice . Odlicni recepti . Cak su pohvalili sapice da su poslednji put jeli tako dobre pre 60 godina. Prave starinske . Odlicne fotke i izbor ... kao i uvek :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Sanja... kod nas se nisu pravile sapice i bas sam zbot toga zelela da ih isprobam, sada cu ih sigurno cesce praviti.:))

      Избриши
  3. Ne znam sta je lepse!!! Divan odabir si napravila i sve mi se svidjaaaa :) Dobošica je preslatka.
    Tanja zaista ima dobre recepte i tesko im je odoleti... Ja sam se mukom mučila da izbegnem ta vulkan peciva al' veruj mi da ih sanjam ;) Pokleknuću, znam.
    <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Nalence... cuvam ti jedno parcence, kad mi dolazis?:)) p.s. nemoj da sanjas vulkan peciva, neka budu iznenadjenje vec sutra ujutru.:)) kisss

      Избриши
  4. Fantastičan izbor recepata a prezentacija fenomenalna...kod Tanje na blogu je teško da se čovek odlčuči šta da isproba, jer mi se sve sviđa. Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga Zorice, u pravu si za Tanjine recepte, nije bilo uopste lako izabrati.:)))

      Избриши
  5. Tanja zaista ima odlicne recepte...a tvoje divne slike im daju poseban sarm...

    ОдговориИзбриши
  6. Odlično si sve napravila. Vulkan peciva sam i ja mjerkala, ali ih na kraju nisam stigla napraviti. Tvoja je dobošica prekrasno ispala. Ja sam ju već ranije radila po Tanjinom receptu i onaj dio s karamelom se super rezao nožem (pogledala sam kako to radi Rudolph van Veen), mada nemam pojma kakvog je bio okusa jer ne volim karamel.
    Sad bih ti najrađe ukrala nekoliko bakinih šapica, divno izgledaju
    Sad bi mi najbolje pasale ove

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Tamara, peciva obavezno isprobaj, odusevices se sigurno... a rezanje karamela moram jos uvezbati, moracu da napravim par korica samo za tu namenu.:)) p.s sapice odmah pakujem i saljem ti brzom postom.:))) cmok...

      Избриши
  7. Draga moja, veliko ti hvala na svemu - na probanju, lepim rečima, preporuci. Mnogo mi je drago da ti se recepti dopadaju, jer je meni sve drugo sporedno, zbog recepata sve to i radim. Inače, ti si direktno zaslužna za moj početak blogovanja, jer si prvi blog koji sam otkrila u jednom jako lošem periodu života. Sa tvojim blogom sam došla na ideju da sebi napravim hobi i to me je držalo i čupalo. Posle je prešlo u zadovoljstvo i evo me tu, već skoro četiri godine. Hvala i za to ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Tanjuska, hvala puno tebi na svim divnim recepticima koje si podelila sa nama, zaista ih je bilo pravo uzivanje praviti:) Drago mi je sto si, uprkos svemu, pocela da pises blog i pocastvovana sam ako sam bar malkice doprinela tome.:) Saljem ti poljupce i radujem se zajednickoj kafici, kad god da stigne na red!:)))

      Избриши
  8. Super odabir, jako me privlači medeni vijenac.

    ОдговориИзбриши
  9. Predivno i njeni recepti i tvoj izbor:) isla sam i kod Tanje na blog, toliko divnih recepata:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti... sa njenim recepticima neces pogresiti za bilo sta da se odlucis.:))

      Избриши
  10. Divne si stvari napravila i isprobala, a slike su fantazija! ♥ Mene od pripremljenog privlači sve! :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gago, izvooooli dodji, ima jos tortice u zamrzivacu, a cas cemo napraviti i nesto slano.:)))

      Избриши
  11. Одговори
    1. Hvala Ingrid... peciva su fenomenalna, bas puno narastu i treba paziti da ne "iskipe" iz pleha.:)))

      Избриши