понедељак, 23. фебруар 2015.

U gostima kod Naleta :)


U današnjem postu nema receptića, ali zato ima puuuno "ukusnih" fotkica!:)) Danas smo u gostima u Naletovoj kuhinji, na blogu Coolinarija, a sve u okviru igrice FBI rukavice čiji je kreator naša Maja.

Neke osobe vam jednostavo postanu bliske iako ih možda nikada pre toga niste upoznali. Nekako se prepoznate jer delite slična interesovanja, a komentari ostavljeni ispod postova su uvek dobronamerni i izmame vam osmeh na lice. Jedna od takvih osoba je upravo naša Nale.:)

Za istraživanje Naletove kuhinje i isprobavanje receptića imali smo puna dva meseca, a evo šta sam odabrala za probu od njenih đakonija (linkovi iznad svake slike vode do receptića:).

Kajmak pogača


Naša Nale je prava majstorica za fine pogače i peciva, zato je moj prvi izbor bila upravo jedna pogača sa kajmakom.:) Zanimljivog izgleda i još boljeg  ukusa, osvojila nas je na prvi zalogaj! Ovde postavljam samo par sličica pripreme, a kod Naleta pročitajte ceo recept - tople preporuke za probu!


Pogača izgleda poput  nekog veeelikiog puža, a tek što dobro miriše! Možete čak napraviti i male "pužiće" kao pojedinačno pecivo, biće zgodni da se ponesu za užinu na posao ili u školu.


Mislim da će se ova pogača naći uskoro ponovo na našem stolu.:)



Rolnice sa pečurkama i bešamelom


Ove rolnice su zaista nešto posebno.:) Veoma se brzo i lako naprave, čak i ako se odlučite za pola mere dobićete pun tanjir ukusnih zalogajčića. Fil možete napraviti i dan ranije, pa ih ujutru samo brzo smotati za doručak. Mislim da bi bilo fino dodati i malkice naribanog kačkavalja u bešamel preliv, eto možda sledeći put za probu - baš su nam se dopale, mmmmm.



Salata sa pečurkama


Pošto mi je ostalo dinstanih šampinjona (fil za rolnice), rešila sam da napravim i ovu ukusnu Naletovu salatu. Sa krastavčićima, mirođijom i pavlakom je zaista bila odlična i mislim da ćemo je od sada češće praviti.:) Klik da pročitate receptić.



Pirinač sa limunom i brokoli salata


Čini mi se da se dosta blogerica odlučilo upravo za ovaj fini receptić, i to sa razlogom. Pirinač sa limunom je potpuno drugačiji od svega što smo do sada probali, pikantan i osvežavajući u isto vreme. Salata od brokolija je bila odličan "kompanjon", za one koji se možda odluče da poste ovo je idealan receptić. Jedan od onih finih ručkova posle kojih se osećate lagano poput perceta, ručak za 5+!:)



Snežna lenja pita


Ovaj kolačić je pobrao sve pohvale, kako domaćih degustatora tako i komšija.:) Omiljena lenja pita sa jabukama u kombinaciji sa "kapicama" od umućenog šama, a između svega toga sočni fil od jabuka, malo seckanih oraha i fini sloj pekmeza od kajsija.


Ovaj kolač, pomalo rustičnog izgleda, oduševiće vas lakoćom pripreme i ukusom. Vrlo je izdašan i užvaćete u njemu dugo uz šoljicu omiljenog napitka. Kod Naleta možete pročitati originalni recept (i obavezno ga odštampajte u više primeraka kako biste mogli da ga podelite i komšijama:).


Ako ih možda još niste pravili, svakako isprobajte i sledeće Naletove recepte - na linkovima ispod je mali izbor nama omiljenih i već ranije isprobanih recepata sa bloga Coolinarija.:)


1. Fenjerčići
2. Propeć - vranjanska pita
3. Usukana maslenica
4. Integralni štapići

24 коментара:

  1. :D i ja sam pravila rolnice sa pečurkama . Odlične su. I mi smo isto zadovoljni .Pisaću ovih dana. Dobar izbor.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista su fine i jedva cekam da cujem tvoje utiske, cini mi se da nas je dosta isprobala slicne receptice.:)

      Избриши
  2. Bogata trpeza, ove rolnice sa pecurkama bas mame!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Nale je jedna od dragih dusica blogosfere! Krasan odabir si napravila!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U potpunosti se slazem sa tobom, nasa Nale je prava dusica i posebno je uzivanje isprobavati njene recepte.:)

      Избриши
  4. Uvek se vraćam njenim receptima, a ove rolnice s pečurkama su me trenutno uznemirile...<3 Hvala što me podseti da ih nismo isprobali ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Samo reci ako treba da te podsetim jos nesto, hihihi... salim se, zaista su fine i sigurna sam da cete uzivati.:))

      Избриши
  5. Super izbor, divne slike! Ne zna se šta je lepše ♥
    E, a kad bi mi ti sad ponudila nešto od ovih lepota, pružila bih ruku prema pirinču sa limunom :))) Mnogo dobro izgleda...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gago, najvise bih volela da ti teleportiram ceo meni, ali znam da ces se ti vec snaci sa Naletovim recepticima.:))

      Избриши
  6. Laaaaannniiiiceee! <3
    Znaš šta? Ti si stvarno posebna, kao što sam ti uvek i govorila. Hvala ti na isprobavanjima a posebno ti hvala što si svojim radom ulepšala moje receptiće:))) Sve ti je prelepo i baš sam zadovoljna što sam ti se na ovaj način ušunjala u kuhinjicu... Slatka moja, pogača ti je san snova. Ma, sve je predivno i znaj da si me raznežila... ali neću ovde o tome <3 Nisam ni pretpostavila da ovako emotivno mogu reagovati na isprobavanje receptića. Ali ima nešto više u tome... Hvala ti, srce mi je puno. Grlim te, ljubim te. A ti se brani koliko hoćeš, ne puštam te:))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Nale, pre svega hvala tebi na svim ovim "divoticama" koje si podelila sa nama, zaista smo uzivali u pravljenju kao i u degustaciji. Drago mi je da sam te danas bar malkice obradovala, saljem puuno poljubaca i lepih pozdrava!:)))

      Избриши
  7. Kao i uvijek kod tebe, izvedba je pravo malo savršenstvo! A i odabir mi se sviđa. Najviše one rolnice koje bilježim. Hvala.

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan izbor recepata i sve izgleda fantastično.Baš mi je drago da ste i vi uživali u Naletovim receptima.

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan izbor a prezentacija vrhunska i baš mami na isprobavanje

    ОдговориИзбриши
  10. Ona pogača s kajmakom mi odlično izgleda. Pitu od jabuka sam i ja radila i nestala je čim sam je napravila, stvarno odličan izbor!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ingrid, ako stignes napravi svakako i pogacu sa kajmakom, ukus se ne moze opisati, mora se probati.:))

      Избриши
  11. Puno Vam hvala na preporuci za pogacu sa kajmakom! Pravila sam i bila je sjajna. Najvise mi se svidelo sto je i drugi dan bila maltene sveza kao i prvi. Definitivno cu je ponovo praviti! Veliki pozdrav, i sve pohvale za Vase slike i blog (koji uzgred bas dugo pratim :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Una, hvala puno i Vama, drago mi je da ste isprobali pogacu i da Vam se dopala.:) Naletovi recepti su uvek pouzdani i precizni i koji god budete odabrali necete pogresitim jos jednom hvala puno na javljanju i lepim utiscima.:) Veliki pozdrav!

      Избриши