недеља, 8. фебруар 2015.

Starogradske kiflice


Jedan divan starinski recept za prhke kiflice uvaljane u mešavinu šećera, cimeta i lešnika, punjene Nutellom. Originalni recept je sa Coolinarike a objavila ga je Unikatica. Sigurna sam da ćete uživati u ovim slatkim zalogajima uz popodnevnu šoljicu toplog čaja.:)

Starogradske kiflice


Sastojci: 300 g brašna, 200 g maslaca, 200 g svežeg sira, prstohvat soli

Fil: 150 g Nutelle, 50 g prženih lešnika

Smesa za posipanje: 150 g mlevenih lešnika (badema ili oraha), 150 g šećera, 1 kašičica cimeta

Priprema:

Izmrviti brašno i maslac među prstima da se naprave grudvice. Dodati oceđeni sveži sir i umesiti glatko testo. Podeliti na 4 dela i oblikovati loptice, pa svaku zamotati u foliju i staviti u frižider na sat vremena.

Radnu površinu posuti mešavinom mlevenih lešnika, šećera i cimeta. Izvaditi jednu lopticu testa pa razviti okruglu koru. Posuti pripremljenom mešavinom, pa još par puta okrenuti da se sve dobro zalepi.


Koru podeliti na 8-12 delova i svali deo malo zaseći na sredini. Izmešati Nutellu sa prženim mlevenim lešnicima, pa na svaki trouglić staviti po kašičicu fila. Zaviti kiflice i poređati na pleh. Ponoviti postupak sa preostale 3 loptice testa. Peći na 180 C da blago zarumene na ivicama.

Od ove mere se dobiju dva pleha kiflica. Kiflice  se mogu čuvati u zatvorenoj kutiji nekoliko dana.

Prijatno grickanje!:)


Najtoplije preporuke za ovaj lepi Unikaticin recept, ako ih jednom isprobate sigurna sam da ćete ih praviti još puno puta.:)


23 коментара:

  1. Vec duze vreme merkam ovaj recept, nikako da dodje na red. Deluju preukusno!

    ОдговориИзбриши
  2. Ajme meni koja divota, obavezno ih moram napraviti!!

    ОдговориИзбриши
  3. predivne su...znam..probala sam..i opet ćemo :)

    ОдговориИзбриши
  4. que deliciosa receta,,,ahora me comía cuatro si arrepentirme ,,jajajja..un beso

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo su fantastične kiflice i baš mi je drago da si ih i ti isprobala. Uživajte u njima.

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo sam zabelezila i vec neko vreme merkam recept al nikako da napravim. Sada se grdno kajem, dok gledam ove slatkice koje si napravila;) Divneeee!

    ОдговориИзбриши
  7. Sigurna sam da ove kiflice stvaraju ovisnost, presavršeno izgledaju.

    ОдговориИзбриши
  8. Nutela, lesnik i cimet, nista lepse, izgledaju heavenly:)) Ovo cu pozajmiti!

    ОдговориИзбриши
  9. Ove kiflice su moj neostvareni zimski san i plan! Koliko im se samo kanim, ali napravicu ja njih makar u avgustu! :) Kiflice su ti predivne, prosto mame sa fotografija i cini mi se da bih se tesko zaustavila na jednoj, pa cak i dvije, malo vjerovatno i na tri... :)

    ОдговориИзбриши
  10. ni ja ih još nisam probala...mjerkam ih već dugo a onda zaboravim na njih.na cool su jedno vrijeme bili baš hit..

    ОдговориИзбриши
  11. Dragi moji, koji jos niste probali ove fenomenalne kiflice, pod hitno ih isprobajte, hihihi... a i oni koji su vec pravili neka se malo podsete, sigurna sam da ce ukucani uzivati.:)))

    ОдговориИзбриши
  12. Fino si stilizovala te tvoje kiflice...jos samo jedna starogradska pjesma fali!

    ОдговориИзбриши
  13. Boženstvene su ti, zapele su mi za oko još kad si stavila slike na Coolku :* Inače, i ja sam iz kluba onih koje merkaju ove kiflice, a nisu ih još pravile...

    ОдговориИзбриши
  14. Pridružujem se klub i sigurno ću probati!

    ОдговориИзбриши
  15. Nema opravdanja što je recept ovoliko dugo čekao probu. Sada kada sam ih isprobala, neopisivo mi je žao što je recept ovoliko dugo stajao čekajući :D

    Izmenila sam minimalno:

    maslac = margarin
    lešnik = orasi
    nutela = dzem od dunja + veća čokoladna kapljica
    +kora narandže.

    Mogu samo da naslutim kako su dobre u originalu, kada su i sa promenama ovako dobre.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da je receptek stigao na red, a sa izmenama odlicno zvuci, verujem da su nestale u trenu.:))) Saljem lepe pozdrave i poljupce!:))

      Избриши
    2. Evo danas spremam ponovo :) ali šaljem studentu... moraću da uduplam meru, da bi ostala koja i nama hihihihi...

      Srdačan pozdrav šaljem iz Paraćina! :D

      Избриши
    3. :))) Bravo za mamu i sve najbolje studentu, uz ove kiflice se najbolje spremaju ispiti.:))) Veliki pozdrav!:D

      Избриши