недеља, 08. фебруар 2015.

Starogradske kiflice


Jedan divan starinski recept za prhke kiflice uvaljane u mešavinu šećera, cimeta i lešnika, punjene Nutellom. Originalni recept je sa Coolinarike a objavila ga je Unikatica. Sigurna sam da ćete uživati u ovim slatkim zalogajima uz popodnevnu šoljicu toplog čaja.:)

Starogradske kiflice


Sastojci: 300 g brašna, 200 g maslaca, 200 g svežeg sira, prstohvat soli

Fil: 150 g Nutelle, 50 g prženih lešnika

Smesa za posipanje: 150 g mlevenih lešnika (badema ili oraha), 150 g šećera, 1 kašičica cimeta

Priprema:

Izmrviti brašno i maslac među prstima da se naprave grudvice. Dodati oceđeni sveži sir i umesiti glatko testo. Podeliti na 4 dela i oblikovati loptice, pa svaku zamotati u foliju i staviti u frižider na sat vremena.

Radnu površinu posuti mešavinom mlevenih lešnika, šećera i cimeta. Izvaditi jednu lopticu testa pa razviti okruglu koru. Posuti pripremljenom mešavinom, pa još par puta okrenuti da se sve dobro zalepi.


Koru podeliti na 8-12 delova i svali deo malo zaseći na sredini. Izmešati Nutellu sa prženim mlevenim lešnicima, pa na svaki trouglić staviti po kašičicu fila. Zaviti kiflice i poređati na pleh. Ponoviti postupak sa preostale 3 loptice testa. Peći na 180 C da blago zarumene na ivicama.

Od ove mere se dobiju dva pleha kiflica. Kiflice  se mogu čuvati u zatvorenoj kutiji nekoliko dana.

Prijatno grickanje!:)


Najtoplije preporuke za ovaj lepi Unikaticin recept, ako ih jednom isprobate sigurna sam da ćete ih praviti još puno puta.:)


24 коментара:

  1. Vec duze vreme merkam ovaj recept, nikako da dodje na red. Deluju preukusno!

    ОдговориИзбриши
  2. que deliciosa receta,,,ahora me comía cuatro si arrepentirme ,,jajajja..un beso

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo su fantastične kiflice i baš mi je drago da si ih i ti isprobala. Uživajte u njima.

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo sam zabelezila i vec neko vreme merkam recept al nikako da napravim. Sada se grdno kajem, dok gledam ove slatkice koje si napravila;) Divneeee!

    ОдговориИзбриши
  5. Sigurna sam da ove kiflice stvaraju ovisnost, presavršeno izgledaju.

    ОдговориИзбриши
  6. Nutela, lesnik i cimet, nista lepse, izgledaju heavenly:)) Ovo cu pozajmiti!

    ОдговориИзбриши
  7. Ove kiflice su moj neostvareni zimski san i plan! Koliko im se samo kanim, ali napravicu ja njih makar u avgustu! :) Kiflice su ti predivne, prosto mame sa fotografija i cini mi se da bih se tesko zaustavila na jednoj, pa cak i dvije, malo vjerovatno i na tri... :)

    ОдговориИзбриши
  8. ni ja ih još nisam probala...mjerkam ih već dugo a onda zaboravim na njih.na cool su jedno vrijeme bili baš hit..

    ОдговориИзбриши
  9. Dragi moji, koji jos niste probali ove fenomenalne kiflice, pod hitno ih isprobajte, hihihi... a i oni koji su vec pravili neka se malo podsete, sigurna sam da ce ukucani uzivati.:)))

    ОдговориИзбриши
  10. Fino si stilizovala te tvoje kiflice...jos samo jedna starogradska pjesma fali!

    ОдговориИзбриши
  11. Boženstvene su ti, zapele su mi za oko još kad si stavila slike na Coolku :* Inače, i ja sam iz kluba onih koje merkaju ove kiflice, a nisu ih još pravile...

    ОдговориИзбриши
  12. Nema opravdanja što je recept ovoliko dugo čekao probu. Sada kada sam ih isprobala, neopisivo mi je žao što je recept ovoliko dugo stajao čekajući :D

    Izmenila sam minimalno:

    maslac = margarin
    lešnik = orasi
    nutela = dzem od dunja + veća čokoladna kapljica
    +kora narandže.

    Mogu samo da naslutim kako su dobre u originalu, kada su i sa promenama ovako dobre.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da je receptek stigao na red, a sa izmenama odlicno zvuci, verujem da su nestale u trenu.:))) Saljem lepe pozdrave i poljupce!:))

      Избриши
    2. Evo danas spremam ponovo :) ali šaljem studentu... moraću da uduplam meru, da bi ostala koja i nama hihihihi...

      Srdačan pozdrav šaljem iz Paraćina! :D

      Избриши
    3. :))) Bravo za mamu i sve najbolje studentu, uz ove kiflice se najbolje spremaju ispiti.:))) Veliki pozdrav!:D

      Избриши