среда, 28. мај 2014.

Slani mafini sa slaninom, sirom i maslinama


Topli, mirisni i na brzaka napravljeni da vam kuća od ranog jutra fino zamiriše.:) Ukusni slani mafini su idealni za doručak uz čašu jogurta, zgodno se pakuju i mmogu se poneti na posao ili u školu kao užina, možete ih grickati i uveče za večeru ako (pre)ostanu... a ni gosti im neće tako lako odoleti.:)

Sastojci (za 6 mafina): 150 g brašna, 1 ravna kašičica praška za pecivo, 1/2 kašičice soli, 150 ml jogurta, 50 ml ulja, 1 veće jaje, 50 g hamburške slanine, 50 g kačkavalja, 50 g zelenih maslina, sveže začinsko bilje (peršun, bosiljak, timijan), mleveni biber

Priprema:

U dubljoj posudi izmešajte brašno, so i prašak za pecivo. Dodajte jogurt, ulje, jedno jaje i sve lepo izmešajte. Slaninu, kačkavalj i masline iseckajte na sitnije kockice i umešajte u prethodnu smesu (ostavie malo kačkavalja na stranu za posipanje). Na kraju dodajte seckano začinsko bilja i mleveni biber po ukusu.


Kalup za mafine premažite sa malo maslaca i pospite brašnom, možete staviti i veće papirnate korpice i u njima ispeći mafine, samo se papir posle teže skida sa ispečenih mafina. Korpice napunite pripremljenom smesom skoro do vrha i pospite sa malo naribanog kačkavalja da se fino rastopi. Pecite u zagrejanoj rerni na 200 C oko 25 minuta dok ne zarumene.

Napomena: ako mafine pečete u keramičkom kalupu, stavite ga u hladnu rernu i tek onda uključite. Na sledećem linku možete pogledati još puno lepih modela sličnih kalupića za pečenje i serviranje: http://www.temp-tations.com/ :)


Recept šaljem našoj Mateji sa bloga M‘s Bakery kao ulaznicu za blogersku igricu Ajme, koliko nas je.

Prijatno grickanje!:))

39 коментара:

  1. Jao draga Lana, ovo tako dobro izgleda, doro bi mi došao koji mafin ovoga jutra :)

    ОдговориИзбриши
  2. idem po jogurt,čuvaj mi jedan.....
    kreativna i ukusna ulaznica. a kalup je preeeeeeelijep ! nikad nisam vidjela sličan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Sacuvacu ti par komada, samo pooozuri dok se ne ohlade.:) p.s. kalupic sam nedavno nabavila, nisam ni ja ranije videla takve, imaju i vrlo lepe keramicke posude za pecenje.:)

      Избриши
  3. Ne znam jesu li lepsi mafini, ili keramicki kalup za pecenje, ili same fotke :))))

    ОдговориИзбриши
  4. o moj bože!
    muffini su zakon a tek ovaj kalupić!

    ОдговориИзбриши
  5. Svašta sam videla ali keramički kalup za mafine nisam. Ja bi ove tvoje mafine ponela na piknik! ;))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlicna ideja da se ponesu na izlet, u tom slucaju obavezno napraviti duplu turu.:)) p.s.kalupicu nisam mogla da odolim.:)

      Избриши
  6. I meni je ovaj keramicki kalup zapao za oko :))) Super su ti ovi muffins-i, mogu samo da zamislim topao miris iz kuhinje:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mi smo isto jedva cekali da se ispeku, a neki su bogme i dezurali ispred vrata od rerne.:)))

      Избриши
  7. Одговори
    1. :)) I za veceru, uzinu, izlet... varijacije su bezbrojne i dobrodosle.:))

      Избриши
  8. Анониман29. мај 2014. 22:40

    Lana, muffini izgledaju sjajno! Probam! Nemam reci za ovaj kalup, nesto prelepo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ce vam se svideti, drzim fige za probu.:) p.s. ako nekoga od vas mozda zanimaju ovi kalupici, evo jedan link na netu gde se mogu nabaviti... mozda ce nekome koristiti.:)
      http://www.temp-tations.com/

      Избриши
  9. Divni su. A kalup je posebno divan. Nikad nisam vidjela keramicki kalup za mafine. I sigurno se ljepse ispeku nego u onim teflonskim. Pravim nesto slicno. Volim te slane poslastice. Pozdrav od nas.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za prvi put sam stavila papirante korpice, ali vec naredni put sam samo podmazala kalupic i nista se nije zalepilo, vrlo lepo se odrzava samo se mora paziti da se negde ne kvrcne... na linku ispod ima jos puuuno divnih modela, meni su okice ostale na posudama za pecenje sa unutrasnjim printom, ehh...:)) Pozdravcek i vama...:D
      http://www.temp-tations.com/

      Избриши
    2. Sad sam pogledala link sa posudicama... boze one ljepote... hahaha... vise mi haljina ni cipele ne mogu oduseviti kao nesto ovako lijepo. Sve bih kupila hahahaha...

      Избриши
    3. :))) Kalupici su me skroz odusevili, ne smem cesto navracati na taj blog, pocecu da ih sanjam!:D

      Избриши
  10. Muffini super izgledaju.
    Znači naručivala si sa ove stranice, i dostavljaju stvari u jednom komadu?
    MIslim imala sam neugodno iskustvo sa lomljivim stavrima pa zato pitam.

    ОдговориИзбриши
  11. Pozzz, dear... nisam narucila sa ove stranice, kalupic sam kupila u jednoj ovdasnjoj radnji i malkice je ostecen. Medjutim, posto me je par ljudi pitalo za kalup, pokusala sam da nadjem slican na netu i tako sam dosla do ovog sajta, obradovala sam se kad sam videla da su gotovo identicni.:) Delim stranicu sa vama jer ce mozda nekome koristiti ako bude zeleo da naruci, verujem da takve stvari ipak pazljivo pakuju i da imaju iskustva sa tim.:)

    ОдговориИзбриши
  12. Ni ja nikad nisam ni čula ni vidjela ove keramičke kalupe. Prekrasno izgledaju, a i muffini su super

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislima da nema velike razlike izmedju klasicnih i keramickih kalupica, ovi drugi su mozda samo dekorativniji i lepse je posluziti u njima... a mafine svi volimo i pruzaju mogucnost bezbrojnih varijacija.:)

      Избриши
  13. Dobro jutro iz daleke Louisiane,
    Evo i druga tura izlazi i pecnice. Odlicni su i lagani. Hvala puno kao i uvijek. Danas probavam "sladoled" od jagoda i jogurta. Cookies su vec gotovi /lancano pecenje jutros/. Zivim u USA a nisam jos vidjela te posude, i...... narucila ih jutros. Uopste...vrlo aktivno jutro.
    Hvala jos jednom i budi pozdravljena i naravno ziva i zdrava da vidimo jos puno Tvojih recepata

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno lepih pozdrava saljem, drago mi je zboga mafina, keksica i kalupica, a posebno hvala na brzom isprobavanju... samo uzivajte i lep vikend vam zelim.:))) p.s.internet je cudo, raduje me je da je link fino posluzio.:)))) pozzzz

      Избриши
  14. Prelepi su ovi mafini:) A, kako bi kod tebe nešto bilo drugačije:))) Da znaš da je ovaj kalup predivan, zaljubila sam se. Prekrasna kombinacija... Sličice su milina za gledati. Puno te pozdravljam i šaljem ti veliki kiss-kiss.

    ОдговориИзбриши
  15. Srećom sam ručala, pa ću se nekako utešiti što nemam mafine, iako su na izgled fantazija :)))
    Al ove keramičke sudove ću odbolovati... otvorila sam link i paf! Lepota božja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Link otvarati na samo na vlastitu odgovornost, hihihi... ja bih isto najradije pokupovala celu kolekciju.:D

      Избриши
  16. Mafini su ekstra, ja baš volim takve za doručak, uz čašu jogurta, savršeno! A kalupi su preslatki, videla sam ih negde kod nas.

    ОдговориИзбриши
  17. He,he, nedavno sam kupila isti,ali u bordo boji. Mafini po mom ukusu, mozda ih bas i isprobam u novom kalupu.

    ОдговориИзбриши
  18. Muffini su mi odlični i idu na isprobavanje, dragi I. i ja na planinarenju a uz nas kutija sa ovim muffinima, tako će biti u nedjelju, savršeno ! A kalup me oduševio, potpuno te razumijem što mu nisi odoljela, ne bih ni ja izdržala da ga ne kupim !

    ОдговориИзбриши
  19. Postovanje,
    Dugo vec pratim Vas blog,obradujete me svakim novim receptom. Imate dara i za kuvanje i za fotografiju :-)
    Ovi mafini su tek sad dosli na red, spremala bih za neko drustvance od 6,7 ljudi pa bih morala da povecam meru, mislite da je ok da dupliram celu meru?
    Hvala unapred, veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
  20. Draga Marijana, pretpostavljam da ce se naci jos nesto od djakonija, pa ce u tom slucaju dupla mera (za 12 mafina) biti sasvim dovoljna. Mozete pripremiti jos jednu smesu u rezervi, pa ako primetite da je potrebna dopuna, mozete ih brzo ispeci... vrlo su ukusni i kada ostanu za sutradan.;) Puno pozdrava i lepo druzenje!:)))

    ОдговориИзбриши