уторак, 24. јул 2012.

Cokoladne korpice sa sladoledom



Mislim da cete se sloziti da je najlepse (i najukusnije) letnje osvezenje kuglica ili dve omiljenog sladoleda u kornetu, moze i u cinijici... a sto da ne i u korpici od cokolade!:)) Ovu korpicu mozete posle pojesti i ne morate razmisljati o pranju sudova. 

Korpice slobodno napravite kad imate vremena i cuvajte ih u frizideru, u njima mozete posluzitii i domaci mousse, neku finu kremu ili  jednostavno  iskoristite ih kao originalne cinijice za voce. Zapravo, sigurna sam da cete se jos neceg finog setiti!:))


Sastojci (za 5 korpica): 200 g + 50 g cokolade, 2,5 dl slatke pavlake, 1 kašičica nes-kafe, 50 g mlevenih pečenih lešnika
Priprema:

Čokoladu otopiti na tihoj vatri i četkicom premazati veće papirnate korpice. Sačekati da se čokolada stegne, pa naneti još jedan sloj. Kad se čokolada potpuno ohladila, pažljivo odvojiti papir i ostaće nam korpica od čokolade u kojoj cemo servirati sladoled.



Umutiti slatku pavlaku i podeliti u tri posude. Nes-kafu razmutiti u malo hladne vode i umešati u jedan deo šlaga. U drugi deo dodati mlevene, pečene lešnike, a u treći deo rastopljenu čokoladu (50 g). Sve tri posudice staviti u zamrzivač i ostaviti par sati da se sladoled stegne.
Malom kašičicom za sladoled ili kašičicom za vadjenje kuglica izvaditi sladoled i poslužiti u korpicama od čokolade. Korpice se na kraju mogu pojesti.:)

Recept mozete pronaci u letnjem dvobroju casopisa Mezze.:))




19 коментара:

  1. Savršeno! Fino i lagano, ovo moram probati :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je raj za mene :D Jako fino i maštovito :)

    ОдговориИзбриши
  3. Fina, osvezavajuca i veoma dekorativna poslastica :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična ideja, jako privlačno izgleda sladoled!

    ОдговориИзбриши
  5. Radila sam čokoladne košarice u petit four košaricama koje su bile taman za jedan zalogaj. Sad si mi dala dobru ideju s košaricama za muffine, taman su idealne da posluže kao zdjelica. Super ih je ovako natrpati sladoledom ili u njima poslužiti neku kremu i komadiće voća, a tek jagode sa šlagom :)

    ОдговориИзбриши
  6. Uh! Preukusno izgledaju! Sviđa mi se kako si ispunila košarice sa čokoladnim slojem. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Lanice obožavam ove tvoje čokoladne čarolije,em ukusno,em dekorativno..bolje ne može:)..pusa!

    ОдговориИзбриши
  8. Sladoled izgleda baš poput onog iz slastičarnica, ma čak i bolje. Jako mi se sviđa i ideja s korpicama. Fotke su predivne, sad bi mi dobro došla jedna porcija ovog sladoleda. Hvala Bogu što nemam osjetljivo grlo pa ću ovakvo nešto moći napraviti i zimi :)

    ОдговориИзбриши
  9. Divno!!! Pravi si majstor, Lana.
    P.S. Opet sam pravila bagete... :) Nikako da napisem post.

    ОдговориИзбриши
  10. ovo je prelijepo i prefino! oduševljena sam

    ОдговориИзбриши
  11. Ma sjajno, kreativno i prefino, uz sladoled odlično ide čokolada.

    ОдговориИзбриши
  12. već sam radila košarice i u njima poslužila krem us voćem, oblična ideja je i sladoled poslužiti!!

    ОдговориИзбриши
  13. Predivno! Šta bih dala za jednu korpicu sada. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Odlična ideja! Već sam nešto slično pravila u onim mini korpicama za mignone, ali ovo je fantastično! :)

    ОдговориИзбриши
  15. Predobro Lana, ukusno a tako dekorativno i lijepo ! Ovoje odlična ideja za serviranje sladoleda, moram priznati da baš želim pokušati napraviti ove čoko-korpice i u njima poslužiti sladoled i razne kremice. Divno si ovo napravila !

    ОдговориИзбриши