петак, 27. април 2012.

Prolecna salata od celera i praziluka


Kad sam pocela da kuckam post, nisam bila sigurna kako da nazovem ovu salatu a da privuce Vasu paznju.:) Sastojci su vrlo obicni ali je salata neobicno fina, i ako je samo jednom napravite, verujte mi da cete se zaljubiti u nju na prvi zalogaj, bas kao sto smo i mi!:)

Recept je od moje drage komsinice (Zoki, hvala punooo!;) i salata odlicno ide uz rostilj ili grilovano meso, pa ako ste mozda planirali da "rostiljate" za vreme prvomajskih praznika, evo zgodnog receptica za probu:


Sastojci: 500 g kuvanog krompira, 1 veci celer (200 g), 1 praziluk, 4 dl kisele pavlake, 2 dl majoneza, malo limuna, so, beli biber

Priprema:

Krompir skuvati u slanoj vodi, ohladiti i iseci na sitne kockice. Iseckati i jedan svezi praziluk/poriluk, a koren celera oljustiti i naribati na najsitnije rezance (moze se poprskati sa malo limunovog soka da ne potamni).

Izmesati sve sastojke, posoliti i pobiberiti po ukusu, pa sjediniti sa kiselom pavlakom i majonezom. Salatu dobro rashladiti i posluziti uz kriskicu limuna... bon appetit!:)


Salatu mozete posluziti uz grilovanu piletinu ili meso sa rostilja, a odlicno prija uz domacu focacciu po receptu Lake kuharice.:)

Dragi moji, zelim Vam lep vikend i puuuno sunca za prvomajske praznike, lepo se provedite i vidimo se za koji dan ponovo.:))

15 коментара:

  1. Odlican recept i predivno je prezentovano, a i tebi ugodan vikend.

    ОдговориИзбриши
  2. Ova salata ce sigurno uskoro biti isprobana. Samo da kupim celer i to je to... :)

    ОдговориИзбриши
  3. Salata zvuči odlično i sigurno je idealna uz meso s roštilja kojeg će biti u narednim danima. Cvjetna fotka je prekrasna!!

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastična salata bit će i kod mene isprobana vrlo skoro,baš sam ovakvo nešto trebala,hvala ti..ova cvjetna fotkica oduševljava..lijep ti pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  5. Da znas koje sam ja prase, salatu nisam ni pogledala nego odma zinula u pecivo :)))

    Fina je salatica. Mislim da bi mogla da se abgrejduje konzervom tunjevine za varijante kada je ne klopamo uz rostilj. Pozdrav za komsinicu!

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi fino zvuči. Jela sma par puta slične i jako su mi bile osvežavajuće. Ova će biti super i uz ribu. Malo da promenimo klasika krompir salatu.
    I da, divno prezentovano!

    ОдговориИзбриши
  7. volim celer, ovoi je stvarno jedna divna salata

    ОдговориИзбриши
  8. Kako trenutno ne jedemo krumpir, ovaj recept čuvam za kasnije jer sam sigurna da je salata savršena.

    ОдговориИзбриши
  9. Obicno su najjednostavnije stvari i najukusnije!

    ОдговориИзбриши
  10. Izgleda ukusno,a salatice su uvek dobro dosle u ovim prolecnim danima :)

    ОдговориИзбриши
  11. Baš super salata .Volim obogaćene kromir salate. Tvoja komšinica ima divno ime. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Zanimiva salata. Sigurno če dobro doči sad u prolječu in poslije u ljetuu, kad se počinju pikiniki :).

    ОдговориИзбриши
  13. deluje ukusno! svidja mi se :)

    beauty-jelena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. e..da nemam problem sa celerom ovo bi sigurno isprobala. Jednostavno postoji nešto u vezi tog celera što mi nikako ne paše. Još termički obrađen i zamaskiran drugim povrćem i može proći ali svjež...nikako :(

    Svejedno, sigurna sam da je salata jako fina! :)

    ОдговориИзбриши
  15. Jako mi se sviđa ova salata ili dodatak roštilju, nikad ne znam što poslužiti a da ne bude stereotipno, pozdrav susjedi.

    ОдговориИзбриши