четвртак, 12. април 2012.

Grilijas rolat


Svi sastojci za tortu, a rolat!:)) Jedna fina poslastica za ljubitelje krckavog grilijasa u kolacima, ovaj rolat mozete posluziti na kraju svecanog rucka ili odneti prijateljima nekom znacajnom prigodom. Mozete cak napraviti i dva manja rolata, pa servirati zajedno sa ostalim sitnim kolacima.:) A iskoristila bih sada priliku da svim dragim citaocima i posetiocima bloga koji slave Uskrs, cestitam praznik i pozelim da u miru i radosti sa najmilijima proslave ovaj dan.:))

Sastojci: 8 jaja, 8 kasika secera, 8 kasika mlevenih oraha, 4 kasike brasna

Fil: 4 jaja, 8 kasika secera, 1 vanilin secer, 250 g maslaca, 150 g grilijasa, 100 g cokolade

Grilijas: 200 g secera, 150 g oraha

Priprema:

Umutiti penasto belanaca, dodati secer i jedno po jedno zumance. Na kraju, pazljivo umesati mlevene orahe i brasno. Smesu sipati u veliki pleh od pecnice oblozen masnim papirom i ispeci koru. Zaviti u rolat uz pomoc vlazne kuhinjske krpe.

Pripremiti fil: skuvati na pari fil od 4 cela jaja, 8 kasika secera i 1 vanilin secera. U ohladnjenu kremu umesati maslac. Fil podeliti na dva dela, ostaviti par kasika na stranu za premazivanje, pa u jedan deo dodati usitnjeni grilijas, a u drugi rastopljenu cokoladu.

Grilijas: rastopiti secer kao karamel, dodati orahe i sve preruciti na tanjir namazan uljem. Kad se smesa ohladi, usitniti u avanu.

Razviti koru, premazati prvo filom od cokolade a preko njega staviti i fil sa grilijasom, pa sve zajedno uviti u rolat. Na kraju ceo rolat premazati filom koji smo odvojili i posuti preostalim grilijasom. Ohladiti pre sluzenja i seci na tanke snite... prijatno!:))           


Recept mozete procitati i u uskrsnjem izdanju magazina Mezze.:)

22 коментара:

  1. Radila sam ovaj rolad i malo je reći da je odličan,
    okus mu je kao u najljepše torte!

    ОдговориИзбриши
  2. Milina za pojest i za gledati, kao uvijek od tebe! Sretan Uskrs ti želim od srca, i tvojoj familiji!

    ОдговориИзбриши
  3. Baš si me pogodila s ovim receptom. U zadnje vrijeme mi se sve nešto rolade vrte po glavi. Sretan Uskrs!

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Mignonne rolada ti stvarno famozno izgleda, mogu si zamisliti njen okus, mmm... divno!

    Sretan ti Uskrs želim! :)

    ОдговориИзбриши
  5. prekrasan rolat, a sastojci obećaju vrhunski okus!
    sretan ti Uskrs :)

    ОдговориИзбриши
  6. Predivno izgleda, mogu zamisliti kako je ukusan.

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan rolat i odlican za praznicne prilike. Svidja mi se ova kombinacija sastojaka.

    Srecan Vam Uskrs, takodje :)

    ОдговориИзбриши
  8. Divno, orahe inače ne volim, ali u kolačima su super :) Podsjećaju me sastojci na torte koje mi je mama pekla za rođendane - jer kod mene je prije prolazila samo čokolada i ovakvi tradicionalni okusi :D

    ОдговориИзбриши
  9. Volim ove kolače s grilijažom!
    Rolade baš rijetko radim, nekako mi se čini malo za moje ljubitelje slatkiša ali, ovaj bi sigurno zadovoljio!

    ОдговориИзбриши
  10. Svideo mi se vec na prvi pogled u Mezze magazinu.

    ОдговориИзбриши
  11. Rolat je predivan i sigurno cu ga isprobati! Obozavam tvoje kolace i imam 100% poverenje u njih!!! Pravile smo jednom tvoju Grilijaz tortu - savrseno!!! :)

    ОдговориИзбриши
  12. Rolat je prekrasan,obožavam grilijaž,zaista raskošno djeluje:)

    ОдговориИзбриши
  13. Ovaj je po mom ukusu,jer mi je grilijas torta najomiljenija:))Srecan Uskrs draga Lana,tebi i tvojoj porodici!!

    ОдговориИзбриши
  14. SREĆAN VASKRS.
    ROLAT,recept,slike sve je fantastično kao i uvijek. sigurno će se ovih dana naći na mom stolu.
    Sve najbolje. Pozdrav. Vanja

    ОдговориИзбриши
  15. Tvoji grilijaši su mi uvijek bili fantastični bez obzira da li je u pitanju rolada, minjoni ili torta :) Draga moja, sretan Uskrs tebi i cijeloj tvojoj obitelji :)

    ОдговориИзбриши
  16. Draga Lana, Hristos Vaskrese, sve najbolje!Rolat kao i slikice su božanstveni kao i sve sto potiče iz tvoje kuhinje!

    ОдговориИзбриши
  17. Dragi moji, hvala puno svima na lepim zeljama, rolatic mozete cak i zamrznuti pa posle samo seckati kad vam zatreba, vec je isprobano.;))

    ОдговориИзбриши
  18. Draga Lana, sa zakašnjenjem tebi i tvojima želim Sretan Uskrs ! A za rolat same pohvale, sastojci su takvi da mora biti jako ukusan, a izgleda baš predivno !

    ОдговориИзбриши
  19. hvala za divan recept.moj problem je sto mi se posle par dana grilijaz istopi,utopi u fil,kako to spreciti?pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Postovana, mozete slobodno zamrznuti rolat kada ga napravite, to ce usporiti topljenje secera a mozete ga lako seci ako ga izvadite pola sata pre sluzenja.:) Lep pozdrav leti!:)

      Избриши