субота, 4. фебруар 2012.

Muckalica "à la chef"




Jedan fini predlog za nesto konkretno, ukusno i pikantno da nas ugreje na ovih -10°C, verujte da Vam posle ovakvog rucka vise nece biti hladno!:) Sve potrebne sastojke mozete prilagoditi svom ukusu, mozda nesto dodati ili izostaviti, zapravo slobodno stavite sve sto volite ali ono sto daje poseban smek ovom jelu su paprike iz tursije.

Moram priznati da sam bila pomalo skepticna u pocetku jer nisam probala neku slicnu kombinaciju, ali paprike su ucinile da ovo jelo dobije jednu vrlo prijatnu, osvezavajucu aromu. Po ukusu, ovo jelo bi najslicnije bilo gulasu, nama se veoma dopalo i zato je ovaj recept danas na blogu... bon appetit!:) 



Sastojci: 600 g svinjskog mesa (od buta), 400 g juneceg mesa, 150 g mesnate slanine (pancete), 400 g crnog luka, 6-8 paprika iz tursije, 300 g paradajz pelata (ili soka od paradajza),1,5 kasicica slatke mlevene paprike, 1/2 kasicice ljute tucane paprike, 1/2 kasicice mlevenog bibera, 7-10 zrna bibera, 2 lista lovora, 1 govedja kockica za supu, 1 ravna kasicia secera, so, biber

Priprema: 

Meso iseci na krupnije kocke, lagano posoliti i kratko proprziti na zagrejanom ulju. Izvaditi na tanjir i ostaviti sa strane. Na tom istom ulju proprziti sitno seckani crni luk dok ne postane staklast, dodati slatku i ljutu zacinsku papriku i po potrebi malo vode.

Zatim dodati iseckanu pancetu i kratko proprziti zajedno sa lukom. Staviti papriku iz tursije iseckanu na srednje kockice i sve zajedno dinstati jos10-tak minuta. Na kraju vratiti meso koje smo prethodno proprzili, sipati sok od paradjaza ili pelat i dodati sve ostale zacine po ukusu. Preliti vodom da sve prekrije, poklopiti i kuvati na umerenoj temperaturi dok meso ne omeksa, oko 1,5 h.
 
 
 
Tokom kuvanja isparice dobar deo tecnosti a umak ce se fino zgusnuti. Mozete dodati jos malo vode ili soka od paradajza ako volite redji umak. Posluzite uz testeninu ili pire od krompira... prijatno!:))


19 коментара:

  1. Ovo je baš za grijanje :) pogotovo kad je tako hladno :/ kod nas je -11 brrrr :(

    ОдговориИзбриши
  2. Veliki sam fan mućkalice kad je sledeći put budem pravila imaću u vidu ovaj recept. A da greje i dušu i telo, greje:-)))

    ОдговориИзбриши
  3. great blog

    i am following you right now

    visit my blog too :-)

    greetings from Germany

    ОдговориИзбриши
  4. Paprike iz turšije daju jedan super šmek ovakvim jelima i ja je, kad imam stavljam u svašta. Odlična ti je ova mućkalica na ovom minusu.

    ОдговориИзбриши
  5. Vrlo slično je pravi i moja mama sa paprikama iz turšije ,pravi ukus Juga:))

    ОдговориИзбриши
  6. Oooooo, pa nisam znala da i Šef ima fine ideje vezane za kuhanje. Ja sam mislila da si ti majstorica u tom domenu, a da je on zadužen za "ona naša divna stvorenja". :))))))))))

    Ovakvu mućkalicu sa paprikama iz turšije nisam jela, ali sam probala pržene paprike iz turšije sa jajima (kao kajgana sa paprikama). Mama jedne moje drugarice iz srednje škole nam je jednom prilikom to pripremila, uz slani ovčiji sir i domaći lebac. Ubile smo se u tome. Ubile! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Jako fino, prefino mi izgleda tvoja mućkalica!

    Ugodan vikend i pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  8. @ Tihana, ako je za neku utehu ni kod nas nije puno bolje, hihih... na -10 nam je cak fino u odnosu na -20 od pre neki dan.D
    @ Vesna, da znas da smo se fino zgrejali uz ovaj rucak, bice mi drago ako isprobas.;))
    @ Emel, thank you for visiting my blog.:))
    @ Marus, best regardas!:))
    @ Jelena, da znas kako sam virila iz prikrajka dok je tata seckao te paprike, hehe... nisam ni mogla zamisliti da ce biti tako ukusno.;))
    @ Snezana, eto nisam ni znala da je ovaj receptic tako poznat, doduse ovaj nas kraj je poznat po muckalici, samo sto je nisam nikada ranije probala.;))
    @ Natasa, imate veliki pozdrav od sefa, hihih... ma, zabranio mi je da njega spomenem u receptu, ali sam uspela da se izborim makar za naslov.;D Ide to njemu sasvim fino, moracu cesce da mu repustim kuhinju!;PPP
    @ Zondra, hvala ti puno, lep vikend i tebi zelim!:))

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepo izgleda u tanjiru a verujem da je jelo sa dodatkom paprike iz turšije, fenomenalnog ukusa. Naravno imam turšiju i isprobaću recept. Hvala na ideji!

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala na poseti i divnom komentaru! :) Blog vam je fantastičan i veoma inspirativan!

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sam uvijek tako jako gladna nakon posjete tvome blogu,ovo je izvrsno jelo..hvala ti na ideji,bit će isprobano...veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  12. krasan umak, pravo za grijanje! jako mi se sviđa :)

    ОдговориИзбриши
  13. ovo je doista prava ukusna hrana za grijanje...kod mojih uvijek dobro prihvačeno!

    ОдговориИзбриши
  14. super izgleda. Baš bi mi pasalo danas i kod nas je -10.

    ОдговориИзбриши
  15. Odlično jelo za ovo hladno vrijeme, uopće ne sumnjam da bi se i meni svidjelo !

    ОдговориИзбриши