понедељак, 13. фебруар 2012.

Kolacici od srca:)



Dragi moji, bez obzira da li slavite sutrasnji praznik, zelim da Vas obradujem kolacicima napravljenim od srca!:)) Mozete ih napraviti za bilo koju priliku a lepo spakovani bice mastovit rodjendanski poklon u ljupkoj kutijici sa masnicom. Sve ove kolacice spremicete za vrlo kratko vreme i zato je ovog puta izbor pao na Puslice od badema, Cokoladne plocice i Medene bombice... pa, da se uputimo odmah u kuhinju!:))

Puslice od badema
 


Sastojci: 250 g badema, 250 g secera, 1 dl vode, 50 g cokolade

Priprema:

Blansirane bademe iseci na tanke stapice i kratko prepeci na suvom tiganju. Skuvat sirup gustine meda od secera i vode, dodati seckane bademe i cokoladu. Sve fino izmesati da se smesa izjednaci, pa malom kasicicom zahvatati smesu i oblikovati puslice. Redjati ih na tanjir koji smo namazali uljem ili isplahnuli hladnom vodom (da se ne bi zalepile). Sacekati da se malo ohlade i prebaciti ih u papirnate korpice. Puslice se mogu praviti i sa orasima, lesnicima ili nekim drugim orasastim vocem.:)

Cokoladne plocice


Sastojci: 100 g crne cokolade, malo celih oraha, badema, lesnika, kandiranog voca ili suvog grozdja

Priprema:

Cokoladu otopiti na tihoj vatri ili na pari, pa malom kasicicom praviti krugove na masnom papiru. Dok je cokolada jos topla, na svaki kruzic utisnuti po pola jezgra oraha, jedan badem, lesnik ili malo kandiranog voca. Ostaviti da se plocice ohlade i stegnu, pa ih jednostavno odvojiti sa masnog papira i sloziti u kutiju. Mogu se napraviti i sa belom ili mlecnom cokoladom.:)


Medene bombice


Sastojci: 150 g "Medenog srca(kupovni medenjaci sa vocnim filom, preliveni cokoladom) , 50 g cokolade, 2 kasike ruma

Priprema:

Medene kolacice iseci na manje kockice i usitniti u blenderu. Mrvice preliti sa rumom, pa sve izmesati sa otopljenom cokoladom. Sacekati da se smesa malo ohladi i pocne da se steze, pa oblikovati bombice ili male valjcice. Mogu se uvaljati u kakao prah, cokoladne mrvice ili preliti glazurom od cokolade.


20 коментара:

  1. Ona kutija je stvarno poklon od srca. Izgleda vrlo efektno zbog različitih slastica, a super je što su sve jednostavne za napraviti i brzo gotove.

    ОдговориИзбриши
  2. Mene si jako obradovala, naročito medenim bombicama! Sigurno su preukusne. Pravila sam tortu od medenih srca, aki mi nije palo napamet da mogu da se naprave i kolači od mojih omiljenih medenjaka!

    ОдговориИзбриши
  3. Slavim, kako ne bi slavila ljubav! A bombonice prekrasne.

    ОдговориИзбриши
  4. krasne slatke mi nijature! Jako zgodan receptić za bombice od medenog srca! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Sve izgleda fenomenalno, jednostavni recepti, vrlo često budu pun pogodak. E, to su upravo i tvoji kolačići od srca. Hvala na receptima...

    ОдговориИзбриши
  6. Sve lepše od lepšeg, zaista si majstor minijatura i sve mi JAKO lepo izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ma, ti si pravo srce! Ne bih se mogla baš lako odlučiti jer su svi prekrasni!

    ОдговориИзбриши
  8. Ne mogu se nikako odlučiti koji mi izgledaju najbolje :)

    ОдговориИзбриши
  9. Videla sam ranije ove kružne pločice sa dodacima i baš sam se pitala šta je to. Savršeno, draga, pravi si majstor!

    ОдговориИзбриши
  10. Prekrasno je sve,ove bombice od medenog srca su mi posebne..prekrasno si sve prezentirala,zbilja savršeno..veliki ti pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  11. Eh sada da se zasladimo!!! :)
    Divna ideja,prelepe slastice !!!!!

    ОдговориИзбриши
  12. Kao i uvel jako lepo, od naslovne slike koju si promenila, pa nadalje! Za ovakvim brzim i lepim kolačićima ginem:-)))

    ОдговориИзбриши
  13. Prekrasni kolačići. Oduševljava me to što su svi krajnje jednostavni i potrebano je svega nekoliko sastojaka i par minuta da se naprave. Ova medena srca mi se posebno sviđaju!

    ОдговориИзбриши
  14. Krasno izgleda. Bilo bi mi teški odobrati što bih prvo probala.

    ОдговориИзбриши
  15. Lana, baš si me oduševila. Neka oni koji kažu da ne znaju da prave sitne kolače pa ih kupuju i kad imaju vremena da ih prave pogledaju ove recepte. Tako se sve lako pravi, tako su ti jednostavni recepti a tako efektni. Bravo. Samo ti imaš zlatne ruke i sve to divno oblikuješ i napraviš. To je već veština i dar. Prelepo!

    ОдговориИзбриши
  16. Sve vrste su prelepe! Bas su mi zanimljive Medene bombice, jer se prave sa Medenim srcem koje obozavam. Jos kad ti tako sve aranziras - mnogo lepse od kupovnih... :)

    ОдговориИзбриши
  17. Zaboravih reci - nova fotka za naslov bloga je prelepa! :)

    ОдговориИзбриши
  18. Drugari, drago mi je da vam se svidjaju kolacici, zaista se mogu brzo napraviti i fini su za grickanje, a za novu fotku na zaglavlju bloga zasluzan je kao i uvek moj drugar Neno, pogledajte sve pticice na njegovom blogu!:))

    ОдговориИзбриши