четвртак, 13. октобар 2011.

U gostima kod Snjezane


I´m baaaack!;)) Sad cete se mozda zapitati "a odakle se to vratila ?", ali zapravo radi se o tome da sam se konacno posle duze pauze ponovo prihvatila kuckanja recepata i sredjivanja bloga... nedostajali su mi i Vasi recepti koje nisam stigla bas tako redovno da pratim, ali nadam se da cu to sve nadoknaditi.;) Medjutim, to sto me nije bilo ovde, ne znaci da nisam kuvala za to vreme, hihih... i zato cemo se sada odmah zaputiti u Snjezinu kuhinju i zaviriti na blog Vrtaljica koji je bio predmet nase istrage proteklih mesec i po dana.

Naravno, vec znate da u okviru blogerske igrice FBI rukavice istrazujemo, otkrivamo i kuvamo po receptima nasih dragih blogerica.... ovog puta smo bili u gostima kod nase Snjezane, koja mi je posebno draga, a tamo na blogu ima svega, od finih corbica, preko ukusnih pitica, hrskavih pilica, pa do kolaca i torti, prava domaca kuhinja!;)) Ovog puta moj izbor je bio:

Pletenica od lisnatog testa i sira


Odmah cu vam reci da recept u originalu glasi Pletenica od lisnatog testa, spanaca i sira, samo sto je kod mene pletenica bila od sira jer jedan deo ukucana ne ljubi "zelenis", pa je napravljen kompromis.;) A pita finaaa i ukusna,  nije stigla ni da se ohladi i dobro je da uopste imam ovih par fotki... lagana za pripremu, odlican izbor za goste ali i "domace", za veceru ili  dorucak, ma u svakoj prilici...sve preporuke!:))

Poriluk sa mlevenim mesom


Veoma ukusno!!! Secam se da je baka nekada pravila na slican nacin musaku od praziluka i mlevenog mesa, to je zapravo vise bio fini umak nego klasicna musaka, nesto se moglo posluziti uz kuvanu rizu, krompir ili testeninu, a ovaj Snjezin recept me je podsetio upravo na to, meni jako drago jelo iz bakine kuhinje koje nisam probala godinama  mmmmm. Draga moja, hvala ti puno na ovom receptu koji me je vratio u neka lepa vremena...:)

Punjene tikvice u umaku od kopra


Obavezno isprobajte ovaj recept , lagano i osvezavajuce jelo koje ce vas podsetiti na toplo leto!:) Jos uvek se mogu naci lepe tikvice na pijaci i iskoristite ih da napravite ovaj fini rucak. Dosad sam punjene tikvice pravila na onaj klasican nacin, sa crvenim umakom, ali ova varijanta sa svezom mirodjijom je tako divan pomak u odnosu na dobro poznati recept, i mislim da ce se jos duuuugo zadrzati u nasoj kuhinji... u umak sam dodala i malkice limuna, pa je sve dobilo jednu osvezavajucu notu... cista petica!;))

p.s. Zoki, ako mozda citate, hvala puuuno na svezoj mirodjiji iz baste i na zalihama za zimu!;)))) (to je mi je najdrazi komsiluk!;)))

Kiflice


Tako jednostavno ime za ove nezne i neverovatno prhke kiflice, trebale bi da imaju neko poeticno ime, kao recimo " Prhke princeze" ili mozda cak "Pahuljaste kiflice"... Snjezo, vidis da sam bila inspirisana, zaista su prefine!;))

Ovde mozete procitati originalni receptic za ove malene lepotice, pravila sam ih nesto manje da bi se mogle poruckati u dva zalogaja, onako sa uzivanjem uz soljicu caja popodne... Snjezo, i da znas da mi je sada zao sto sam ih napravila od pola mere (kao samo za probu) jer tako brzo nestaju iz kutije... sledeci put pravim odmah celu meru!;))) kiss

25 коментара:

  1. Ti si bas bila vredna :) Sve je, naravno, predivno :)

    ОдговориИзбриши
  2. puno divota kod tebe, dobro nam došla natrag :) Ovo je sve jedno ljepše od drugog!

    ОдговориИзбриши
  3. Prekrasno izgledaju, a fotke su divne!

    ОдговориИзбриши
  4. Kifliceeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! Sve drugo je palo u zaborav kad sam njih vidjela :)

    ОдговориИзбриши
  5. Eh, da je meni doživjeti pa tebe ugostiti!? I ne samo tebe! Sviju vas dragi moji prijatelji!
    Prekrasno si to spremila a fotke, tek! Hvala draga, na povjerenju i lijepim riječima!

    ОдговориИзбриши
  6. Prekrasan izbor, ne znam što je bolje. Divna prezentacija.

    ОдговориИзбриши
  7. Bas sam mislila gdje si ??:)
    Slazem se da snjeza ima divne recepte,cak mogu reci da dosta slikcno kuhamo jer mi svi vlimo da ne kazem tesku hranu,ali mislim na hranu koja se kuha kod nas uopce..pravim tikvice i u zimi ,volim miris kopra u bijelom umaku,to mi je ostalo od malih nogu dok je jos baka kuhala...
    divni recepti Lano !!!
    Pozdrav za tebe i porodicu !!

    ОдговориИзбриши
  8. Pa dobro nam dosla..a za Snjezu sam vec toliko puta rekal..izvrsno kuva i pece..jos smao d aisprobam ove kiflice;)

    ОдговориИзбриши
  9. Ti, skrivalice jedna:)))
    Pita mi deluje odlično, praziluk je fantastičan, znam, probala sam:) a u tikivcama bih mogla da plivam od miline, na kraju tu su i kiflice, o, bogo moj, kakva gozba:)
    Samo da pitam, jel su stomaci puni? ;)
    Kiss, draga

    ОдговориИзбриши
  10. Krasno izgleda sve, uostalom kao uvijek!
    Znači tako, nema, te nema, a ustvari kuhaš i mjesiš i smišljaš nama ovakva iznenađenja!
    Lano,Lano!

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan izbor, super fotke, evo tebe u punoj formi. Tako treba!

    ОдговориИзбриши
  12. Dobro došla nazad! :) Odličan izbor recepata, svi do jednog sjajno prezentirani.

    ОдговориИзбриши
  13. Dobrodosla!
    Odlican izbor recepata. Ali moram da priznam kiflice da najbolje izgledaju :)

    ОдговориИзбриши
  14. Sve je predivno! Posebno bi mi sada dobro dosla neka kiflica... :) Divota! I ove punjene tikvice jako primamljivo izgledaju... :)

    ОдговориИзбриши
  15. Dragi moji, sada bih vas sve najradije ugostila ovim Snjezinim kiflicama, vidim da cu sledeci put morati da napravim odmah duplu meru... eto, da znate ko je "krivac" ako pokvarimo liniju, hihih!:)))

    Draga Snjezo, hvala puuuno na lepim recepticima, sve nam je bilo fino... saljem veeeliki pozdrav tebi i tvojima!;))

    ОдговориИзбриши
  16. Lana odlične recepte si kod Snježe izabrala, a pripremila si ih i prezentirala zbilja prekrasno. Jako mi se sve sviđa !

    ОдговориИзбриши
  17. Osjećam da su se osjetilni pupoljci u mojim ustima nadražili! Umak od kopra me zove, i zove, zove...

    ОдговориИзбриши
  18. Sve je prekrasno,ali ove kiflice su mi posebno skrenule pažnju na sebe..prekrasan izbor receptića,divna prezentacija..savršeno kao i uvijek Lana!

    ОдговориИзбриши
  19. Minjoncicu moja draga, kako si sve lepo spremila i prezentovala, svaka cast!
    Divnih receptica ima kod nase Snjeze.

    ОдговориИзбриши
  20. Odlican izbor recepata i predivna prezentacija! Kiflice su me kupile na prvo citanje, pravim ih koliko sutra :)

    ОдговориИзбриши
  21. sve je predivno kao i kod Snježe, ove tikvice su mi promakle i sad ih bilježim za probu

    ОдговориИзбриши