понедељак, 17. октобар 2011.

Krem supa "Vichyssoise"


Pod ovim nazivom se krije jedna ukusna krem supica od poriluka, luka, pasiranog krompira i pileceg temljeca, zacinjena sa tek malo pavlake na kraju... prava jesenja supica da nas okrepi i ugreje u ove hladne dane, nadam se da cete uzivati!:))

Sve potrebne sastojke mozete pronaci na ovoma malom podsetniku...:)


Priprema:

Na zagrejanom maslacu i na malo ulja proprziti sitno seckani poriluk i crni luk dok ne dobiju lepu, staklastu boju. Sipati vec pripremljenu pilecu supu (moze se zameniti i kockicom), dodati oljusteni krompir iseckan na kockice i sve zaciniti po ukusu. Kuvati dok sve povrce lepo ne omeksa.

Supu zatim procediti a povrce ispasirati ili izmiksati stapnim mikserom. Sipati ponovo supu preko pasiranog povrca, dodati razmucenu kiselu pavlaku i posuti seckanim persunom. Posluziti toplu ili cak mlaku, ako vise volite... bon appetit!;))

22 коментара:

  1. Al vas krenulo sa supama. Prvo Tamara, a sad evo i ti. :))))

    Uf, ima čitavu zimu da se davimo u supicama. Nema ništa bolje od tople supice za hladne, ledene dane. :) melem! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nego sta, mora nesto da nas greje, hihih...;)))

    ОдговориИзбриши
  3. Baš je mmmmmmmmmmmmm...... Jednostavno, a predivno!

    ОдговориИзбриши
  4. Poriluk volim, ali juhu od njega nikad nisam jela. A baš je jednostavna za izradu.

    ОдговориИзбриши
  5. Nesto slicno i ja pravim, na kraju jos stavim i limunov sok. Bas su ti lepe fotografije. Gde si nasla onako lepe glavice belog luka?

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicna je i ja je pravim i za divno cudo nitko ne pita od cega je :)
    svida mi se jako ova slicica sa receptom ,kako si to uradila :)???

    ОдговориИзбриши
  7. Ma supica niakd dosta.Narocito z aans sto ih jedemo skoro svakog dana:)Odlicna je;)

    ОдговориИзбриши
  8. Mmmh, prefina juha, poriluk jako volim... Prekrasne fotkice!!!

    ОдговориИзбриши
  9. Predivna je,baš si ju krasno prezentirala:)

    ОдговориИзбриши
  10. Baš je njamii kako si i napisala, receptić spremam i već za vikend ju kuham, moje cure će je obožavati, sigurna sam:)

    ОдговориИзбриши
  11. Bas je fina, beležim recept, čorbica nikada dosta!

    ОдговориИзбриши
  12. Poriluk u juhama mi je predivan, a ova juhica savršena.

    ОдговориИзбриши
  13. Baš kao da si mene pitala šta bih danas jela:) Divna čorbica, prava za ove dane:)

    ОдговориИзбриши
  14. Hvala cure, bas me raduje da Vam se svidja!;))
    @ Draga Dolce Fooda, te glavice belog luka su zapravo posudice od keramike za so i biber, ne znam da li se moze dobro videti, ali ima tu par rupica odgore... samo sto ih ne kosritim za tu namenu jer puno izadje iz njih, pa mi sluze kao dekor za fotkanje.;)))

    ОдговориИзбриши