понедељак, 31. октобар 2011.

Corbica od povrca a la chef:)


Nesto toplo, lagano i sa puuuno povrca... i malim mirisnim dodatkom na kraju.;) Sada je upravo prava sezona za ovakve receptice, nesto sto ce nas okrepiti i zagrejati u hladne jesenje dane, mada sudeci po temperaturi ovih dana kao da je pozno leto a ne jesen.;) Recept za ovu corbicu imam vec dugo zapisan u svesci pod nazivom Tatina corbica od povrca i mogu Vam reci da je stvarno vrlo fina, gusta, bogata. Pretpostavljam da je chef jednom prilikom eksperimentisao nesto u kuhinji i da mi se dopala kako je ispala, pa sam je zato i sacuvala pod ovim nazivom.:)

Recept saljem nasoj  Katarini koja pise fantastican  blog  Laka kuharica  a koja je ujedno i nasa domacica meseca u blogerskoj igrici Ajme, koliko nas je u kojoj spremamo jela prema zadatim namirnicima, a ovog puta je to bio zacin timijan ili majcina dusica.


Sastojci:1 glavica crnog luka srednje velicine, 2-3 paradajza, 2 sargarepe, 3 krompira, 1 mala soljica graska, par listova svezeg kupusa, 1,5 kasika brasna, 1 kasicica mlevene zacinske paprike, so, biber, timijan

Priprema:

Na malo ulja proprziti sitno seckani crni luk. Paradajz oljustiti, iseci na kockice i kratko proprziti zajedno sa lukom. Dodati sargarepu, krompir, grasak, kupus i ostalu zelen za supu (sve iseckano). Sipati vodu, dodati zacine i kuvati dok povrce ne omeksa. Pri kraju kuvanja, dodati brasno razmuceno u malo hladne vode i sve zajedno jos kratko prokuvati. Posluziti toplo uz malo mleka... prijatno!:))

10 коментара:

  1. Uuu, ovo je nešto po mom ukusu. Divan veggie recept, moram da napravim.

    ОдговориИзбриши
  2. Fino! Obožavam povrtne maneštrice, tako su ukusne i zdrave! Veliki pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  3. Jako fino je ovo tata iskombinirao, nemam ništa protiv da češće malo eksperimentira u kuhinji :). Juha je odlična i ja ću je sigurno isprobati !

    ОдговориИзбриши
  4. E tata svaka cast.Ovo je corbica koju bih mogla svakog dana da jedem:)

    ОдговориИзбриши
  5. Praktično gledano: uz parče mirisnog hleba - eto celog obroka. Predivno!

    ОдговориИзбриши
  6. Super je. Slazem se sa Dzoli da je ovo nesto sto bih mogla da jedem svaki dan.

    ОдговориИзбриши
  7. Majstorski odradjena čorbica. Divno izgleda. Baš bih ponjupala koji tanjirčić:)

    ОдговориИзбриши
  8. Da znaš samo koliko sam se uželela ovakvih supica! Moji roditelji me ubiše tražeći samo supe iz kesice (grrrr!), iako smo svi u kući bolesni od raznoraznih prehlada.
    Uskoro se vraćam mojoj kući, pa ću moći da se nauživam uz ovakve tople supice, bez griže savesti(kad smo bili deca, bilo je ono "poljubi, pa ostavi!", a meni sad zakeraju, kao da su u restoranu... Uželela sam ih se i puštam ih da mi naručuju, sama sam kriva, šta ću:)

    ОдговориИзбриши
  9. Pravila i mogu samo da potvrdim da je odlicna. Cim sam je vidjela odmah sam htjela da je i napravim ali se to malo oduzilo i eto ipak je konacno dosla na red a od sad ce cesto biti kod nas. Jedina promjena u odnosu na original je sto sam stavila jednu svjezu crvenu papriku umjesto mljevene paprike

    ОдговориИзбриши