понедељак, 15. новембар 2010.

Corbica od tikvica


Kad sam nedavno na blogu Laka kuharica citala recept za finu juhu od kelerabe , setila sam se da zapravo na mom blogu nemam skoro nijedan receptic za neku supicu, corbicu ili tako slicno, cccc... pa sam resila da to smesta ispravim.;)) Verujem da svi znamo da napravimo supicu ili ukusnu corbicu od malo povrca ili mesa, ali evo jednog zgodnog recepta za finu corbicu od tikvica na nacin kako je mi cesto pravimo kuci... nadam se da ce se i vama svideti.;))

Sastojci: 1 tikvica srednje velicine, 1 glavica crnog luka, 1 sargarepa, 5 dl soka od paradajza, oko 1 l vode, 1-2 cesnja belog luka, grancica celera, par zrna bibera, 1 kasika brasna, 1 kasicica mlevene paprike, so, kockica za supu, vezica seckane mirodjija (kopar)

Priprema:

Tikvicu oljustiti, preseci na pola i ocistiti od semenki, a zatim iseci na kockice (1x1 cm). Kockice kuvati u slanoj vodi oko 15-tak minuta dok ne omeksaju.

Na malo ulja proprziti sitno seckani crni luk i sargarepu, dodati kasiku brasna i kasicicu mlevene zacinske paprike (blage ili ljute, po izboru) a zatim sipati vodu i sok od paradajza. Dodati kockicu za supu i posoliti po ukusu, staviti i cesanj belog luka, par zrna bibera i grancicu celera (ovo je samo zbog lepse arome, a sve cemo to posle izvaditi).


Sad bi vec trebalo da su omeksale i kockice tikvica, pa cemo i njih dodati zajedno sa vodom u kojoj su se kuvale. Na kraju, zaciniti sitno seckanom mirodjijom i sve zajedno kuvati jos 10-tak minuta, probati i doterati ukus ako je potrebno... moze se staviti i 1 kasicica secera da malo ublazi kiselost corbice, sve zavisi kako volite.;)

Posluziti toplo, u svaki tanjir neposredno pre sluzenja moze se i dodati kasika milerama ili vrhnja... bon appetit!;))

19 коментара:

  1. Ja mislim da tikvice nikad neće prestati da me iznenađuju :) Taman mislim da to je to, isprobala sam sve što je od njih moglo da se napravi kad samo proleprša neki novi recept sa nekog bloga :)
    Dok je nje, biće i proleća što se mene tiče :)
    Čorba deluje divno i ukusno!

    ОдговориИзбриши
  2. Krasna,povrtna, lagana, vjerujem jako ukusna, sa žlicom, još dok je topla i mirisna...mmm..

    ОдговориИзбриши
  3. prekrasna ti je juhica.. čim je tikvica u kombinaciji sa rajčicama ne bih se nit sekunde dvoumila.. :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Imas nagradu http://kcbyjafi.blogspot.com/2010/11/nagrada.html :))

    ОдговориИзбриши
  5. Drage moje, eto samo kao ideja da nekada napravite na novi nacin, u sezoni tikvica mi je pravimo bar jednom svake nedelje...doduse, kod nas je tata glavni kuvar za fine supice, one prave domace, a i corbice mu idu od ruke pa stalno skuplja i isprobava nove recepte!;))

    Draga Jafi, hvala puno!;))

    ОдговориИзбриши
  6. Bas po mojem ukusu! Divna corbica! I da, nisam znala da je kopar i mirodjija isto. Hvala ti na toj informaciji!

    ОдговориИзбриши
  7. ovakvu juhu od tikvica nisam probala, a djeluje tako dobro...

    ОдговориИзбриши
  8. Obožavam juhe, posebno ovakve povrtne. Jako mi se sviđa ova tvoja ideja i svakako ću je isprobati. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Ovo mi se jako dopada. Ne radim nista slicno! Divno izgleda

    ОдговориИзбриши
  10. Super juhica !! volim tikvice na sve načine, volim juhu i upravo ovu ću skuhati za vikend :) Izgleda jako lijepo !

    ОдговориИзбриши
  11. Odlično! Ja je još nekako gušće napravim, pa ispadne gotovo kao neki puding, krem juha od tikvica i to mi čak i Timna pojede. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Draga Lana,
    na mome blogu je nagradica za tebe !
    Kada stigneš dođi je preuzeti.
    B.

    ОдговориИзбриши
  13. I kod mene imas jednu nagradicu pa svrati kad uhvatis vremena :)
    Corbica je odlicna!!! Sad kad kazes, kontam da i ja retko objavljujem corbice a tako ih cesto jedemo ;)

    ОдговориИзбриши
  14. Hvala cure... nisam stigla ovih dana da provirim na blog, ali sad cu to sve da nadoknadim!;))

    ОдговориИзбриши