среда, 22. септембар 2010.

Kroketi od kukuruza


Ostalo je jos nedelju dana do kraja nase blogerske igrice Ajme, koliko nas je koju je osmislila Monsoon sa bloga Dalmacija Down Under, a nasa domacica Mihaela nam je kao temu zadala kukuruz, tako da je ovaj post moja ulaznica za ovomesecni krug igrice.:))

Kroketi od kukuruza

Sastojci: 500 g kukuruza secerca, 1 srednja glavica crnog luka, 2-3 kasike brasna, 1 jaje, so, biber, persunovo lisce

Priprema:


Ako koristite smrznuti kukuruz secerac, potrebno ga je prvo sasvim malo skuvati, bice dovoljno 5-10 minuta. Kukuruz ocediti od viska vode (iskoristicemo je za corbicu;)), zrnca staviti u blender i usitniti sasvim malo, da ipak ostane i koje celo zrno.

Na malo ulja proprziti sitno seckani crni luk, dodati u smesu od kukuruza, staviti kasiku-dve brasna, dodati jaje, seckani persun i sve lepo izmesati. Posoliti i pobiberiti po ukusu. U tiganju zagrejati ulje i stavljati po kasiku smese, malo pritisnuti odgore da dobije izgled kroketa. Prziti kratko sa jedne i druge strane dok fino ne porumeni, a gotove krokete stavljati na kuhinjski papir da upije visak ulja.

Posluziti ih tako fino tople uz salatu od celera i kisele pavlake.;))


Salata od celera i kisele pavlake
 
Sastojci: 1 celer srednje velicine, 2 dl kisele pavlake, malo limunovog soka, so

Priprema:

Celer oljustiti i sasvim sitno naribati (jos sitnije nego za jabuke), poprskati sa malo limunovog soka da ne potamni i izmesati sa pavlakom. Dodati malo soli po ukusu. Dobro rashladiti pre sluzenja... fino ide uz krokete od krompira i raznog povrca.;)))
 

5 коментара:

  1. Odlični su mi ovi kroketi i uz salatu od celera i pavlake su baš ukusan obrok ili grickalica. Na prvi pogled sam mislila da su slični onima koje ja radim sa ribanom tikvicom i kukuruznim brašnom, ali nije, ovo je nešto drugo i mami me na skoro isprobavanje !

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicni su ti kroketici! Ova poslednja fotka zove na probu :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Nikada mi ne bi palo na pamet da od kukuruza pravim krokete. Super ideja, kukuruz secerac obozavam (a i nesecerac lol)

    ОдговориИзбриши
  4. ovo mi je super! Ideja i izvedba su super i moram to napraviti!

    ОдговориИзбриши