среда, 15. септембар 2010.

FBI rukavice - u gostima kod Nade


Posle skoro dva meseca letnje pauze, ovoga puta smo posetili kuhinju nase drage food blogerice Nade koja ne samo da fino kuva na blogu Just good food, vec i pravi fenomenalne fotografije... jednostavno, odmah pozelite da sednete za sto i posluzite se nekom od savrsenih delicija!;)))

Naravno, vecina food blogera je vec upoznata sa pravilima igrice FBI rukavice koju je osmislila nasa mamajac, a za nove ucesnike koji bi mozda zeleli da nam se pridruze u sledecem krugu, sve detalje mogu pronaci na prethodnom linku.;))

Mini tortice sa tikvicama, gorgonzolom i prsutom

Ove mini tortice su bile odlicno predjelo (originalni recept)... prhke korpice napunjene finim nadevom od tikvica, pikantne gorgonzole i kockica sunke. Bilo bi ih izvrsno posluziti i za veceru ili mozda iznenaditi goste za neki party (meni je ispalo 8 tortica), a verujem da bi se mogao napraviti i jedan ukusni "kis" u velikom kalupu.;))

Pilece rolade u panceti sa mozzarellom i parmezanom

Na nasem meniju ove nedelje nasle su se i pilece roladice zamotane u listice pancete i filovane sa mozzarellom i parmezanom ( originalni recept)... ovo je nesto sto obavezno treba isprobati, sasvim jednostavno i lagano za pripremu a ukus ce Vas oduseviti, mmmm!;))

Jedina izmena koju sam napravila je sto sam umesto mozzarelle koristila topljeni sir, ali to nam nije smetalo.;)) Nas komsiluk, koji je imao prilike da ih proba, samo je na kraju dodao da bi i sledeci put rado bio degustator, tako da sam recept odmah morala da isprintam u jos jednom primerku.;))

Roladice sam posluzila sam uz "ruzice" od zapecenog pire krompira, tako sto sam u pripremljeni pire dodala kasiku brasna, malo maslaca i 1 jaje, sve stavila u spric sa zvezdastim nastavkom, istisnula ruzice na plehu preko masnog papira i zapekla 10-tak minuta u rerni, dok nisu dobile lepu rumenu boju.

Kriske sa orasima

Kriske sa orasima su bile izbor za poslasticu posle rucka... korice sa mileramom i orasima su divno mekane a fil od slatkog vrhnja vrlo lepo ide uz celu ovu kombinaciju. Recept je precizan i fino napisan, malo sam samo povecala kolicinu vrhnja. Kao zamenu za pekmez od brusnica, koristila sam domaci pekmez od jagoda koji je isto dao jednu finu, osvezavajucu notu celom desertu... sve preporuke!;))

Kod Nade na blogu je toliko puno divnih receptica i za kolace, glavna jela, fine male zagriske... tako da cu se sigurno vratiti jos koji put... i na kraju, za sve vas dragi moji, izvolite sniticu ove fine torte.;)))

23 коментара:

  1. Svaka cast!!! Nada ima predivnih recepata... pre neki dan sam probala njenu tortu sa bananama i odusevili smo se, a jos gomilu toga sam izdvojila samo nikako da sve postignem :)
    Fotkice su ti divne!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Opa, izvrstan izbor i isto tako odrađeno!
    Izdvojila sam dosta stvari a žao mi je što je prošla sezona jagoda jer kod nje ima fenomenalnih stvari a jagoda caruje na njenom blogu!

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Mignonne, ja sam doslovno ostala bez riječi, sve napravljeno izgleda potpuno savršeno..i stvarno mi je ponestalo riječi na ovo..osim što točno osjetim tu Vasu dragost, dobrotu i iskrenost u svakom Vašem tekstu, postu i komentaru, hvala Vam!

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala, dragi moji...ovaj zadatak je bio stvarno inspiracija a isto jedva cekam ponovo sezonu jagoda, jer sa smrznutim nije to ono pravo.;))

    Draga Nado, bila je zadovoljstvo praviti po Tvojim recepticima, stvarno smo uzivali u finoj papici...hvala i Tebi na svim ovim divnim recepticima.;))
    p.s.nadam se da mozemo i dalje da se kuckamo na "ti", ovde smo ionako svi vec kao domaci, hihi...puno pozdrava!;)))

    ОдговориИзбриши
  5. Odlično odrađeno. Mi smo u slast već pojeli Nadinu čorbu od karfiola i Camembeta kao i rolat sa fileom, a bacila sam oko na ove tortice. Čak sam i kupila pre par dana modle na pijaci i bila zapanjena kako malo koštaju 20din po komadu. Teško sam se odlučila jer su joj recepti svaki za svečani ručak. Fantastično urađeno, a presek slatkiša je kao pod konac iz časopisa!

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Lana,sve što ti napraviš i serviraš izgleda tako....tako otmeno! Svaka čast:))

    ОдговориИзбриши
  7. Baš sam jučer spremala nešto od Nade i bilo je odlično, a ove krasne tortice s tikvicama su također i u mojem planu. Bile su i pileće rolnice, ali nikako da skupim sve sastojke. Slatko neću ništa raditi jer me najviše privlače, kao i Snježu, kolači s jagodama, a sezona je prošla. Super ti je odabir i super si to napravila.

    ОдговориИзбриши
  8. odlično izgleda sve što si napravila, stvarno si odabrala prave recepte

    ОдговориИзбриши
  9. Izbor odličan, izvedba besprijekorna, fotografije zavodljive.

    ОдговориИзбриши
  10. Odlične recepte si odabrala i pripremila ih vrhunski ! Sve tako lijepo i dobro izgleda , a orah šnite me obaraju s nogu. Gledam ih i gledam, ...., savršeno !

    ОдговориИзбриши
  11. Nekako su me najviše privukle ove pileće roladice :)
    Slike su ti predivne

    ОдговориИзбриши
  12. WOW, sve izgelda tako dobro da bi sve smazala. Predivno si prezentirala ove Nadine izvrsne recepte. :)

    ОдговориИзбриши
  13. Draga san snova kao i sve tvoje rukotvorine.Majstor si pravi.

    ОдговориИзбриши
  14. sve izgleda predivno! Nadin blog je stvarno izvor prekrasnih i maštovitih recepata :) No, baš mi je za oko zapela ona ružica od krumpira, to ti je predobra ideja za dekoraciju, a ujedno i prilog :)

    ОдговориИзбриши
  15. Fenomenalno! Super si recepte odabrala i perfektno ih pripremila!

    ОдговориИзбриши
  16. Dragi moji, hvala na lepim komentarima!;)))

    Dragi "stocicu", hvala na nagradici...volela bih da znam kako se zove autorica ovog lepog bloga, pa da mogu da se zahvalim i po imenu, hihih...puno pozdrava!;)))

    ОдговориИзбриши
  17. Za vas trud na mome blogg-u vas ceka jedna nagrada.
    Puno pozdrava

    ОдговориИзбриши