среда, 22. септембар 2010.

Kockice od palente i koktel-projice

Ovo je vise samo ideja kako brzo pripremiti ukusne zalogajcice od palente, a omiljene projice su ovog puta posluzene u novom, zanimljivom izdanju... jos par receptica koje prilazem za nas ovomesecni krug igrice Ajme, koliko nas je.;))

Sastojci: 200 g kukuruznog griza, 8 dl vode, 1 kasicica soli, komadic maslaca; za dekoraciju: 200 g krem sira, zacinsko bilje

Priprema:

Zagrejati vodu da provri, dodati kasicicu soli i malo maslaca, pa polako sipati kukurzni griz i stalno mesati dok se ne zgusne. Mozete koristiti instant palentu koja se skuva za 2 minuta, samo pazite i odmah smanjite temperaturu jer ce smesa prilicno prskati u toku kuvanja.;))

Gotovu smesu sipati u cetvrtasti kalup (mozete prethodno staviti masni papir da se kasnije lakse izvadi), lepo poravnati i ostaviti dok se ohladi i stegne.

Ostrim nozem iseci na manje kockice i svaku dekorisati "pufnicom" od krem sira i staviti listic persuna. U sir se moze dodati i sitno seckano zacinsko bilje, pa ce dekoracija biti zanimljivija.;))


Koktel -projice


Sastojci: 1 casa (od 2 dl) kukuruznog brasna, 1 casa psenicnog brasna, 1 kasicica soli, 1 kasicica praska za pecivo, 1 dl (pola case) ulja, 1,5 dl jogurta ili mleka, 2 jaja, oko 150-200 g svezeg sira

a trebace jos : kackavalj (ili neki drugi zuti sir), punjene maslinke, cackalice

Priprema:

Izmesati sve navedene sastojke i na kraju dodati izmrvljeni sir. Kalup za mini projice (24 kom) namazati sa malo margarina i posuti brasnom, pa u svaki krug sipati do 2/3 smese. Peci u prethodno zagrejanoj pecnici na 200 C oko 30 minuta.

Ova kolicina je dovoljna za dva kalupa za mini projice ili jedan veliki. Projice mozete napraviti i prema vasem omiljenom receptu, a bice fine i ako dodate malo seckanih zacina.;))

Kad se projice ohlade, na svaku staviti po trouglic sira i jednu maslinku, pa sve ucvrstiti cackalicom... bon appetit!;))


23 коментара:

  1. Nemam što reći, predivno, baš po mojoj mjeri.

    ОдговориИзбриши
  2. Preciznost kuhinjice mignone me oduševljava. Oko za detalj, sve pod konac....serviranje je pola recepta, a o receptima i da ne pričam. Palentu pretvoriti u umetnost, svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  3. They look beautiful and very tasty,
    wonderful idea.
    Greetings, Diana

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepo! Nisam neki ljubitelj palente, ali ove kockice izgledaju tako primamljivo.

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepo! Nisam neki ljubitelj palente, ali ove kockice deluju jako primamljivo.

    ОдговориИзбриши
  6. Super ideje ! jako lijepo i dekorativno, sviđaju mi se sve forme i kombinacije !!

    ОдговориИзбриши
  7. Divno minjoncicu, ovaj tvoj kacamak bih probala samo zbog izgleda. Jel ti ovo lenjirom seces? :D Mene bi mrzelo da prljam spric za dekoraciju, a tebi svaka cast!
    I projice su preslatke, divni mali koktel zalogajcici :)

    ОдговориИзбриши
  8. Super su ti ulaznice! Uvek me odusevi kako i od najobicnijeg jela napravis savrsenstvo :)

    ОдговориИзбриши
  9. Kockice su tako sarmantne u svojoj jednostavnosti, bravo Mignonne! Moji ne vole palentu, ama ni da omirisu, pa je i ne pravim, da ne bih sve ja pojela :) Projice sam jedno vreme toliko cesto pravila da su mi malo bile dojadile, a znam da su odlicne!

    ОдговориИзбриши
  10. E jesi ih natakarila, svaka ti čast. Ti bome kao VioletLove, sve laserom režeš. :)))) Kod nas niko ne jede palentu, ali projice uvijek mogu da prođu :))) Fotke, standardno nestvarne :)

    ОдговориИзбриши
  11. Koaja pedantnost:)))) Ja kada režem ako mi nije koso po dužini sigurno je po visini (naherim nož):))
    Sve mi se sviđa, šta više reći!!!!

    ОдговориИзбриши
  12. Projice ce mo pokusati napraviti ...dekorisati ovako sigurno ne ;)
    p.s.fokus ti je previse na prvoj projici,pomijeriti ga malo prema sredini ne bi bilo lose ;))

    ОдговориИзбриши
  13. Prekrasno izgledaju, obožovam način na koji prezentiraš hranu. U tvojoj izvedbi sve izgleda tako nježno i romantično da me apsolutno sve obori s nogu. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Eh, sto sam vam ja neka domacica...napravila posluzenje i ostavila vas da se sami sluzite, hihih...;PPP

    Dragi moji, evo ovako samo na brzaka...kockice se vrlo lako izrezu, ma nije to potrebno meriti lenjirom, samo odmerite onako "odokativno"...a ako budete nesto pravili, odmah da mi javite kako je uspelo!;)))

    Cao Nenno, super sto si navratio...a za fokus imam resenje, da mi lepo popapamo tu prvu projicu pa ce se i fokus pomeriti, hihi...salim se, uvazavam sugestiju, thanks!;)))

    ОдговориИзбриши
  15. Hvala, Andrea...ti znas da volim da provirim u tvoju kuhinju, ako onako fino nastavis da spremas, ozbiljno cu razmisliti da vam se doselim u komsiluk!;)))

    ОдговориИзбриши
  16. Predivne su zaista kao sto se od tebe moze i ocekivati

    ОдговориИзбриши
  17. Pozdrav, draga moja...bas me raduje da te vidim ovde, hvala ti puno.;))) pozdrav za tvoju malu curicu, a nadam se nasu buducu foog blogericu...;)))

    ОдговориИзбриши