четвртак, 29. март 2012.

Mini pizze... brzzzo, dok ne nestanu!:))



Dragi moji, jeste li raspolozeni za nesto krckavo i slano, sto moze da se gricne u dva-tri zalogaja ?:) Ako jeste, onda pozurite... pravila sam mini pizze i znate da su najukusnije dok su tople, zato izvolite i odmah se posluzite!:)) A evo i recepta za brzu pripremu:


Sastojci: 600 g brasna, 1/2 paketica svezeg kvasca (25 g), 1 kasicica soli, 1/2 dl ulja, oko 3 dl vode

Nadev: kecap, sir, kackavalj, sunka ili suvo meso, maslinke, pecurke, origano

Priprema:

Razmutiti kvasca u pola solje tople vode, dodati kasicicu secera i brasna. Poklopiti i ostaviti na toplom dok se kvasac ne aktivira. Od brasna, soli, pripremljenog kvasca, ulja i tople vode zamesiti klasicno testo za pizzu. Zamotati u foliju i ostaviti da odmara 20-tak minuta.

U medjuvremenu, pripremiti nadev: iseci sunku, masline i pecurke na sitne kockice, a kackavalj naribati ili iseci na tanke listice. Sve lepo sjediniti.


Testo razviti na 0,5 cm debljine i vecom casom izvaditi krugove. Poredjati ih na pleh od rerne preko masnog papira, na sredinu svakog kruga staviti malo kacepa i kasiku pripremljenog fila. Posuti origanom i peci u prethodnp zagrejanoj rerni na 200 C oko 20-tak minuta. Posluziti tople i grickati uz omiljeni film na DVD-ju... prijatnoo!:)))

20 коментара:

  1. Nadam se da sam stigla na vrijeme, obožavam ovakve zalogajčiće

    ОдговориИзбриши
  2. divne su,obozavam mini pice. Nadam se da nisam zaksnila. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Prekrasno ali, ovo je samo za strpljive i pedantne kao ti!

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo mora da je fenomenalno za prigristi :) I slatko izgleda!

    ОдговориИзбриши
  5. Famozno izgledaju, upravo imam dva rođendana... baš mi je trebao recept za minni-pizze,divne su!!!:)

    ОдговориИзбриши
  6. Jao draga, pa to su predivne slane krafne, ko stvoreno za mene. Pravila sam ove zime krafne valjda ukupno deset puta, a nisam pojela više od dvije ili tri, ali ovih bi smazala cijelu tacnu.

    ОдговориИзбриши
  7. ovo je super! Baš sam jučer pravila nešto slično, ovo je tako slatko u formi mini pizza!

    ОдговориИзбриши
  8. Ko i uvek, momentalno ogladnim od ovih tvojih slika:-)))

    ОдговориИзбриши
  9. Baš su divne ove minijature,uvijek krasna prezentacija,zbilja savršeno:)

    ОдговориИзбриши
  10. Često radimo ovake minijaturne pizze, al nikad ne ispanu tako savršene :)))

    ОдговориИзбриши
  11. odlična ideja, savršena da dječje rođendane ili zabave s nogu!

    ОдговориИзбриши
  12. Dok sam ja stigla, vi ste vec sigurno sve izeli. :))) Preslatke su pice.

    ОдговориИзбриши
  13. Drugari, od ove mere meni je ispalo 30-tak komada (precnika 8 cm), pa samo preracunajte koliko vam treba, najukusnije su ipak dok su tople i onda im je tesko odoleti.:)) Taci, nista mi se ne sekiraj, napravicemo cas jos jednu turu!:)))

    ОдговориИзбриши
  14. sajt je super...:-D
    a i isprobala sam mini pizze...odlicne su...:-D :-D :-D

    ОдговориИзбриши